וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הנער שהעז להתחצף לג'ורדן, והכפיל של רונאלדו שובר שיאים

אחד המשתתפים במחנה הקיץ של אלוהי הכדורסל איתגר אותו וקיבל תשובה ניצחת. וגם: הנער מדנמרק שהחליט לעבוד בלהיות רונאלדו, הצוללנית האגדית שנעלמה והרוקי שנאלץ לתת כיפים לעצמו

אימג'בנק GettyImages

18:57: זה אומנם מהשבוע שעבר, אבל קבלו את מתיו דלבדובה מתכסח עם הבן של סאבוניס במשחק נבחרות

16:42: זה פשוט קורע

15:38: אוהדי מאלמו חיבלו באוטובוס של זלצבורג

תקרית מכוערת בשבדיה רגע רגע לפני המפגש בין מאלמו לרד בול זלצבורג בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. אוהדי הקבוצה השבדית הגיעו למלון שבו שהו שחקני הקבוצה האוסטרית, וניפצו את שמשות האוטובוס של הקבוצה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

14:00: העונש המוזר בגרמניה לאוהדי מינכן 1860

בבית משפט בגרמניה בחרו בעונש מקורי לשני אוהדים של מינכן 1860 אחרי שהם הפשיטו אוהד של באיירן מינכן אחרי משחק בליגה האיזורית בשנה שעברה בין קבוצתם לבין באיירן מינכן. אז מה היה העונש? השופט נתן לשני האוהדים אופציה לבחור: עונש מאסר ל-15 חודשים או חיוב לרכוש חולצה ופריטים נוספים של באיירן מינכן, הקבוצה השנואה עליהם, כחלק מפיצוי למותקפים.

13:03: טריילר חדש לפיפ"א 2016

12:00: הלך רחוק מדי עם החיקוי לרונאלדו

שנטה, צעיר בן 17 שמתגורר באודנסה, החליט לקחת את ההערצה שלו לכריסטיאנו רונאלדו כמה שלבים קדימה. מעבר לעובדה שהוא הוסיף לשמו את השם רונאלדו וכבר הגיע חמש פעמים למדריד כדי לפגוש את המודל לחיקוי שלו, הצעיר החליט לאמץ באופן מלא את הלוק של רונאלדו, שינה את סגנון הלבוש שלו, עיצב את השיער שלו כך שהוא ייראה בדיוק כמו הפורטוגלי, ועוד ועוד. "האובססיה שלי לכריסטיאנו היא בלתי רגילה. קשה לי להעריך כמה כסף השקעתי, אבל אלו סכומים שהגיעו לאלפי יורו. הסיבה שני רוצה חיים כמוהו היא מכיוון שהוא עשיר, מפורסם וחי את החיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק נשאר לו לשחק בריאל, וזה העתק מושלם/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו והכפיל. טוויטר, צילום מסך
דומים? כריסטיאנו רונאלדו והכפיל/צילום מסך, טוויטר

האובססיה הזו של הבחור הצעיר החלה ב-2009 כשרונאלדו עזב את הפרמיירליג והצטרף לריאל מדריד. "פגשתי אותו כמה פעמים וקשה לי להסביר איזה בן אדם מדהים הוא", אומר שנטה. "הוא מדבר איתי. חיכיתי מדי יום במתחם האימונים של ריאל מתשע בבוקר ועד שתיים בצהריים רק כדי לראות אותו. עכשיו כשהוא מכיר אותי, בכל פעם שאני מגיע למדריד אני יכול לפגוש אותו, וזה משהו שאני גאה בו מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולם להיות כמוהו. רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לו דיבור עם רונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

09:51: קליעה שלא רואים כל יום

09:38: הצוללנית האגדית שנעלמה

נטליה מולצ'נובה בת ה-53, שנחשבת לטובה אי פעם בצלילה חופשית, יצאה בראשון האחרון לצלילה באי הסמוך לאיביזה, ממנה לא חזרה. מולצ'נובה, שצוללת לעומק של כ-90 מטרים, קפצה למים בספרד ולא חזרה. למרות שנערכו חיפושים רבים בניסיון לאתרה, היא לא נמצאה. "נראה שהיא תישאר בים", אמר בנה אלכסיי. "אני חושב שהיא הייתה מרוצה מכך", הוסיף. מולצ'נובה נחשבת לנעדרת בשלב זה, והחיפושים אחריה נמשכים.

7:56: הנער שהעז להתחצף למייקל ג'ורדן

מחנה הקיץ של מייקל ג'ורדן ממשיך לספק כותרות בארצות הברית, ואחרי שאלוהי הכדורסל כבש את הרשת כשניצח בתחרות קליעות את ג'ימי באטלר, הלילה הוא נתקל באתגר מסוג אחר. במהלך שיחה עם ג'ורדן קם אחד הילדים המשתתפים במחנה, ברייס לייל, והפנה אליו את השאלה הזו:

אם לא הבנתם מה מצחיק פה, זה בסדר, כי גם MJ בעצמו נאלץ לשאול את אנשי הצוות שלו מה קרע מצחוק את ילדי המחנה. אז ככה: מדובר בשחזור של בדיחת רשת פופולרית שצוחקת על אנשים עם נעליים מכוערות. אחרי שג'ורדן הבין על מה מדובר, הוא גם שלף תשובה מוחצת לעבר הילד החצוף כשהסביר לו בדיוק אילו נעליים הוא נועל - "אלו ג'ורדן 29 נמוכות".

ולמי שחשב שלייל למד את הלקח מההתחצפות לסופרסטאר שנתן את שמו ל-29 סוגי נעליים שונים, קבלו את הציוץ שלו אחרי השיחה:

7:13: הרוקי שנאלץ לתת כיפים לעצמו

ריצ'י שייפר חבט הלילה את ההומראן הראשון בקריירה שלו בניצחון של טמפה ביי 3:11 על שיקגו ווייט סוקס, וכשחבריו לקבוצה ייבשו אותו בכוונה כשחזר לספסל הוא לקח את החגיגות על עצמו.

אחרי שכבר זכה לחיבוקים להם חיכה, ספג שייפר גם מקלחת קרה במיוחד בראיון שהעניק אחרי סיום המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully