וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טר סטגן על המוקד: "הוא במשבר, שחקני ברצלונה מתגעגעים לבראבו"

השוער הגרמני הוציא כבר 15 כדורים מהרשת בשישה משחקים בלבד, בקטלוניה מודאגים ממשבר ביטחון ומנסים להכשיר את קלאודיו בראבו, ובצ'ילה לועגים: "הגרמני שוב אכל רביעייה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: מסיבת העיתונאים של רפא בניטס, מאמן ריאל מדריד

בברצלונה עדיין מנסים להתאושש מהרביעייה שספגה הקבוצה מסלטה ויגו אמש (רביעי). הייתה זו הפעם השלישית העונה שאלופת אירופה הוציאה ארבעה כדורים מהרשת במפגש מול יריבה ספרדית (סביליה ואתלטיק בילבאו קדמו לסלטה) והאיש שעמד בשער בכל המשחקים המדוברים ולכן גם סופג את מרבית האש הוא השוער הגרמני מארק אנדרה טר סטגן.

נוליטו עשה בית ספר למורה לואיס אנריקה: הבלוג של יוכין

מסצ'ראנו מודה: "התחושה מגעילה". כל המספרים מהתבוסה של ברצלונה

מארק אנדרה טר סטגן שוער ברצלונה. GettyImages
דווקא מול סלטה אי אפשר היה להאשים אותו. מארק אנדרה טר סטגן סופג מיאגו אספס/GettyImages

השוער בן ה-23 כלל לא שיחק בליגה בעונה שעברה, אלא נטל חלק במשחקי גביע המלך וליגת האלופות בלבד. העונה, עקב פציעתו של קלאודיו בראבו, הוא משחק גם בליגה, ובינתיים לא בהצלחה מרובה. טר סטגן ספג כבר 15 שערים בשישה משחקים בלבד בכל המסגרות (לשם השוואה: בעונה שעברה ספג 16 שערים ב-21 משחקים), ולא שמר על רשת נקייה בשמונה הפעמים האחרונות שלו בשערה של ברצלונה.

כעת בברצלונה עושים מאמצים להכשיר את בראבו הצ'יליאני למשחק החוץ מול סביליה בשבת הבאה, כשבמדינתו של השוער נהנו להתבדח אמש על חשבונו של המתחרה טר סטגן, אותו הם מכנים "אוטו", ככינוי לעג הניתן לגרמנים. בעיתון "לה קוארטה" כתבו ש"טר סטגן אכל ארבעה" וב"לה טרסרה" נכתב: "כולם כבר מתגעגעים לקלאודיו בראבו".

בעיתון "ספורט" הקטלאני נכתב: "טר סטגן עובר משבר ביטחון ורואים את זה על המגרש. מספיק להסתכל על הפנים של החברים שלו כאשר הם סופגים שער. הם מתגעגעים לבראבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully