וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הדוגמנית שספגה איומים מכריסטיאנו רונאלדו

כוכב ריאל מדריד זעם על פרסום הרומן שניהל עם "אנדרסה המפוקרת", באנגליה ערכו סרטון עם עשרת החולצות היפות ביותר. וגם: דייויד רובינסון, "האדמירל" שזכה בשתי אליפויות ושתי אולימפיאדות, חוגג יום הולדת 50

אימג'בנק GettyImages

22:00: הדוגמנית שספגה איומים מרונאלדו

הדוגמנית ונערת הליווי הברזילאית אנדרסה אורך, "מיס בום-בום", חושפת פרטים חדשים על הרומן שניהלה, לטענתה, עם כריסטיאנו רונאלדו לפני כשנתיים, וכיצד הכוכב הפורטוגלי איים לתקוף אותה לאחר פרסום הפרשה. היא מבקשת את סליחתו של הכוכב הפורטוגלי, שיצא באותה תקופה עם אם בנו, אירינה שייק: "אם הייתי יכולה להחזיר אחורה את הזמן, הייתי כותבת דף חדש עבור כל מה שקרה".

"אנדרסה המופקרת" התפרסמה כשטענה ששכבה עם רונאלדו 48 שעות לפני חצי גמר ליגת האלופות, וגררה ממנו הכחשה נמרצת. לטענתה היא לא רצתה לחשוף את הרומן, אבל התעקשה להשיג תמונה עם כוכב ריאל מדריד, כדי להגביר את הפרסום שלה בברזיל. אלא שהוא גירש אותה, ולאחר פרסום הסיפור איים עליה: "אני נשבע באלוהים, הצדק ייעשה איתך. אשלח אליך אנשים, את לא מכירה אותי".

אנדרסה אורך דוגמנית ברזילאית. AP
"אם הייתי יכולה, הייתי כותבת דף חדש"/AP
אנדרה אורך דוגמנית ברזילאית. AP
"אשלח אליך אנשים, את לא מכירה אותי"/AP

18:30: דירוג החולצות המרשימות ביותר

אז לאיזה מועדון באירופה יש את החולצה הכי מרשימה? ב"פוטבול דיילי" יצרו סרטון עם עשר החולצות היפות ביותר. מי במקום הראשון?

"הפוטובומב" של שחקני ארסנל

מסי, אוזיל, בייל, מולר ועוד בפרסומת חדשה לאדידס

10:14: ג'סטין ביבר מלהטט

8:00: דייויד רובינסון בן 50

אחד מגדולי שחקני ה-NBA אי פעם, דייויד רובינסון, חוגג היום את יום הולדתו ה-50. "האדמירל" נולד בקצה הדרום-מזרחי של ארצות הברית, בקי-ווסט, פלורידה, בשישי באוגוסט 1965. אביו שירת בחיל הים והמשפחה של רובינסון עברה בשל כך פעמים רבות, מבסיס לבסיס. לאחר שסיים את התיכון ולמרות שהצטיין בו בכדורסל, הוא לא זכה להתעניינות מצד המכללות הגדולות והחליט להצטרף לאקדמיית חיל הים.

כיום, רובינסון נחשב לשחקן הכדורסל הטוב ביותר שדרך אי פעם באותה אקדמייה. הוא בחר במספר 50, כמחווה לאלילו ראלף סמפסון וכיכב על הפרקט, תוך שהוא צומח עד גובה 2.13 מטרים. לאט לאט, רובינסון החל למשוך תשומת לב וב-1987 בחרה אותו סן אנטוניו ספרס עם הבחיה הראשונה של דראפט ה-NBA. רובינסון, שהפך לקצין בחיל הים והורשה לעזוב אותו על מנת לשחק כדורסל, זכה לכינוי שליווה אותו כל הקריירה.

בסופו של דבר, הוא החל לשחק עם הספרס בעונת 1989-90, לאחר שנפרד מחיל הים ומיד התגלה כשחקן ייחודי ב-NBA. הוא נבחר ל-MVP של הליגה ב-1995, זכה בשתי אליפויות (1999, 2003), שיחק בעשרה אולסטארים, נכלל ארבע פעמים בחמישיית העונה וזכה בתואר רוקי העונה (1990) ושחקן ההגנה של העונה (1992). הוא גם נכנס לרשימת 50 השחקנים הגדולים בתולדות הליגה. רובינסון סיים את הקריירה עם 20,790 נקודות, 10,497 ריבאונדים ו-2,954 חסימות (מקום שישי בהיסטוריה). הוא גם זכה בשתי מדליות זהב אולימפיות, עם שתי נבחרות ה"דרים טים" של 1992 ו-1996 ובעוד מדליית כסף אולימפית (1988) ומדליית זהב באליפות העולם (1986).

רובינסון סיפק כמה משחקי שיא יוצאי דופן, כולל 71 נקודות בחוץ מול הקליפרס באפריל 1994 או קוואדרופל דאבל, הרביעי בתולדות הליגה, נגד דטרויט בפברואר 1994, במשחק אותו סיים עם 34 נקודות, 10 ריבאונדים, 10 אסיסטים ו-10 חסימות. הוא אחד משני השחקנים היחידים בהיסטוריה (לצד קארים עבדול ג'באר) שהוביל את הליגה בעונה מסוימת בנקודות (1994), ריבאונדים (1991) וחסימות (1992) והוא גם השני אי פעם שזכה ברוקי העונה, ה-MVP ושחקן ההגנה לאורך הקריירה (השני הוא מייקל ג'ורדן). השילוב הנהדר שלו עם טים דאנקן, בחצי השני של הקריירה, העניק לשניים את הכינוי האלמותי "מגדלי התאומים".

דייויד רובינסון סן אנטוניו ספרס 2002. GettyImages
אגדה אמיתית. רובינסון/GettyImages

7:00: איך מסי ואוזיל היו נראים עם זקן

6:45: גארי נוויל וג'יימי קארגר בפרסומת נהדרת לפיפ"א 16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully