וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מלגלגים על ריאל מדריד, בניטס: "רונאלדו יחזור מול גיחון"

ריאל מדריד סיימה משחק הכנה 4 רצוף ללא כיבוש כשסיימה ב-0:0 מביך מול ולרנגה, התקשורת הקטלאנית עקצה והמאמן מנסה להרגיע: "יש לנו רק 2 פצועים (פפה ובנזמה), אני אופטימי"

עריכת וידאו וקריינות: מרום שפיצר
רפא בניטס מאמן נאפולי. GettyImages
לא מוצאים את הרשת. רפא בניטס/GettyImages

פחות משבועיים נותרו לפתיחת הליגה הספרדית ובריאל מדריד כבר מודאגים. אומנם מדובר במשחקי הכנה, אך התקשורת בספרד, בעיקר זו שמגיעה מקטלוניה מלגלגת על הבלאנקוס שסיימו אתמול ב-0:0 די מביך משחק ידידות בנורבגיה מול ולרנגה. זה היה המשחק הרביעי הרצוף שבו ריאל לא כובשת, מה שממחיש את התלות של הקבוצה בכריסטיאנו רונאלדו שלא שיחק במסע המשחקים האחרון ובלעדיו הקבוצה מקרטעת בהתקפה.

התקשורת הקטלאנית מיהרה כמובן לשמוח לאידה של ריאל והזכירה את העובדה שברצלונה הביסה לפני שנתיים את אותה ולרנגה החביבה 0:7 תחת שרביטו של טאטה מרטינו. ומה היה לרפא בניטס להגיד? הוא בעיקר התייחס למצב כשירותם של שחקני המפתח הפצועים ואמר: "כריסטיאנו סובל פציעה קלה בגב והוא יחזור בשבוע הבא, ויהיה כשיר למחזור הפתיחה מול גיחון (ב-22 לחודש). אני מצטער בפני האוהדים באוסלו משום שהם רצו לראות אותו משחק".

בניטס כעס על התקשורת שטענה שריאל סובלת ממכת פציעות ואמר: "יש לנו שני פצועים, לא שישה. רק בנזמה ופפה פצועים, היתר לא פצועים ואני חושב שהקבוצה בכושר טוב. אני מאוד אופטימי. זה היה מסע הכנה מוצלח, שיחקנו מול כמה קבוצות חזקות מאוד. טוטנהאם לדוגמא החלה את הליגה אצלה. אני אופטימי משום שיש לנו זמן להשתפר ולהתחבר".

בניטס ניסה לראות את חצי הכוס המלאה: "היו שני משחקים שבהם הבקענו בלי לספוג וגם במשחקים שלא הבקענו לא ספגנו שערים, זה סימן טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully