וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "בוחר להמשיך לכבד את ההתחייבויות שלי בנבחרות"

על אף שסיכם עקרונית בהפועל תל אביב, מאמן הצעירה המשמש גם כעוזר מאמן הבוגרת החליט להישאר במשימותיו בהתאחדות. בנאדו: "מחמיא לי שהפועל ראו בי כמועמד. בכוונתי למצות את המטרות"

one

כשבוע לאחר שהודיעה על פיטוריו של ססאר מנדיונדו, הפועל תל אביב ניסתה להחתים את אריק בנאדו כיורשו, אך בסופו של דבר החליט מאמן הנבחרת הצעירה ועוזר מאמן הנבחרת הבוגרת להישאר במשימותיו בהתאחדות לכדורגל ו-ויתר על האפשרות הזו.

בנאדו אמנם סיכם עקרונית את תנאיו בשורות האדומים, אך לאחר אותו סיכום נסוג בנאדו מההבנות אליהן הגיע עם הקבוצה. סביב הסיפור יש לא מעט גרסאות אחרות. בהפועל טוענים כי גורמים בכדורגל ניסו לסכסך בינם לבין ההתאחדות ולהוציא את הפועל אשמה בעניין אי העסקתו. גרסה אחרת מדברת על העובדה שבנאדו פשוט החליט לוותר על ההצעה לאחר ששוחח עם מספר גורמים בהתאחדות.

"אין לנו שום כוח בעולם לשנות לאריק את ההחלטה. אם הוא היה רוצה, הוא היה מתפטר ועוזב", אמר גורם בכיר בהתאחדות. "זה נכון שהוא התלבט, אבל בסופו של דבר הוא בחר להישאר בנבחרת כי הוא מבין שלא עוזבים קמפיין באמצע. לרגע לא מנענו ממנו מעבר כזה, אף אחד לא איים עליו הוא ביקש ממנו להישאר. ההחלטה נשארה בידיים שלו בלבד, והוא החליט להישאר בהתאחדות כי זה אחד המקומות הכי טובים לעבוד בהם".

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. יותם רונן
לא הולך לשום מקום. בנאדו/יותם רונן

בשיחה שקיים בנאדו מוקדם יותר עם יושב ראש המועדון, אמיר כבירי, נראה כי המאמן הצעיר היה נחוש בדעתו לעזוב את הנבחרות ולהתמנות למאמן האדומים, ובכל זאת אחרי כל הלבטים הוא החליט להישאר בתפקידיו.

"מחמיא לי מאוד שמועדון מוביל בכדורגל הישראלי דוגמת הפועל תל אביב רואה בי מועמד ראוי לתפקיד המאמן הראשי. עם זאת, לקחתי על עצמי להיות שותף לשתי משימות לאומיות - מאמן הנבחרת הצעירה במוקדמות יורו 2017 ועוזר מאמן הנבחרת הבוגרת במוקדמות יורו 2016 - ובכוונתי למצות את שתיהן עד תום. אני בוחר להמשיך לכבד את ההתחייבות שלי להתאחדות לכדורגל ולהצדיק את האמון שנתנו בי מי שמינו אותי לתפקידים המשמעותיים. אני מבקש לאחל הצלחה להפועל תל אביב".

בהפועל תל אביב יתמקדו כעת בהחתמת מאמן זר מכיוון שלטענת גורמים במועדון אין אף מאמן ישראלי שעומד בדרישות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully