וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תנסה למצות בשבוע הבא את המגעים עם רודן וחביבו

31.7.2015 / 11:39

שחקני אלפסבורג וראן בראש הרשימה של רוני לוי, גאדז'ב מלבסקי מועמד במקרה שהשבדי לא יגיע. ניסיון לשכנע את החלוץ ממרכז אפריקה, שעדיין לא החליט אם ברצונו להצטרף: "הוא מעניין מאוד"

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי חיפה ממשיכים לבחון את אופציית הקשר השבדי של אלפסבורג, מרכוס רודן, אבל לאור הפערים בענייניו והעובדה שהשחקן טרם הגיע לסיכום, הם בודקים גם אופציות אחרות. אחד השמות שהוזכר הוא שחקנה של לבסקי סופיה, הקשר הבולגרי ולדימיר גאדז'ב (28), שנחשב לשחקן חופשי. בחיפה מעדיפים את רודן, והבולגרי יהיה מועמד רק במקרה שהיא לא תצליח למצות את המגעים עם רודן, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט. "יש לנו חמישה מועמדים לחוליית הקישור, אף אחד לא סיכם ועדיין לא התקדמנו עם אף אחד. יכול להיות שבסופו של דבר אחד מהם יצטרף", אמרו הבוקר בחיפה.

מרכוס רודן שחקן אלפסבורג. GettyImages
חיפה עושה מאמצים. רודן/GettyImages

רוני לוי רוצה מאוד לצרף חלוץ. בראש רשימת הרכש שלו מופיע חביב חביבו מראן ובמועדון מנסים למצות את המגעים עימו. השחקן דרש 700 אלף יורו. הוא מוכן להוריד בדרישות שלו, אבל הבעיה העיקרית היא שהוא עדיין לא החליט סופית אם להגיע לישראל. "בשבוע הבא ננסה למצות את המגעים עם הקשר. רודן ישחק בגומלין בליגה האירופית ולא נוכל לסכם את המעבר לפני המשחק בחמישי. גם חביבו מאוד מעניין את רוני לוי", אמרו במועדון. בניגוד להערכות הפסימיות בשבוע שעבר, בחיפה מעריכים כי רוני לוי ימלא את מכסת הזרים שלו עד תחילת העונה. המטרה היא להחתים את שני הזרים שנותרו כשבוע לפני המשחק הראשון מול בני יהודה, במטרה שכל החמישה יהיו כשירים ויעמדו לרשותו של המאמן.

כפי שדיווחנו אתמול, לא מעט בעיות כלכליות מונעות החתמת שחקנים במכבי חיפה. הבעיה העיקרית היא שחיפה רוצה להחתים רק שחקנים חופשיים, ולא כאלה שנמצאים תחת חוזה. לרוני לוי יש תקציב מוגבל, אבל במועדון מתאזרים בסבלנות וטוענים כי בסופו של דבר יצליחו לעמוד במדיניות הכלכליות שהתוו בתחילת העונה. התקציב יעמוד על קצת יותר מ-60 מיליון שקל, ויהיה נמוך מאשר בעונה שעברה. לאחר הצטרפות חלוץ רוני לוי יחליט את מי משחקני הסגל שלו הוא ישחרר. כרגע נראה ששחר הירש יעזוב, לאחר שהמאמן כבר הבהיר ששובל גוזלן ואלון תורג'מן לא ישוחררו מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully