וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "ציפינו לתוצאה מכובדת יותר, שילמנו מחיר על טעויות"

17.9.2015 / 17:00

מכבי תל אביב נחתה, הקשר התייחס לתבוסה מול צ'לסי בשלב הבתים של ליגת האלופות: "התרגשנו מהמעמד, אבל לא רצו לנו תמונות בראש של מה יהיה אם נובס כאן. רצינו לבוא ולכבד את עצמנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בלי קשר לעליונות של צ'לסי, רבים משחקני מכבי תל אביב היו מתחת לרמתם בסטמפורד ברידג'. שחקנים שכבר יכולים היו בעבר במסגרות כאלה ואחרות לשחקנים טובים מהם, קרסו בקלות. בין הבודדים שגילה יכולת סבירה היה גל אלברמן. עבורו ליגת האלופות הייתה נקודה לא מושגת בקריירה, אבל אלברמן לא רצה לפתוח את הדרך בצורה כזו.

גל אלברמן, שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מאוכזב מהתוצאה. גל אלברמן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורגל
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, עדן בן בסט. קובי אליהו
הצהובים נחתו בישראל. זהבי ובן בסט/קובי אליהו

"גם אם יש כאלה שאומרים שהיה לי משחק טוב, אני לא רוצה אחרי משחק כזה לדבר על עצמי. זה היה משחק קשה ומסובך אבל למרות כל הקושי ציפינו לתוצאה קצת יותר מכובדת. אבל אנחנו מסתכלים קדימה ויש לנו עוד חמישה משחקים בהם אפשר לקחת נקודות. התחלנו במשחק הכי קשה ושילמנו מחיר על טעויות שעשינו. נקווה שנוכל לתקן בהמשך".

חשבתם בטח שאתם גם יכולים לסיים את המשחק בכזו תבוסה.

"לא נכנסנו יותר מדי למחשבות על מה יהיה מבחינת תוצאה. התרגשנו מהמעמד ללא ספק אבל לא רצו לנו תמונות בראש של מה יהיה אם נובס כאן. רצינו לבוא ולכבד את עצמנו. אני חושב שיכולנו להוציא תוצאה יותר טובה בסיטואציה אחרת".

מה הסיכויים האמיתיים של מכבי בבית כזה אחרי שפורטו ודינמו קייב סיימו בתיקו.

"למען האמת אנחנו לא מתעסקים בחישובים כאלה. רק התחלנו את הדרך ועבור רבים בקבוצה, זו פעם ראשונה במפעל הזה. הכי נכון יהיה לקחת כל משחק לגופו ולראות בסופו של דבר אם זה יספיק עבורנו או לא".

המשחק מול הפועל רעננה יושפע ממה שראינו מכם הערב?

"אני לא חושב. אחת המטרות שהצבנו בפנינו מראש הייתה לשמור על השליטה שלנו בליגה בישראל. אני מאמין שנגלה בגרות ונוכיח שאנחנו יכולים לעשות את המעברים האלה מאירופה לליגה בישראל".

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. קובי אליהו
לא הספיק לישון יותר מדי. יוקאנוביץ'/קובי אליהו

שחקני מכבי לא הספיקו לישון יותר מדי אחרי המשחק. קצת אחרי חצות הגיעו למלון ובשעה מוקדמת המריאו מנמל התעופה של לוטון לישראל. ב-17:00 נחתו בישראל, ללא ג'ורדי קרויף שנשאר באירופה.

מחר תקיים הקבוצה אימון בוקר וכך יהיה גם בשבת לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום ראשון. שחקנים רבים יקבלו מנוחה, חלקם בגלל עייפות ופציעות. "בנינו סגל עמוק במיוחד בשביל הרגעים האלה", אמרו בקבוצה. "כל מי שישחק מול רעננה, יצטרך לקחת את ההזדמנות הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully