וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מציב לבניטס אולטימטום: לא רוצה לשחק יותר במרכז

אחרי שהוסב לחלוץ בתיקו עם חיחון, CR7 לא מרוצה ועל פי דיווחים בספרד הוא "מוטרד מהעובדה שבייל יתפוס באופן קבוע את מקומו הטבעי בכנף". הוולשי מנסה להרגיע: "ריאל תכבוש טונות של שערים"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

מאז מינויו של רפא בניטס למאמן ריאל מדריד, נראה שהוא מנסה ולא ממש מצליח להתקרב לכריסטיאנו רונאלדו. CR7, שתמך בהשארתו של קרלו אנצ'לוטי, מערים קשיים על המאמן החדש של הבלאנקוס, וכעת נראה שהעניינים ביניהם מגיעים לנקודת רתיחה. על פי דיווח ב'ספורט' הקטלאני, רונאלדו ניגש לבניטס באימון אמש (שני) והבהיר לו כי הצבתו כחלוץ תשע במשחק הליגה מול ספורטינג חיחון לא מקובלת עליו, וכי עליו לחזור תכף ומיד לעמדתו המקורית בכנף שמאל.

המאמן ביצע שינויים טקטיים במשחק הליגה האחרון כדי להפוך את חוליית ההתקפה של ריאל, שהתקשתה לכבוש במהלך, למסוכנת יותר. הוא הציב את גארת' בייל בעמדה חדשה ונתן לחסה לשחק בעמדה האהובה על רונאלדו, אך האסטרטגיה החדשה של הניבה פירות, והבלאנקוס סיימו ב-0:0 מאכזב.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
שוב לא מרוצה. רונאלדו/רויטרס

לפני המשחק בניטס התייחס לתהיות על תפקודו של רונאלדו, ואמר כי "אין לו באמת עמדה, יש לו חופש תנועה מוחלט במשחק שלנו, אבל עקרונית, אני יכול להציב אותו גם בצד שמאל וגם במרכז". על פי דיווחים נוספים בספרד, המאמן שוקל להסיט את גארת' בייל לכנף, ובכל מקרה מעדיף להציב את רונאלדו כחלוץ כשקרים בנזמה הפצוע לא משחק. הפורטוגלי לא מתכוון לוותר על עמדתו המקורית, ועל פי 'ספורט' "הוא מוטרד מהעובדה שבייל יתפוס את המקום הטבעי שלו".

לעומת רונאלדו, שממשיך להביע חוסר שביעות רצון, מרסלו דווקא מרוצה מתפקודו של המאמן. המגן דחה את הביקורות נגד המאמן ואמר אמש באירוע חסות בו לקח חלק כי "רפא בניטס מאמן מדהים. הוא מאוד תחרותי, הוא מדבר איתנו הרבה, מעל הכל הוא רוצה שנשתפר".

גם גארת' בייל ניסה להוריד את רף הלחץ, ואמרי כי "אנחנו הולכים ומשתפרים, אני בטוח שתראו מריאל מדריד הרבה מאוד שערים העונה. יהיו עוד טונות של שערים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רפא בניטס מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא רגוע בברנבאו. בניטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully