וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: איציק זוהר ושטראובר מפוטרים, נוקקאוט אכזרי בזירה

פרשני ערוץ הספורט סיימו את תפקידם, צפו בנוקאאוט עצבני בניו זילנד. וגם: כדורגלן העבר הכלוא, רונאלדו המחופש משתעשע ברחובות מדריד, ואף נדחה על ידי בחורה צעירה וסיפורם של פאוסטינו אספרייה, החבר השיכור והסוס שהלך לאיבוד

צילום מסך

18:05: כדורגלן העבר, סעדי קדאפי, עובר התעללות בכלא

סעדי קדאפי, בנו של שליט לוב לשעבר, מועמר קדאפי, זכור לחובבי הכדורגל בעקבות הקריירה הקצרה שלו בארץ המגף, עת שיחק בפרוג'ה, אודינזה ובסמפדוריה. לפני כשנה, קדאפי, שהסתתר בניז'ר לאחר ההפיכה בלוב, הוסגר בחזרה למדינתו ונכלא בבירה טריפולי, באשמת הרג מפגינים. סעדי, שכיהן לתקופה קצרה כיושב ראש התאחדות הכדורגל של לוב, הוא הבן השלישי מתוך שבעת ילדיו של השליט המפורסם. המורדים ונאט"ו חיסלו את אביו ב-23 באוגוסט 2011, ומאז התנהל מצוד אחר הבן הנמלט, בכמה ממדינות אפריקה.

מאז אותה הסגרה, קדאפי נמצא בכלא, וסרטון שלו, כשהוא קשור ועיניו מכוסות, דלף לרשת. בסרטון נראה קדאפי עונה על שאלות ואף עובר התעללות, כשחוקריו מצליפים בכפות רגליו.

15:26: איציק זוהר ולירן שטראובר פוטרו מערוץ הספורט

בוואלה ברנז'ה מדווחים שהיום פוטר איציק זוהר מתפקידו כפרשן בערוץ הספורט. בהמשך היום פוטר מתפקידו פרשן נוסף של הערוץ, לירן שטראובר. כזכור, ביום שישי האחרון היה מעורב זוהר בפיצוץ משחק הראווה באליפות כדורגל החופים בין נבחרת הערוץ לנבחרת האמנים, בעקבותיו הושעו גם מוטי פשכצקי ורז זהבי ולירן שטראובר.

לידיעה המלאה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
איציק זוהר. שלומי צ'יקונה,
איציק זוהר/שלומי צ'יקונה
שטראובר עצבני #1/שלומי גבאי

* בחודש ינואר כריסטיאנו רונאלדו פרסם כמה סרטונים קצרים שבהם הוא נראה מחופש להומלס ומשחק כאלמוני עם אנשים ברחובות מדריד. כעת כוכב ריאל פרסם את הסרטון המלא בעמוד הפייסבוק שלו, שבהם נראית לא רק ההשקעה הארוכה באעיפור ובתחפושת, אלא גם כיצד הוא נדחה על ידי בחורה כשהוא מבקש את מספר הטלפון שלה, וכיצד הוא מרגש ילד, ולמעשה כיכר מרכזית שלמה.

7:00: שיר הניצחון של ונגר אחרי מגן הקהילה

6:45: נוקאאוט שלא רואים כל יום

המתאגרף הפולני איזו אוגונה פירק בקרב בניו זילנד את יריבו וויל קווארי עם אגרוף כל כך חזק, שקווארי עף דרך החבלים ואל מחוץ לזירה. אאוץ'.

6:30: המקרה המוזר של פאוסטינו אספרייה, החבר השיכור והסוס

פאוסטינו אספרייה, כוכב נבחרת קולומביה בשנות ה-90, היה חלק ממקרה מוזר מאוד. החלוץ הלווה את הסוס שלו, לוקאס, ששווה לא פחות מ-44 אלף ליש"ט, לחבר קרוב, שביקש לרכב עליו ביריד שנערך בעיר. לצערו, אותו חבר שתה קצת יותר במסיבה ואיבד את הסוס היוקרתי. אספרייה חיפש את לוקאס בשלושת השבועות האחרונים ואף הציע פרס של 1,090 ליש"ט למוצא הישר. סוף טוב, הכל טוב: מפקד המשטרה המחוזית בבוגוטה, בירת קולומביה, אמר לתקשורת שלוקאס נמצא בריא ושלם. "אנחנו מחפשים את שני האנשים שלקחו את הסוס מהחבר של 'טיטו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully