וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.7: לאמברט בווסט ברומיץ', וילה עם רכש כפול

החלוץ הוותיק עזב את ליברפול אחרי עונה לא מוצלחת. וילה רכשה את ורטו וגסטד. קיריקש עבר מטוטנהאם לנאפולי, אובמיאנג האריך חוזה בדורטמונד, בריאן חזר לצרפת, דז'קו קרוב לרומא

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* עכשיו זה רשמי: החלוץ המונטנגרי, סטבן יובטיץ', עזב את מנצ'סטר סיטי וחתם באינטר. האם מדובר בהשאלה או ברכישה? הפרטים פה

* ריקי למברט עבר מליברפול לווסט ברומיץ'. החלוץ בן ה-33 עזב את אנפילד אחרי עונה בה כבש שני שערים בלבד. הבאגיז שילמו עליו כ-3 מיליון ליש"ט.

* ולאד קיריקש עבר מטוטנהאם לנאפולי. הפרטנופי ישלמו כ-3.5 מיליון ליש"ט עבור הבלם הרומני (25), שכבר עבר בדיקות רפואיות באיטליה וחתם לארבע עונות.

* ארסנל האריכה את חוזיהם של תיאו וולקוט וסנטי קאסורלה. לידיעה המלאה

* הקשר-חלוץ הצרפתי, ג'ימי בריאן בן ה-29, ששיחק בעונה שעברה בהאנובר, חתם בגנגאן ויחזור לצרפת אחרי עונה אחת בלבד מחוצה לה.

* עוד רכש מצוין לאסטון וילה: הקשר הצרפתי, ז'ורדן ורטו (22), ששיחק בעונה שעברה עם איתי שכטר בנאנט, נרכש על ידי הווילה תמורת 7 מיליון ליש"ט. כבש שבעה שערים בליג 1 בעונה שעברה ב-36 הופעות בהרכב ובישל שישה נוספים.

* החלוץ גבה הקומה (1.96) רודי גסטדה בן ה-26, ששיחק בשתי העונות האחרונות בבלקבורן (20 שערי ליגה ב-39 הופעות בעונה שעברה), חתם אף הוא באסטון וילה.

* החלוץ הגאבוני, פייר אמריק אובמיאנג (26), שחתם בבורוסיה דורטמונד בקיץ 2013, האריך את חוזהו בקבוצה עד לשנת 2020. אובמיאנג כבש 16 שערים בבונדסליגה בעונה שעברה ב-33 הופעות.

שחקן טוטנהאם ולאד קיריקש. GettyImages
בדרך לאיטליה. קיריקש/GettyImages

שמועות

* באנגליה מפרסמים דיווח מעניין מאוד לפיו ארסנל מוכנה להציע 35 מיליון ליש"ט עבור רוברט לבנדובסקי, חלוצה של באיירן מינכן ונבחרת פולין.

* 'סקיי': אדין דז'קו סיכם את תנאיו ברומא. כעת כל שנותר כדי להשלים את העסקה הוא סיכום בין מנצ'סטר סיטי לג'אלורוסי על סכום ההעברה.

* 'דיילי מייל': אברטון תהיה מוכנה לשחרר את ג'ון סטונס לצ'לסי אך ורק אם תקבל תמורתו כ-30 מיליון ליש"ט ואת ויקטור מוזס.

* 'מירור': מנצ'סטר סיטי הצטרפה למירוץ אחר סטונס, ותגיש הצעה כספית לאברטון בימים הקרובים.

* 'דיילי אקספרס': ארסן ונגר מעוניין מאוד להחתים את סרחיו בוסקטס מברצלונה. התותחנים עשויים לפנות לקטלאנים בקרוב, אחרי ששכנע את ראשי ארסנל בנחיצותו של הקשר.

* 'ספורט': סרג'י רוברטו, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לברצלונה, עשוי להישאר בכל זאת בעקבות השיפור במעמדו ודקות המשחק המרובות להן זכה במשחקי ההכנה האחרונים. *

* 'מונדו דפורטיבו': בברצלונה מכחישים את הדיווחים על מגעים עם בלם מונאקו איימן עבדנור, וטוענים כי הם צצו מכיוון סוכנו, בניסיון לגרום למחירו להאמיר לקראת מעבר לקבוצה אחרת.

* 'טלגרף': מנצ'סטר יונייטד צפויה להחתים את פדרו מיד אחרי שאנחל די מריה ישלים את מעברו לפריס סן ז'רמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן ברצלונה סרחיו בוסקטס. רויטרס
לונגר יש תוכניות. בוסקטס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully