וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר ברומניה: "הפועל תל אביב חטפה את בומבה ב-250 אלף יורו בלבד"

ברומניה החליטו לחקור את העברת הקשר לאדומים: "600 אלף יורו? הוא נמכר תמורת סכום נמוך יותר יחד עם אחוזים ממכירה עתידית. טרגו מורש הייתה לחוצה והפועל תל אביב ניצלה את המצב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: שלומי דורה מדבר לאחר המשחק מול הפועל תל אביב

כחודשיים לאחר שקלאודיו בומבה הגיע להפועל תל אביב, ברומניה עדיין מנסים להבין איך אחד השחקנים הטובים והמוכשרים במדינה עבר לשחק דווקא בישראל. באחד האתרים הגדולים במדינה, פנאטיק, חושפים פרטים חדשים על העסקה, הכוללת סכומים שונים לחלוטין ממה שפורסם בתקשורת הישראלית כשהגיע הקשר לישראל.

בתחקיר שפורסם היום (שישי), ישנה ביקורת גדולה על התנהלות ההעברה של בומבה לאדומים, בדגש על טארגו מורש, שסיימה בעונה שעברה במקום השני ושיחררה את אחד הכוכבים הכי גדולים שלה תמורת סכום זעום.

על פי התחקיר, בומבה מקבל 350 אלף יורו לעונה מהאדומים, בעוד טארגו מורש קיבלה רק 250 אלף יורו בתוספת של 20 אחוזים ממכירה עתידית, זאת למרות שהעברתו של הקשר עלתה לאדומים כ-600 אלף יורו. הטענה היא שטארגו מורש הייתה נואשת למכור את הקשר בשל מצוקה כלכלית וכי הקבוצה פעלה בטיפשות, אותה ניצלה הפועל.

קלאודיו בומבה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אז כמה הפועל שילמה? בומבה/ברני ארדוב

גורם המעורב בעסקה טען כי למורש הייתה הצעה גבוהה יותר מקפריסין, אך העסקה נפלה: "טארגו מורש פחדה שלא יהיה לה כסף להתחיל את העונה. היו לה תוכניות אחרות כי היא חשבו שהיא תזכה באליפות בעונה שעברה, אך כשהיא הפסידה את התואר, היא הפסידה גם הרבה כסף. לא הייתה לה סבלנות לחכות לקפריסאים והפועל קפצה על המציאה".

"הקפריסאים היו מוכנים לתת חצי מיליון יורו על בומבה, אבל כשטארגו רצתה 600 אלף יורו, העסק התחיל להתעכב והקפריסאים לקחו צעד אחורה. הפועל נתנה את ההצעה שלה, שהייתה נמוכה, אבל טארגו מורש הייתה לחוצה לכסף והתפשרה. הפועל הרוויחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully