וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז נשאר בינתיים ברומניה, עשוי לעבור לקבוצה בליגת העל

1.9.2015 / 10:20

החלון באירופה הסתיים והחלוץ החליט לדחות הצעות מטורקיה ורוסיה. האופציות הרלוונטיות: מעבר לסין או חזרה לישראל. אם לא ימצא קבוצה, החלוץ יישאר בפטרולול לפחות עד ינואר. ברוך חתם בביל-ביין מהליגה השנייה בשוויץ

one

חלון ההעברות באירופה הסתיים אמש וטוטו תמוז נשאר בפטרולול הרומנית. החלוץ הישראלי ניהל מו"מ עם לא מעט קבוצות בחודש האחרון, אך נשאר בסופו של דבר ברומניה. האופציות שעומדות בפני תמוז כעת הן מעבר לסין או לחזור לישראל, כאשר מספר קבוצות מעוניינות בו ועשויות להפתיע עם החתמתו לקראת תום מועד ההעברות ב-8 לספטמבר.

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
לאן הוא יעבור? תמוז/GettyImages

תמוז החל את הקיץ במו"מ עם סטיאווה בוקרשט שלא צלח, המשיך עם הצעה כספית גבוהה מסין אותה דחה. לאחר מכן מספר הצעות מטורקיה נדחו על ידו אם על ידי פטרולול והוא עבר לאופציה הישראלית. מכבי חיפה גיששה אך חשבה שדרש שכר גבוה מדי. הפועל תל אביב נכנסה לתמונה, אך גם היא לא הייתה מוכנה לשלם חצי מיליון יורו לעונה.

יחד עם זאת, חיפה לא יודעת מה תעשה עם עטר ובניון, הפועל תל אביב צריכה חלוץ, ייתכן שבסופו של דבר מכל הפאזל הזה תמוז יחזור לארץ לאחת מהשתיים. אם לא, ייתכן כי יישאר בפטרולול לפחות עד מועד ההעברות בינואר ורק אז ינסה שוב לבצע את המעבר, מה גם שדרישות הרומנים עליו כבר יהיו הרבה יותר נמוכות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אור ברוך שחקן מכבי נתניה מול ישראל ראש שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
עובר לשוויץ. אור ברוך בפעולה/קובי אליהו

החלוץ אור ברוך בן ה-27, ששיחק בעונה החולפת במכבי נתניה, שוב עוזב את ישראל. אחרי ששיחק ב-MLS חתם ברוך בביל-ביין מהליגה השוויצרית השנייה. ברוך חתם עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. "אור בחור נהדר גם מחוץ למגרש. יש לו רגל שמאל חזקה והוא תמיד משקיע. היה לי העונג לשתף איתו פעולה בנבחרת הצעירה".

בעונה שעברה כבש ברוך שני שערים, מספר הכיבושים הגבוה ביותר שכבש בעונה אחת (כבש שני שערים גם בשיקאגו פייר ובבני יהודה). קבוצתו החדשה נמצאת בעיר קטנה ליד הבירה ברן, ואחרי שבעה מחזורים היא נמצאת במקום השני בליגה השנייה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully