וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסופרקאפ בגאורגיה הוא בושה. 40 מעלות. סיוט לבארסה וסביליה"

בספרד תקפו את קיום המשחק בין אלופת הצ'מפיונס לאלופת הליגה האירופית בטביליסי (שלישי, 21:45, ספורט 5): "זה אזור לא בטיחותי ותנאי מזג האוויר קשים". הקטאלנים ינקמו על 2006?

מערכת וואלה!
שחקני ברצלונה מגיעים לגאורגיה למשחק הסופרקאפ האירופי. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
בארסה נוחתת בטביליסי/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

טביליסי, בירת גאורגיה, תארח מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD) את הסופרקאפ האירופי, שיפגיש בין זוכת ליגת האלופות ברצלונה לבין זוכת הליגה האירופית סביליה, לדרבי כל-ספרדי.

עבור שתי הקבוצות מדובר בפתיחה רשמית לעונה, כאשר בארסה, אחרי מסע משחקים לא מרשים במיוחד בארצות הברית, חזרה הביתה ביום רביעי שעבר, הציגה את שחקניה לקהל והביסה בגביע גאמפר, עם ליאו מסי וניימאר ששבו מהמנוחה, 0:3 את רומא. סביליה לא הבריקה במיוחד גם היא עד כה והיא מנסה להתאושש ממכירתם של כמה שחקני מפתח דוגמת קרלוס באקה, שעבר למילאן ואלש וידאל, שעשה את הדרך ליריבה מחר, ברצלונה (אולם לא יורשה לשחק בשל העונש שהקטאלנים עוד סוחבים עד ינואר).

המפגש האחרון בין הקבוצות היה ברמון סאנצ'ס פיחואן, במסגרת הליגה לפני ארבע חודשים. ברצלונה הובילה אחרי חצי שעה 0:2 משערים של מסי וניימאר, אולם אבר באנגה וקווין גמיירו השוו ל-2:2 בסיום. הניצחון האחרון של סביליה על ברצלונה? באוגוסט 2010, לפני חמש שנים בדיוק, 1:3 במסגרת הסופרקופה הספרדי. זלאטן כבש לבארסה, לואיס פביאנו וצמד של פרדי קאנוטה הפכו.

לברצלונה יש עד היום ארבע זכיות בסופרקאפ האירופי וארבעה הפסדים, לסביליה יש אחת, לצד שני הפסדים. ההופעה הראשונה של סביליה בסופרקאפ, בקיץ 2006, הייתה מול ברצלונה והסתיימה ב-0:3 גדול של האנדלוסים. גם בעונה שעברה הם פגשו יריבה ספרדית באותו מעמד ואז, הפסידו 2:0 בקרדיף מול ריאל מדריד.

אגב, אם מישהו חשב שההחלטה לקיים את המשחק דווקא בטביליסי, לא בדיוק בירת כדורגל, תעבור בשקט, הרי שהוא התבדה. עיתוני קטאלוניה תקפו היום: "לאופ"א כנראה היו את הסיבות שלה, בטח סיבות פוליטיות, לקיים את המשחק באזור לא בדיוק בטיחותי מבחינה גיאוגרפית. אפשר רק לדמיין כמה כסף אופ"א קיבלה עבור ההחלטה לקיים שם את המשחק, מעבר לעובדה שכל הבכירים זכו למלון חמישה כוכבים, טיסה במחלקה ראשונה וייחס VIP. שתי הקבוצות נאלצו לטוס 4,500 קילומטר בשביל המשחק. המסע המסויט הזה התחיל בתשע בבוקר והקבוצות הגיעו למזג אוויר שכלל כמעט 40 מעלות ו-80 אחוזי לחות. בושה אמיתית".

אנדרס אינייסטה אמר לקראת המשחק: "תמיד ניסיתי למלא את המחויבויות שלי והשנה כשאני קפטן, בעיקר. כשליאו מסי אצלך בקבוצה, אתה תמיד תצליח".

דני אלבס, שיכול להשוות את שיאו של פאולו מאלדיני עם זכייה רביעית בסופרקאפ האירופי, אמר: "זה יהיה להיות נהדר, אבל אני לא יכול להשוות את עצמי אליו. אם אתה משחק בגמר בתחילת העונה, סימן שעשית עבודה טובה בעונה הקודמת, אז צריך ליהנות מהמצב. פייבוריטים? צריך להרוויח דברים, לא לקבל אותם לפני המשחק. גדלתי בסביליה כשחקן ואדם, תמיד אהיה אסיר תודה לעיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully