וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל רוצה את רן בן שמעון? קודם שיסיימו את הבוררות איתו"

20.9.2015 / 7:32

במכבי פתח תקוה לא אהבו את הדיבורים בקבוצתו הקודמת של המאמן על החזרתו: "אין להם מה לפנות אליו, חייבים לו מאות אלפים". שחקנים: "רן ייקח אותנו הכי גבוה, אולי לאירופה". עומר דנינו: "הכוח שלנו הוא בחדר ההלבשה"

one

במכבי פתח תקוה טוענים כי אין בכוונתם לשחרר את רן בן שמעון להפועל תל אביב. "הוא תבע אותם ודורש מעל 600 אלף שקל. קודם שיסיימו את הבוררות איתו, אחר כך שיפנו אליו. אלינו הם עדיין לא פנו, אבל אין להם מה לפנות. רן לא ירצה לבוא ולא נסכים לשחרר אותו".

גורמים המקורבים להפועל תל אביב הציעו לאחרונה להנהלת המועדון להחזיר את בן שמעון לתפקיד, כשנה לאחר שפוטר מהמועדון בתום עונה אחת. לטענת גורמים במתחם חודורוב, המאמן מוכן לחזור, אך בכל מקרה הדבר יהיה כרוך בפיצוי כספי. בעלי הפועל, אמיר כבירי, אמר לאחרונה כי המאמנים הישראלים היחידים שעל הפרק מבחינתו הם בן שמעון, אלי גוטמן ורוני לוי, אך איש מהם אינו פנוי. האדומים פנו לאחרונה גם לשוער המשנה צחי גיגי. המהלך קרה ביום האחרון של ההעברות, ובמועדון לא הסכימו לשחררו.

בלם פתח תקוה, עומר דנינו, אמר בעקבות הניצחון אתמול, 0:1על הפועל כפר סבא שהבטיח שבוע נוסף בפסגה: "זו הרגשה מדהימה להיות במקום הראשון, אבל אנחנו רק אחרי ארבעה מחזורים. יכול להיות שהיכולת לא הייתה הרכי מרשימה, אבל אננחו בסוג של תהליך, רן והצוות עובדים איתנו עליו מהעונה שעברה. גם במשחקים לא טובים צריך לקחת נקודות".

דנינו התייחס לפתיחה המוצלחת של העונה, ואמר: "מה השתנה העונה? לא יודע אם זו ההגרלה הנוחה, לא קיבלנו את אחת הגדולות במחזורים הראשונים, אבל הגענו מוכנים לכל משחק. כפר סבא, בני יהודה, הפועל חיפה ונתניה קבוצות טובות. ניצחנו את מכבי והפועל תל אביב בגביע הטוטו. רן הכין אותנו לכל משחק בצורה הטובה ביותר. אני חושב שעשינו הכנה טובה לכפר סבא, ראו שיש לה מה למכור בליגה הזאת. אנחנו רוצים להשתפר, להתקדם, להיות טובים יותר".

מאמן מכבי פתח תקוה רן בן שמעון. ברני ארדוב
גורם בפתח תקוה: "רן לא ירצה לבוא להפועל, ואנחנו לא נסכים לשחרר אותו"/ברני ארדוב

גם דנינו נתן את הקרדיט למאמן שלו: "מגיע הרבה קרדיט לרן. הוא נותן לי את הבמה, מדבר איתי ועובד איתי באופן צמוד. אני שנה וארבעה שבועות בבוגרים, אבל תמיד הרגשתי וגם כיוונו אותי במועדון הזה להגיע לקבוצה הבוגרת". במועדון הופתעו אתמול מכמות הקהל, כש-750 אוהדים הגיעו לכפר סבא. דנינו: "אני לא זוכר כמות כזאת של אוהדים שלנו במשחק חוץ, הם עזרו לנו. חדר ההלבשה הוא הכוח שלנו. זה הכי חשוב בקבוצת כדורגל".

בפתח תקוה ממשיכים לחלום על עונה שתסתיים בצמרת הגבוהה, ואחד השחקנים אמר אתמול: "לא חלמנו על סיטואציה כזאת. נכון ששיחקנו רק נגד קבוצות תחתית, אבל בקצב הזה השמיים הם הגבול. רן מסוגל לקחת אותנו הכי גבוה שאפשר. כמה זה הכי גבוה? כרטיס לאירופה". אותו שחקן הוסיף: "מגיע שאפו למאמן שלנו. כל שבוע מחדש יש הרגשה שאנחנו חייבים להוכיח את עצמנו מחדש". בפתח תקוה מרוצים מאוד משחקני הבית, ובמיוחד מגידי קניוק, שרשם שיפור משמעותי ומסומן כמי שיוכל להפוך למנהיג בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully