וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "ישראל מזכירה את איראן ואת משטר הטליבאן באפגניסטן"

8.9.2015 / 20:11

הזזת המשחקים משבת? בעלי הפועל חיפה ממש לא אוהב את הרעיון: "ישראל הולכת לכפייה דתית וזה לא מוצא חן בעיניי. אם אגיד לשחקנים שלי שהמשכורת שלהם תרד בחצי אם לא ישחקו בשבת, הם יחזרו בהם"

one

לאחר סגירת חלון ההעברות, בהפועל חיפה ינסו להחתים את הקשר דן איינבינדר והחלוץ יובל אבידור, שנחשבים לשחקנים חופשיים. בעלי הקבוצה, יואב כץ, התפנה לדבר על ההחתמות האחרונות והתייחס גם לסוגיית המשחקים בשבת: "השחקנים שלי אנשים טובים ונחמדים והכול טוב עם זה שחתמו על העצומה, אך אני מבטיח שאם אגיד להם שהמשכורת שלהם תרד בחצי כי רק חצי מהאנשים יתחילו לצפות בספורט במגרשים ובטלוויזיה, מהר מאוד הם יחתמו על מסמך שהם מבקשים לשחק בשבת".

כץ: "הם משחקים בשבת עכשיו ואני לא רואה שיש להם עם זה בעיה. הם צמים בתשעה באב ועדיין משחקים בתשעה באב. אני חי בארצות הברית שזו מדינה לא פחות אדוקה מישראל, וכאן כמו בכל העולם, משחקים ועושים ספורט ביום המנוחה. ישראל היא מדינה נאורה והיא צריכה להתנהג ככה ובמקום זה היא הולכת לכיוון של כפייה דתית וזה לא מוצא חן בעיניי בכלל. זה מזכיר את איראן ואת המשטרים של טליבאן באפגניסטאן ואסור שזה יהיה כך".

הפועל חיפה ניסתה לצרף ברגע האחרון את קשר מכבי תל אביב, דן איינבינדר. בקבוצה חיפשו בימים האחרונים שחקן הגנה, אך החליטו לנסות ולצרף דווקא את איינבינדר, ששוחרר ממכבי תל אביב והפך לשחקן חופשי.

דן איינבינדר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יעבור לאדום? דן איינבינדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully