וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "מי שנכנס ראה שהאווירה באצטדיון טרנר מחשמלת"

16.9.2015 / 18:50

באר שבע חנכה את אצטדיון טרנר, הבעלים מאושרת: "עשינו קפיצת מדרגה בהרבה מובנים". ברדה: "פרפרים, התרגשות גדולה מאוד, הקהל יושב ממש על הדשא". דנילוביץ': "לא בכל יום קורה מיזם כזה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע תקיים היום (רביעי) את האימון הראשון שלה באצטדיון טרנר, ונראה כי ההתרגשות בעיר לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני כבר בשיאה. אלפי אוהדים הגיעו לאימון הפתוח שתקיים הקבוצה, במהלכו יכולים לבחון מקרוב את המושבים שלהם ולהתרשם מהאצטדיון לקראת המשחק הרשמי הראשון.

אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
האצטדיון החדש במלוא הדרו/יוסי ציפקיס

"אוטוטו אנחנו נכנסים לאצטדיון חדש. מי שנכנס ראה שהאווירה מחשמלת", אמרה הבעלים אלונה ברקת במסיבת העיתונאים החגיגית. "עשינו קפיצת מדרגה בהרבה מובנים. רוצה להודות לכולם, לאוהדים המופלאים שלנו וכל מי שעזר לנו להגיע לרגע הזה".

צפו בכל התמונות מחניכת האצטדיון החדש

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הקפטן אליניב ברדה הוסיף: "פרפרים והתרגשות גדולה מאוד. אני מרגיש שהקהל יושב ממש על הדשא, אני שמח שתהיה לנו פה אווירה סופר סופר תומכת ואני כל כולי מקווה שנשמח את הקהל שיגיע בתקווה להשיג פה הישגים".

ברדה הוסיף: "זה פרפרים והתרגשות גדולה מאוד. אני מרגיש שהקהל יושב ממש על הדשא, אני שמח שתהיה לנו פה אווירה סופר סופר תומכת ואני כל כולי מקווה שנשמח את הקהל שיגיע בתקווה להשיג פה הישגים".

אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הקופות החדשות/יוסי ציפקיס

רוביק דנילוביץ' ראש העיר אמר: "זה אחד הדברים שמרגשים את כולנו. התפקיד שלנו כעיריית באר שבע זה לעשות את כל מה שניתן. זה מרגש מאוד לראות את האוהדות והאוהדים באצטדיון כדורגל שיש בו תנאים ראויים להגיע לאצטדיון כדורגל. אנחנו נפרדים מווסרמיל ואומרים תודה. לא שוכחים את הרגעים המרגשים שהיו לנו שם. עד שלא חווים את זה ומרגישים את זה לא מבינים את המעמד. אנחנו בני אדם ולא בכל יום נופלת לידיך הזכות להקים מיזם שכזה שיש לו השלכות בנוגע להתפתחותה של העיר. אומנם לא כולם ייצאו שחקני כדורגל, אבל הילדים יקבלו פה ערכים חדשים. זה יהיה אצטדיון מאוד ביתי ומאוד חם. אין לי ספק שזו תהיה זריקת עידוד בלתי רגילה לקבוצה".

אלונה ברקת עם רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע. יוסי ציפקיס
יום חג. דנילוביץ' וברקת/יוסי ציפקיס

על המשחק מול מכבי חיפה אמר המאמן ברק בכר: "זו קבוצה טובה שתבוא להילחם. כל קבוצה מגיעה מול באר שבע דרוכה ומוכנה, בטח באצטדיון חדש. אני מסתכל קודם כל על עצמי ועל השחקנים שלי ואנחנו נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים. את המטרה הכי גדולה קיבלתי וזה להגיע למועדון הזה. אני לא מסתכל על הגיל, הגיל פחות משחק תפקיד. אני מרגיש מספיק בשל כדי להנהיג ולהוביל קבוצה הכי טוב שאפשר".

אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס

באימון עצמו בכר לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי חיפה, אלא ערך משחקון על פני רוב המגרש. אובידיו הובאן פרש לצורך טיפולים ובמועדון אופטימיים לגבי שיתופו במשחק. אליניב ברדה תופקד באותה קבוצה לצד בן שהר, מאור מליקסון וג'ון אוגו אך ספק גדול אם יפתח בהרכב. ההתלבטות העיקרית קשורה לחוד, כשנראה שבכר יפתח עם בן שהר. ההערכה היא ששלומי ארבייטמן יקבל דקות ראשונות במשחק הזה. לואי טהא התאמן ונראה שגם הוא יהיה כשיר למשחק. גם רועי גורדנה שיחק והוא כשיר.

שחקני הפועל באר שבע באימון הבכורה, אצטדיון טרנר. יוסי ציפקיס
מרגישים את הדשא החדש/יוסי ציפקיס
אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס
אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס
אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אצטדיון טרנר של הפועל באר שבע/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully