וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סיטי איבדה נקודות ראשונות, לסטר סיטי נותרה ללא הפסד

המוליכה הפסידה 2:1 לווסטהאם המפתיעה, ששוב ניצחה בחוץ ועשתה היסטוריה. שער של דה בראונה בבכורה בהרכב (45) לא הצליח למחוק יתרון של מוזס (6) וסאקו (32). 2:2 לשועלים מול סטוק

אימג'בנק GettyImages

המחזור השישי בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם ניצחונה של צ'לסי 0:2 על ארסנל ונמשך עם עוד קאמבק של סגנית המוליכה לסטר סיטי, שחזרה פעם נוספת מפיגור של שני שערים, הפעם ל-2:2 בחוץ מול סטוק סיטי. בהמשך קיבלנו הפתעה, כשווסטהאם ניצחה 1:2 את מנצ'סטר סיטי, גרמה לה לאיבוד נקודות ראשונות העונה, ועלתה למקום השני בטבלה. סנדרלנד וניוקאסל שוב הפסידו ונותרו ללא ניצחון.

ארסנל סיימה עם תשעה שחקנים, צ'לסי ניצחה אותה 0:2

ארסן ונגר התלונן על השיפוט, ז'וזה מוריניו ענה: "הם תמיד מתבכיינים"

לסטר סיטי זוכה לעדנה מחודשת בפרמיירליג

שחקני ווסטהאם חוגגים עם ויקטור מוזס. GettyImages
חגגו גם באתיחאד. שחקני ווסטהאם/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 2:1

ההפסד ליובנטוס בליגת האלופות נתן אפקט של כדור שלג, והתכולים, שפתחו את העונה בפרמיירליג עם מאזן מושלם ללא ספיגות, איבדו נקודות ראשונות וספרו שני שערי חובה בבית. סרחיו אגוארו התאושש מהפציעה ופתח בהרכב, קווין דה בראונה רשם הופעת בכורה בהרכב התכולים ואפילו כבש שער נאה, אך מול המרענן הרשמי של פתיחת העונה באנגליה זה לא הספיק. הפטישים, שניצחו במחזורים הקודמים את ליברפול וניוקאסל, המשיכו בכושר המצוין ועלו למאזן של 12 נקודות, שלוש פחות מיריבתה הערב. על הדרך, הם עשו היסטוריה כשהפכו לקבוצה הראשונה שמנצחת את ארסנל, ליברפול וסיטי בחוץ באותה עונה. ויקטור מוזס כבש את השני שלו העונה אחרי בישול של פאייה בדקה השישית, דיאפרה סאקו הוסיף שער נוסף בדקה ה-31 אחרי בישול של פדרו אוביאנג, דה בראונה צימק בתווך (45), אך גם הניסיונות של התכולים להשוות עלו בתוהו בזכות תצוגה מצוינת של אדריאן בין הקורות. החבורה של סלאבן ביליץ' חלפה על פני לסטר ועלתה למקום השני בזכות יחס שערים עדיף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרחיו אגוארו, קווין דה בראונה, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
ערב חמוץ-מתוק. דה בראונה/GettyImages

סטוק סיטי - לסטר סיטי 2:2

השועלים נותרו ללא הפסד, כשהצליחו להיחלץ מפיגור של שני שערים בפעם השנייה ברציפות. ביום ראשון הפכה לסטר פיגור ביתי 2:0 מול אסטון וילה לניצחון 2:3, הערב היא הסתפקה בנקודה. בויאן קרקיץ' פתח בהרכב לראשונה מאז הפציעה הקשה בינואר, ובדקה ה-13 מצא את הרשת אחרי מסירת עומק פנטסטית של מרקו ארנאוטוביץ'. אחרי שבע דקות היה זה ג'וני וולטרס שניצל טעות של ווס מורגן וכבש את השני, אבל לסטר לא נשברה וחזרה במחצית השנייה. ריאד מחרז הנפלא דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-51, ובדקה ה-69 נגח קדימה ובישל לג'יימי ורדי את השוויון. חמישה שערים ושלושה בישולים לאלג'יראי העונה בפרמיירליג. סטוק נותרה ללא ניצחון ועם שלוש נקודות בלבד.

קלאודיו ראניירי מאמן לסטר סיטי עם ריאד מחרז. GettyImages
הציל את קלאודיו ראניירי מהפסד ראשון. ריאד מחרז/GettyImages

משחקים נוספים

ניוקאסל - ווטפורד 2:1
לניוקאסל: דריל ינמאט (62). לווטפורד: אודיון יגאלו (10 ו-28)

בורנמות' - סנדרלנד 0:2
לבורנמות': קאלום ווילסון (4), מאט ריצ'י (9)

אסטון וילה - ווסט ברומיץ' 1:0
ללוסט ברומיץ': סיידו בראהינו (39)

סוונסי - אברטון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully