וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 66:72

האלופה נפרדה מכתר מחזיקת גביע ווינר, כשנכנעה ברבע הגמר לקבוצה המרשימה באדום. החבורה של דני פרנקו חזרה מפיגור 13 וכבר הוליכה ברבע האחרון אך אכזבה, אוונס ורות'בארט הצטיינו באדום

קובי אליהו

תמונת העולות לחצי גמר גביע ווינר הושלמה היום (שישי), כשהפועל תל אביב הפתיעה בביתה את הפועל ירושלים עם 66:72 משכנע מאוד בדרייב אין, ותפגוש בשלב הבא את הפועל אילת שהתגברה מוקדם יותר על מכבי חיפה.

שחקן הפועל תל אביב רוברט רות'בארט מול שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית'. קובי אליהו
נראה מצוין. רות'בארט/קובי אליהו

נכון, עדיין נותר זמן עד אשר הליגה תיפתח, דונטה סמית' נפצע כבר ברבע הראשון ולא יכול היה לשחק הרבה דקות, השחקנים ששבו מהנבחרת נראו קצת עייפים וירושלים לא רשמה למשחק את ג'וש דאנקן, אך עושה רושם שלדני פרנקו יש המון עבודה עד פתיחת העונה, ותואר אחד האלופה כבר איבדה - התואר בו זכתה אשתקד. המחצית הראשונה עוד היתה צמודה, אולם לחצי השני הקבוצה מהבירה פשוט לא הופיעה.

הפועל תל אביב, לעומת זאת, הציגה לראווה מספר נקודות אור, ביניהן רוברט רות'בארט (15 נקודות) ששלט במאץ'-אפ מול דיאור פישר והגבוהים הירושלמים, כריס אוונס (18 נקודות) שריחף לשמים וסיפק שלושה אלי-אופים מרשימים למדי, וטיילור באטל (14), שנראה כמו יופי של גארד. תוסיפו אליהם את רביב לימונד ומתן נאור שתמיד נותנים את התפוקה, וקיבלתם קבוצה מסקרנת מאוד לעונה הקרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל ירושלים ליאור אליהו מול הפועל תל אביב. קובי אליהו
אכזבה. אליהו/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל ירושלים פתחה עם יותם הלפרין, אי ג'יי רולנד, דונטה סמית', טוני גפני ודיאור פישר, בעוד הפועל תל אביב עלתה עם רביב לימונד, טיילור באטל, מתן נאור, כריס אוונס ורוברט רות'בארט. התל אביבים עלו ל-2:6, דונטה סמית' צלף מחוץ לקשת והעניק לירושלמים יתרון ראשון אך נפצע ברגלו וירד לחדרי ההלבשה לקבלת טיפול, ברייסי רייט שהחליפו צלף שלשה, ודאנק של רולנד במתפרצת קבע 10:14 ללבנים. תמיר בלאט קם מהספסל האדום וקלע מבחוץ, והרבע הראשון הסתיים ב-15:16 לירושלים.

רבע 2:

בר טימור והלפרין פתחו היטב את הרבע השני וקבעו 17:24 לירושלים, אך באטל, אוונס ורות'בארט הגיבו בריצת 0:10 והעלו את האדומים ל-24:27. רולנד עצר את הדהירה האדומה, רות'בארט קלע סל ועבירה, באטל קבע 29:34, אליהו הוריד ל-34:33, אוונס סיים אלי-אופ יפהפה, ולחדרי ההלבשה ירדו האדומים ביתרון 34:38.

שחקן הפועל ירושלים דיאור פישר מול שחקן הפועל תל אביב רוברט רות'בארט. קובי אליהו
שב לסגל הירושלמי ולא הרשים. פישר מול רות'בארט/קובי אליהו

רבע 3:

באטל המשיך ביכולתו הטובה, וכמוהו גם רות'בארט, שקלע סל ועבירה, כשאלי-אופ אדיר של אוונס קבע יתרון שיא של 34:45. רולנד קלע סוף סוף נקודות ראשונות של ירושלים במחצית השנייה, סמית' ששב לפרקט הוסיף סל משלו, אך ההגנה של הלבנים המשיכה להיות חדירה מאוד ו-ווילי גאדג' ניצל זאת כדי להצטרף לחגיגה. אוונס הראה שיש לו יד רכה גם מחוץ לקשת, צלף שתי שלשות רצופות וקבע 44:57 לפני שאליהו צימק במעט, אך הרבע השלישי הסתיים ב-46:57 לאדומים.

רבע 4:

דונטה סמית' ניסה לקחת את המשחק עליו וצימק ל-60:53, הלפרין התעורר וקלע חמש נקודות רצופות, ולפתע, 4:30 דקות לסיום הראה לוח התוצאות על 60:60. נאור ענה בשלשה, סמית' השיב לו עם חמש נקודות רצופות וקבע 63:65 ללבנים. אוונס החזיר לאדומים את היתרון עם אלי-אופ נוסף, סמית' החטיא שלשה גורלית, ולימונד העלה את הפועל תל אביב ל-65:69, דקה וחצי לבאזר. ברייסי רייט החטיא גם הוא מחוץ לקשת, ורות'בארט סגר את הסיפור בצד השני. זה נגמר ב-66:72 מרשים להפועל תל אביב.

גם אוהדי האלופה הגיעו בהמוניהם לדרייב אין/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: כריס אוונס 18, רוברט רות'בארט 15, טיילור באטל 14, רביב לימונד 10, מתן נאור 7, ג'ף אלן ותמיר בלאט 3 כל אחד, וולי ג'אדג' 2.

קלעו להפועל ירושלים: דונטה סמית' 18, ליאור אליהו 12, אי ג'יי רולנד 10, יותם הלפרין 9, טוני גפני 8, ברייסי רייט 3, דיאור פישר, בר טימור ויינסי גייטס 2 כל אחד.

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
האדומים התחילו ברגל ימין. נאור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully