וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי תל אביב הביסה 54:84 את עירוני נס ציונה ועלתה לחצי הגמר

מערכת וואלה ספורט

24.9.2015 / 19:30

הצהובים שמרו על המאזן המושלם שלהם בטרום העונה וטיילו לחצי הגמר. ג'ורדן פארמר להט מחוץ לקשת עם שבע שלשות ו-23 נקודות. גם בנדר הציג משחק טוב. הכתומים, שחסרו את נעימי ונסטרנקו, נראו חסרי אונים ולא מוכנים לעונה

one

משחקי גביע הווינר 2015 יצאו הערב (חמישי) לדרך עם הצהרת כוונות של מכבי תל אביב. הקבוצה של גיא גודס, ששינתה את פניה בקיץ, מחצה ברבע גמר המפעל את עירוני נס ציונה 54:84 ושמרה על מאזן מושלם של 5/5 בהכנה עד כה.

רנדל מול רוסקו סמית'/קובי אליהו

הצהובים הציגו את השחקנים החדשים שלהם, כולל רוצ'סטי, אמבקווה ובנדר, אך מי שבלט מעל כולם היה הגארד החדש ישן ג'ורדן פארמר, שפשוט להט עם שבע שלשות מחוץ לקשת ו-23 נקודות, 20 מתוכן כבר במחצית הראשונה (!). גיא גודס יכול להיות מעודד גם מהילד הקרואטי דרגאן בנדר שקיבל טעימה בקבוצת הבוגרים ונתן הופעה די מרשימה עם שלוש שלשות ו-11 נקודות בעוד שרוצ'סטי מנצח על המקהלה עם 8 אסיסטים ונכנס היטב לעמדה 1. ומה עם נס ציונה? הקבוצה של נדב זילברשטיין, שחסרה את יובל נעימי ואיגור נסטרנקו נראתה כמו צל של עצמה וממש לא מוכנה לפתיחת העונה. מכבי תל אביב לעומת זאת הולכת ומתחברת ואחרי היכולת הטובה שהציגה מול וילרבאן, הרשימה גם מול קבוצה שממש רחוקה מרמתה, למרות ששיחקה ללא דגן יבזורי וסילבן לנדסברג הפצועים.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ורדן פארמר 23 (7/10 משלוש), דרגאן בנדר 11 (3/4 משלוש), יוגב אוחיון 10, טילור רוצ'סטי 9 ו-8 אסיסטים, ויטור פבראני 7, טרבור אמבקווה ואיתי שגב 6, דווין סמית' ובריאן רנדל 5, גיא פניני 2.

קלעו לנס ציונה: פקוואן אדווין 13, דיימון סימפסון 11, קמרון ג'ונס 10, רוסקו סמית' 8, טל קרפלס 6, טל דן ויחזקאל סקוורר 3

במשחק האימון שנערך לפני רבעי הגמר גברה מכבי קרית גת על בני הרצליה 68:72. הקבוצה של מיקי גורקה פתחה יותר טוב, הוליכה 12:15 בתום הרבע הראשון, אך רבע שני נהדר של ג'ייסון לאב מקרית גת קבע 35:35 במחצית. הרבע השלישי היה הרבע הטוב של הקבוצה של נתי כהן והיא עלתה ליתרון 48:53 בסיומו. הרצליה עוד הצליחה לבצע מהפך ברבע האחרון, אך מאיר טפירו הוביל דקות אחרונות טובות של קרית גת בדרך לניצחון 68:72.

קלעו למכבי קרית גת: ג'ייסון לאב 17, טריי מק'קיני ג'ונס 14, פול דילייני 12, דווין אוליבר 10, מאיר טפירו 7, בן אלטיט וסטו דגלאס 4 כל אחד, יוני ניר וגיא פרבר 3 כל אחד.

קלעו לבני הרצליה: דני רובין 14 (4 מ-10 ל-3), ג'מאר סמואלס 12 ו-14 ריבאונדים, סטיבן דניס, מורן רוט (8 אסיסטים) ואמאדי אנג'איי (12 ריבאונדים) 11 כל אחד, כארם משעור 9.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ורדן פארמר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
התפוצץ על נס ציונה. פארמר/קובי אליהו

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה את המשחק בצורה די מנומנמת ונקלעה לפיגור 5:3, אבל הגיבה עם ריצת 0:9 כשפארמר ורוצ'סטי מדייקים מחוץ לקשת. הכתומים ניסו להישאר במרחק נגיעה ממכבי, אבל התקשו לייצר נקודות ופארמר עם עוד שלשה קבע 10:17, 2.20 לסיום הרבע. נס ציונה נתקעה על 10 נקודות ומכבי ניצלה את זה כדי לקלוע עוד שתי שלשות של אוחיון ובנדר ולרדת להפסקת הרבע בהפרש שיא: 10:27.

רבע 2

המכתש של מכבי נמשך גם ברבע השני. פבראני ואוחיון קלעו באין מפריע, פארמר דפק עוד שלשה והצהובים השלימו ריצת 0:18 כדי לעלות ליתרון עצום 10:34. בשעה טובה, נס ציונה עצרה ריצת 0:20, שלוש וחצי דקות בתוך הרבע, אך ההגנה המשיכה להיות רכה ודווין סמית' קלע מיד מהצד השני. המחצית הזו הייתה שייכת לג'ורדן פארמר שקלע את השלשה השישית (!) שלו מתוך 7 ניסיונות והגיע ל-20 נקודות כשאנחנו עוד לא במחצית. נס ציונה ניצלה שאננות של מכבי וצימקה מעט את ההפרש עם שני סלים במתפרצות וקבעה בתום המחצית: 23:41.

שחקני נס ציונה חוסמים את שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
פותח עוד עונה בצהוב. דווין סמית'/קובי אליהו

רבע 3

חשבתם שנס ציונה תעלה נחושה למחצית השנייה? טעיתם. רנדל ואמבקווה חסמו את הצבע ובצד השני פארמר ורוצ'סטי המשיכו להפגיז והשלימו ריצת 0:10 מהירה תוך 3 דקות ברבע השלישי כדי לקבוע 23:51. המשחק המשיך להתנהל על מי מנוחות, כשמכבי שומרת על היתרון שלה בזכות הגנה טובה והתקפה איומה של נס ציונה. פקוואן אדווין קלע סלע ראשון לקראת סוף הרבע ועוד שלשה שלו עם הבאזל קבעה 40:62 למכבי תל אביב בסוף הרבע השלישי.

רבע 4

ההגנה של נס ציונה לא השתפרה גם ברבע האחרון והיא אפשרה לרוצ'סטי לקלוע בלי הפרעה מבחוץ. חמש דקות לסוף המשחק, גיא גודס הכניס את הילדים שלו לשחק והשאיר את יוגב אוחיון עם אמבקווה כשחקנים הוותיקים היחידים בחמישייה. דרגאן בנדר לא ריחם וקלע שלשה שנייה כדי לקבוע 48:79. קמרון ג'ונס קלע מהצד השני, 1.45 דק' לסיום. בנדר עם שלשה ושגב עם הטבעה במתפרצת קבעו 54:84 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully