וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: רומא וברצלונה נפרדו ב-1:1, דינמו זאגרב הפתיעה את ארסנל

סוארס (21) כבש לאלופת אירופה, אבל פלורנצי הימם את אלופת אירופה עם שער מחצי מגרש (31). אוקסלייד (עצמי) ופרננדס כבשו לקרואטים ב-1:2 המפתיע, ז'ירו הורחק. דינמו קייב ופורטו נפרדו ב-2:2 בבית של מכבי תל אביב. באיירן הביסה 0:3 את אולימפיאקוס

המנה השנייה של המחזור הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות התקיימה היום כבמוקד אלופת אירופה, ברצלונה, פתחה את מסע ההגנה שלה על התואר עם 1:1 מול רומא בחוץ. אלופת גרמניה, באיירן מינכן, לא התקשתה ביוון והביסה 0:3 את אולימפיאקוס. ההפתעה הגדולה נפלה בזאגרב, שם הפסידה ארסנל 2:1 לדינמו המקומית. במשחק הנוסף בבית של מכבי תל אביב, דינמו קייב ופורטו נפרדו ב-2:2 דרמטים. במשחקים נוספים: באייר לברקוזן הביסה 1:4 את באטה בוריסוב, ולנסיה הפסידה בביתה 3:2 לזניט סט. פטרסבורג וגנט וליון נפרדו ב-1:1.

אלסנדרו פלורנצי שחקן רומא חוגג שער מול ברצלונה. AP
שער המחזור. פלורנצי/AP

בית ה'

רומא - ברצלונה 1:1

אלופת אירופה פתחה את הבית עם המשחק הקשה ביותר שיש לו להציע, מול סגנית אלופת איטליה ושמטה נקודות ראשונות כבר במחזור הראשון. הקטלאנים, שהגיעו למשחק הזה אחרי ה-1:2 על אתלטיקו מדריד, נהנו משער יתרון של לואיס סוארס, אבל המשחק הזה והערב הזה ייזכר בזכות הגול המדהים של אלסנדרו פלורנצי שכבש את השוויון עם בעיטה מחצי מגרש והימם את טר סטגן. ליאונל מסי חזר להרכב ורשם את הופעתו ה-100 באלופות, אך בניגוד למשחק מול אתלטיקו, הפעם הוא לא הצליח לכבוש את שער הניצחון לקטלאנים.

דקה 21: גול! ז'רמי מתיו שלח כדור ארוך לראקיטיץ' שחדר לרחבה ומצא את לואיס סוארס שמקרוב הקדים את המגן שלו ונגח פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 31: גול! וואו, איזה שער! אלסנדרו פלורנצי זיהה את טר סטגן מחוץ לשער, עבר את קו החצי ושלח כדור מדויק להפליא שהכניע את הגרמני וחדר לרשת. 1:1 באולימפיקו.

באייר לברקוזן - באטה בוריסוב 1:4

אחרי שעברה את לאציו בפלייאוף והבטיחה את מקומה בשלב הבתים של המפעל, לברקוזן מתפרקת בליגה, אבל את ליגת האלופות פתחה עם ניצחון קל ודי צפוי יש לומר מול הבלארוסים החלשים. צ'לאנוילו כיכב עם צמד, חאבייר הרננדס החלוץ שהגיע מיונייטד השתתף בחגיגה עם שער והרים את המוראל בביי ארינה אחרי האכזבות בליגה.

דקה 4: גול! לברקוזן כובשת שער מוקדם. אדמיר מחמדי ניצל טעות בהגנה ובעט עם החלק החיצון של הנעל פנימה. 0:1 ללברקוזן.

דקה 12: גול! בוריסוב חוזרת מהר מאוד למשחק. נמניה מילונוביץ' התרומם לכדור קרן ונגח כדור שפגע במגן של לברקוזן והכניע את לנו. 1:1 בביי ארינה.

דקה 47: גול! הקאן צ'לאנוילו המצוין בעט כדור שפגע במגן של בוריסוב, הטעה את צ'רניק וחדר לרשת. 1:2 ללברקוזן.

דקה 59: גול! חאבייר הרננדס החלוץ המקסיקני שהגיע מיונייטד קיבל כדור מקאמפל ומתוך הרחבה בעט לפינה הרחוקה. 1:3 ללברקוזן.

דקה 76: גול! צ'לאנוילי השלים צמד וכבש את הרביעי של הגרמנים בפנדל אחרי נגיעת יד של מלדאנוביץ' ברחבה. 1:4 ללברקוזן.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. AP
סימנו עוד וי. שחקני באיירן מינכן חוגגים ניצחון/AP

בית ו'

דינמו זאגרב - ארסנל 1:2

כמעט עשור לאחר המפגש האחרון בין הקבוצות, אז ניפצה ארסנל לדינמו את חלום העלייה לשלב הבתים עם 1:5 בשלב המוקדמות השלישי, הקרואטים קיבלו הזדמנות לנקום וניצלו אותה עד תום. אוקסלייד צ'מברליין כבש שער עצמי לתותחנים, שגם איבדו את ז'ירו שהורחק בצהוב שני טפשי בדקה ה-40 והקרואטים ניצלו זאת לשער נוסף, כשגם שער מצמק של וולקוט לא עזר. ארסנל, שנראית די טוב בליגה, פותחת קמפיין אירופי ברגל שמאל. זאגרב חוגגת את אחד הניצחונות הגדולים בתולדותיה.

דקה 24: גול! זאגרב עולה ליתרון מפתיע מאוד. פיבאריץ' קיבל כדור עומק ובעט מקרוב. אוקסלייד ניסה לחלץ אבל הכדור פגע בו וחדר פנימה. 0:1 לדינמו זאגרב.

דקה 40: צהוב שני ואדום לארסנל! אוליבייה ז'ירו נכנס בחריפות באיבו פינטו ללא כדור והורחק. התותחנים בצרות צרורות.

דקה 58: גול! הקרואטים ניצלו את היתרון המספרי וג'וניור פרננדס נגח כדור קרן מקרוב פנימה. 0:2 מפתיע מאוד לזאגרב.

דקה 79: גול! תיאו וולקוט החזיר את התותחנים למשחק אחרי שקיבל כדור עומק מאלכסיס ומקרוב בעט פנימה. 1:2 לזאגרב.

אולימפיאקוס - באיירן מינכן 3:0

אלופת גרמניה מחזיקה במאזן מושלם בליגה וגם את הקמפיין האירופי שלה פתחה בצורה נינוחה. אחרי שהודחה בחצי הגמר מול שתי אלופות אירופה האחרונות במפעל, באיירן רוצה ללכת עד הסוף השנה ואחרי מחצית ראשונה מנומנמת צמד של תומאס מולר ועוד שער של גצה אחרי בישול של קומאן הצעיר סידרו לבווארים ניצחון קליל. אולימפיאקוס, שמדי פעם מבליחה עם ניצחונות ביתיים גדולים בקמפיין הזה, רושמת הפסד כואב בפתיחת הקמפיין ותקווה להשיג את הנקודות במשחקים הבאים.

דקה 52: גול! תומאס מולר, שוב הוא, ניצל מיקום לא טוב של רוברטו שוער אולימפיאקוס וסובב מעליו כדור מ-25 מטר אלכסונית. 0:1 לבאיירן מינכן.

* מולר הוא השחקן הגרמני הראשון שמבקיע בשמונות עונות שונות בליגת האלופות.

דקה 89: גול! מריו גצה קיבל כדור מקומאן הצעיר ובעט כדור לא חזק שהכניע את רוברטו החלש. 0:2 לבאיירן מינכן.

דקה 90: גול! וזו כבר תבוסה, 0:3 לבאיירן מינכן. מאסואקו הכשיל ברחבה את קומאן ותומאס מולר הבקיע מהנקודה הלבנה.

שחקן ליון, כריסטוף ז'אלה. GettyImages
נכנס מחליף וכבש לליון. ז'אלה/GettyImages

בית ז'

דינמו קייב - פורטו 2:2

בזמן שמכבי תל אביב הושפלה במשחק המקביל בבית מול צ'לסי, קייב ופורטו סיפקו יופי של משחק ויופי של דרמה שהסתיימה בחלוקת נקודות. צמד מאוחר של אבובקאר סידר לפורטוגלים מהפך, אבל שער בדקה ה-89 הציל את האוקראינים מהפסד. איקר קסיאס, השוער האגדי שהצטרף לפורטו מריאל מדריד בקיץ, רשם את הופעתו ה-151 באלופות ועקף את צ'אבי כשיאן ההופעות במפעל.

דקה 20: גול! האוקראינים עולים ליתרון אחרי שגרמאש שלח כדור רוחב מצד ימין ואולג גוסב נותר בלתי מכוסה ובעט מקרוב לרשת. 0:1 לדינמו קייב.

דקה 23: גול! לאיון הרים כדור מצד שמאל ואבובקאר התרומם נהדר ונגח לפינה ופנימה. 1:1 בקייב.

דקה 81: גול! המהפך של פורטו הושלם. אבובקאר השלים צמד אחרי שניצל הדיפה רעה מאוד של ריבקה ובעט מתוך הרחבה לרשת. 1:2 לפורטו.

דקה 89: גול! קייב שוב משווה. ריבאלקה ניסה לבעוט כדור שהגיע לבויאלסקיב שניצל חולמנות בהגנת הפורטוגלים ונגח ממטר פנימה. 2:2 בקייב.

חלוץ ארסנל, אוליבייה ז'ירו. GettyImages
סיבך את ארסנל עם אדום מטופש. ז'ירו הערב/GettyImages

ולנסיה - זניט סנט פטרסבורג 3:2

איזו דרמה במסטאייה. העטלפים הגיעו למשחק הזה כפייבוריטים ברורים, אבל הולק גנב את ההצגה עם צמד נהדר לקבוצה של וילאש בויאש. הספרדים הצליחו לבצע קאמבק ולחזור מ-2:0, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לזניט ולאקסל ויטסל שכבש את שער הניצחון היקר כל כך של הרוסים, שהגיעו למשחק הזה אחרי ה-2:2 במשחק העונה בליגה מול צסק"א.

דקה 9: גול! הולק הפנטסטי העלה את האורחים ליתרון מהיר אחרי שקיבל כדור מדני ובעט שטוח וחזק לפינה הרחוקה. 0:1 מפתיע לזניט במסטאייה.

דקה 45: גול! 0:2 לזניט במסטאייה! הולק שוב ניצל את השמאלית הקטלנית שלו ובעט פצצה מחוץ לרחבה כדור למרכז השער שדומנק השוער הרביעי היה צריך לעצור אבל נכנע. 0:2 מפתיע מאוד לרוסים.

דקה 55: גול! ולנסיה חוזרת למשחק משער של ז'ואאו קנסלו שניצל מיקום לא טוב של לודיגין ומזווית קשה בעט לרשת. 1:2 לזניט.

דקה 73: גול! ולנסיה משווה ל-2:2 בזכות שער נהדר של אנדרה גומס שחדר לרחבה, הטעה את השומר שלו ובעט כדור חזק מזווית קשה שהכניע את לודיגין. איזו דרמה במסטאייה.

דקה 76: גול! זניט שוב חוזרת להוביל הפעם בזכות אקסל ויטסל שבעט כדור שטוח ברגל ימין פנימה. 2:3 לזניט.

הולק שחקן זניט סנט פטרסבורג חוגג. AP
הגיבור של זניט. הולק חוגג/AP

גנט - ליון 1:1

אחרי התיקו המאופס מול ליל, ליון מאכזבת עם תיקו כואב מול הבלגים. ז'אלה העלה את הצרפתים ליתרון, אך למרות אדום וחיסרון מספרי של גנט, הבלגים הצליחו להשוות והחמצת פנדל של אלכסנדר לקאזט בדקה ה-89 מנעה מהצרפתים ניצחון שהיה מגיע להם. קני סייף לא נכלל בסגל הבלגים, שהיו חסרים גם את רמי גרשון הפצוע.

דקה 41: אדום לגנט! ברחט דיאחרה נכנס עם תיקול חריף בגונאלונס והורחק.

דקה 58: גול! כריסטוף ז'אלה הבלם שנכנס כמחליף ניצל כדור קרן מדויק של ולבואנה ונגח מקרוב לרשת. 0:1 לליון, שמנצלת את היתרון המספרי שלה.

דקה 68: גול! למרות החיסרון המספרי, מיליצ'ביץ' השווה לבלגים עם בעיטה חזקה מזווית קשה. 1:1 בבלגיה.

דקה 87: אדום! פוקה הכשיל את לקאזט ברחבה והורחק.

דקה 89: אלכסנדר לקאזט קיבל הזדמנות פז להבקיע שער ניצחון לליון, אבל סלס הדף נהדר את הפנדל שלו והשאיר את התוצאה על כנה.

שחקני לברקוזן חוגגים. GettyImages
ניצחון קליל. שחקני לברקוזן חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully