וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.8: אלכס סנדרו הוצג ביובנטוס, באלוטלי יושאל למילאן

המגן הברזילאי עבר לאיטליה, חלוץ ליברפול יחזור לרוסונרי. ארסנל מעוניינת באסייר יירמנדי, דה בראונה עשוי להבריז לסיטי לטובת באיירן מינכן, פאטו לטוטנהאם? ההעברות והשמועות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* המגן השמאלי הברזילאי, אלכס סנדרו בן ה-24, ששיחק בארבע השנים האחרונות בפורטו, הוצג ביובנטוס וקיבל את המספר 12. המגן שיחק באופן קבוע בהרכב הדרקונים בשלוש העונות האחרונות, והוא מחזיק בשש הופעות בנבחרת הבוגרת של ברזיל.

* פלורן מאלודה מצטרף לליגה ההודית וחתם בקבוצת דלי דיאמונדס.

שמועות

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים שהחלוץ האיטלקי, מריו באלוטלי בן ה-25, ישחק בעונה הקרובה במילאן, אליה יעבור בהשאלה מליברפול, לאחר שסיכם את כל תנאיו. באלוטלי נחשב לאחד מאכזבות העונה אשתקד, כשכבש שער אחד בלבד בפרמיירליג.

* האם פול פוגבה יעזוב בכל זאת את יובנטוס? באנגליה מדווחים שנציגים מהנהלת צ'לסי נפגשו אמש עם מינו ראיולה סוכנו של השחקן ודנו עמו על מעבר אפשרי ללונדון. על פי הדיווחים הבלוז הציעו לא פחות מ-69 מיליון ליש"ט עבור השחקן, שיובנטוס רוצה עבורו 72.5 מיליון ליש"ט. האם העסקה בדרך?

* האם חואקין בדרך לקאמבק? בספרד מדווחים שהקיצוני הספרדי עשוי לעזוב את פיורנטינה ולחזור לריאל בטיס שעלתה הקיץ לליגה הראשונה. חואקין לא נכלל בסגל של סוזה בניצחון על מילאן אתמול, אך המאמן הפורטוגלי כרגע לא משחרר אותו.

* ווסטהאם מציעה לצ'לסי 6 מיליון ליש"ט עבור ויקטור מוזס. חלוץ נבחרת ניגריה מחזיק בחוזה עד יוני 2017 בשורות הבלוז.

* מנצ'סטר סיטי מחזרת כל הקיץ אחרי קווין דה בראונה, קשרה הנפלא של וולפסבורג, אבל בבילד מדווחים היום שהבלגי הבינלאומי עשוי לחתום דווקא בבאיירן מינכן.

* פריס סן ז'רמן עושה מאמצים להחתים את לייבין קורזאבה, המגן השמאלי בן ה-23 של מונאקו. אלופת צרפת תשלם כ-15 מיליון יורו עבור השחקן, שצפוי לעבור אליה בימים הקרובים.

* בספרד מדווחים שארסנל מעוניינת להחתים את אסייר יירמנדי, קשרה של ריאל מדריד בו מעוניינת גם ליברפול. יירמנדי צפוי לעזוב בכל מקרה את ריאל מדריד הקיץ ומחירו מוערך בכ-8 מיליון ליש"ט.

* ב"דיילי מירור" האנגלי טוענים שטוטנהאם מנסה לשכנע את אלשנדרה פאטו לחתום בשורותיה. פאטו, ששיחק באירופה במדי מילאן, חזר לברזיל ומשחק העונה בסאו פאולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully