וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בגמר גביע ווינר: מכבי תל אביב תנקום בהפועל אילת?

27.9.2015 / 21:52

אחרי שהפסידו לקבוצה הדרומית בחצי גמר הפלייאוף אשתקד, ינסו הצהובים לזכות בטורניר בפעם השישית (20:45, ספורט 5). יבזורי ולנדסברג ימשיכו להיעדר. מאות אילתים צפויים לדחוף את הקבוצה

one

מכבי תל אביב והפועל אילת יתחרו מחר (שני) על התואר הראשון של עונת 2015/16 כשייפגשו בגמר גביע ווינר בדרייב אין בתל אביב (20:45, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים ינסו לזכות בתואר השישי שלהם במפעל מתוך עשרה גמרים, ואילו אילת תנסה לזכות בגביע בפעם הראשונה בגמר הראשון שלה. שתי הקבוצות נפגשו בשנה שעברה 8 פעמים - 3 במסגרת הליגה, כשמכבי תל אביב ניצחה את כל המשחקים, ו-5 בחצי גמר הפלייאוף, כשאילת מנצחת בסדרה 2:3, אחרי פיגור 2:0. היכל הדרייב אין צפוי להיות מלא, כשכמה מאות אוהדי הפועל אילת יעשו את הדרך בטיסות מסובסדות.

מכבי תל אביב תגיע להתמודדות אחרי משחק פחות טוב מול מכבי ראשון לציון בחצי הגמר. הצהובים פתחו את המשחק רע וראו את היריבה בורחת ליתרון 16 במהלך הרבע השני, אך מטווח שלשות של טיילור רוצ'סטי, דווין סמית', גיא פניני וג'ורדן פראמר הפך את המשחק עד למקום בגמר. המאמן גיא גודס לא אהב את היכולת ההגנתית של קבוצתו, ולא אהב את העובדה שנאלץ לעבור לשחק בהרכב נמוך במיוחד, כשוויטור פבראני זוכה לדקות משחק בודדות בלבד. גודס מנסה להכניס את הסנטר הברזילאי לעניינים, כשעד כה הוא לא נראה טוב במיוחד. בקבוצה מודעים לבעייתיות בהרכב עם רוצ'סטי ופראמר מבחינה הגנתית, כשאת רוב הריצה של ראשון לציון עליהם, עשו הכתומים על שני המתאזרחים. דגן יבזורי הסובל מפציעה ימשיך להעדר, כשגם סילבן לנדסברג יחזור לפעילות רק במשחקי הראווה נגד מילאנו בארצות הברית בהמשך השבוע.

ויטור פבראני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עדיין לא נכנס לעניינים. ויטור פבראני/יוסי ציפקיס

אחרי שלא הרשימה במשחקי ההכנה, הצליחה הפועל אילת לרשום שני ניצחונות יפים על מכבי חיפה והפועל תל אביב ולמצוא את עצמה מרחק ניצחון מתואר היסטורי. הקבוצה של אריק שיבק, ששמרה על רוב הסגל הבכיר מהעונה שעברה, הציגה כדורסל התקפי נהדר במשחקים האחרונים, לצד לא מעט נפילות לדקות ארוכות. באילת יודעים כי אם לא יצליחו לשמור על רמה גבוהה לאורך דקות ארוכות יותר, יתקשו בסופו של משחק לצאת עם ניצחון. בקבוצה מרוצים מאוד מהחיבור של שחקני הפנים החדשים אלאדי אמינו ובעיקר סי ג'יי לסלי, שמרשימים מאוד, ומקווים כי גם שלומי הרוש, שעד כה לא הבריק, ייראה טוב יותר במעמד הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully