וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לודוביק אוברניאק נחת בישראל, יעבור בדיקות רפואיות

הקשר הפולני הנוצץ שכבר סיכם בשורות הירוקים צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים. בוטל מנוי לאוהד שנתפס זורק חפצים למגרש מול בני יהודה, הקבוצה נקנסה ב-7,000 שקל בשל התנהגות אוהדיה

ניב אהרונסון

לודוביק אוברניאק נחת הערב (רביעי) בישראל וצפוי מחר לעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה רשמית במכבי חיפה. אוברניאק גדל במץ ושיחק במדיה חמש שנים, לפני שעבר לליל שם שיחק חמש שנים נוספות וכבש 19 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בדאבל ב-2011, כאשר בנוסף לשני שערי ליגה היה חתום על שער הניצחון בגמר הגביע לרשת פריס סן ז'רמן בדקה ה-89. בשנת 2012 הוא הוחתם בבורדו, שם כבש 14 שערים בשלוש עונות, לפני שנדד לבונדסליגה בינואר 2014 וחתם בורדר ברמן. אחרי שלא הצליח להשתלב בגרמניה, הוא הושאל כעבור שנה לריזספור הטורקית, בשורותיה שיחק 16 משחקים בחצי העונה האחרונה. ב-4 באפריל נאלץ לנטוש את המשחק מול פנרבחצ'ה והיה חשש לבעיות בלבו, אך לאחר שנבדק התברר כי הייתה זו תשישות בלבד.

לודוביק אוברניאק שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
ברוך הבא. אוברניאק/מגד גוזני

מכבי חיפה נקנסה הערב (רביעי) ב-7,000 שקלים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לאחר שאוהדי הקבוצה זרקו חפצים במהלך התבוסה הביתית 3:0 לבני יהודה ביום שבת, במחזור פתיחת העונה של ליגת העל.

הירוקים, שהועמדו לדין על התנהגות בלתי הולמת של קהל האוהדים בשל דו"ח השופט מהמשחק, בו צוינה זריקת החפצים, הודיעו כי המנוי של אחד מאוהדי הקבוצה, שנתפס במצלמות כשהוא זורק חפצים, בוטל והקבוצה אף הגישה נגדו תלונה במשטרה.

במהלך הדיון הציגה חיפה לדיין תצלומים של האוהד שנתפס זורק חפצים לעבר המגרש, כאשר אותו אוהד נתפס עוד במהלך המשחק בעזרת פענוח של הצוות המיוחד השולט על המצלמות במעגל סגור המצויות באצטדיון. צוות אחר, שנמצא על כר הדשא, זיהה אותו והוא נעצר. מחיפה נמסר כי כל האפשרויות לתביעה אזרחית עדיין עומדות על הפרק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לודוביק אוברניאק שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
קיבל אהבה מהאוהדים/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully