וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברומניה: לאורנציו רגקאמפף סירב להצעה מהפועל תל אביב

האדומים ממשיכים לחפש מאמן קבוע ובין היתר בודקים אופציות מעבר לים. על פי אותו דיווח, רגקאמפף הרומני דחה את ההצעה מכיוון שחתם לפני כחודש בלבד בליטקס לובץ' הבולגרית

one

הפועל תל אביב ממשיכה לחפש מאמן קבוע וברומניה מדווחים היום שלאורנציו רגקאמפף הרומני דחה הצעה מהאדומים בימים האחרונים. רגקאמפף בן ה-39 מונה למאמן ליטקס לובץ' הבולגרית לפני כחודש בלבד ועל פי הדיווחים ברומניה, למרות שהוגשה לו הצעה גבוהה יותר מבחינה כספית, הוא העדיף להישאר בליטקס ולפחות כרגע לכבד את החוזה איתה. לא נכתב אם האדומים יגישו לו הצעה נוספת.

רגקאמפף ששיחק בעבר תשע שנים בגרמניה, אימן בעבר במספר קבוצות ברומניה וב-2013 ו-2014 הוליך את סטיאווה בוקרשט לשתי אליפויות רצופות. הקשר של רגקאמפף להפועל תל אביב כבר קיים: אשתו אנה מריה פרודן היא סוכנת שחקנים שמייצגת כדורגלנים בכירים רבים וברומניה דיווחו שהייתה מעורבת בהחתמות של קלאודיו בומבה ומיחאי פינטילי במתחם חודורוב.

הדיווח האחרון מצטרף לכמה אחרים ברומניה על התעניינות של הפועל תל אביב גם במאמן קונסטנטין גאלקה. שחקן העבר בן ה-43 הוצע גם למכבי תל אביב בקיץ והוא אימן בעבר את קבוצת המילואים של אלמריה, את נבחרת הנערים של רומניה ובשנה שעברה את סטיאווה בוקרשט, אותה הוליך לזכייה בטרבל מקומי.

בהפועל תל אביב מחפשים מחליף לססאר מנדיונדו, שפוטר אחרי שני מחזורי ליגה ושלושה בגביע הטוטו. וואליד באדיר אמנם מונה למאמן זמני ועמד על הקווים ב-1:1 נגד מכבי נתניה ביום שבת, אבל ההנהלה רוצה להחתים מאמן עם יותר ניסיון.

לאורנציו רגקאמפף מאמן סטיאווה בוקרשט בשנת 2013. Michael Steele, GettyImages
ברומניה מספרים שאשתו הסוכנת הייתה קשורה לעסקאות של פינטילי ובומבה. רגקאמפף/GettyImages, Michael Steele

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully