וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין מכבי חיפה לחביב חביבו. היום: שחר ורוני לוי יקיימו מסע"ת

29.7.2015 / 8:48

חלוץ ראן, שנמצא בראש הרשימות, דורש 700 אלף יורו, 300 אלף יותר ממה שבחיפה מוכנים לשלם. במועדון צפו גם בחלוץ קון, מתיו דוהמל. 16:00, שידור חי בוואלה ספורט: מסע"ת לפתיחת העונה

מכבי חיפה

מכבי חיפה עובדת קשה במטרה לסגור העברת קשר וחלוץ כבר במהלך בימים הקרובים ומתרכזת כרגע בחמישה חלוצים בלבד. כפי שפרסמנו אתמול (שלישי), בראש הרשימה של לוי נמצא חלוץ ראן, חביב חביבו. החלוץ לא מוכן להגיע לישראל תמורת פחות מ-700 אלף יורו, ובשיחה שנערכה עימו הובהר לירוקים כי הוא מחזיק בהצעות מבלגיה, טורקיה (קסימפאשה, הקבוצה שרצתה את טאלב טואטחה) וקטאר, שם מוכנים לשלם לו סכומים גבוהים יותר. בחיפה לא מוכנים לשלם יותר מ-400 אלף יורו, ורוני לוי בוחן במקביל מועמדים נוספים. על פי תנאי העסקה, חביבו יוכל להגיע לחיפה בחינם למרות שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות.

חביב חביבו במדי זולטה וארחם. GettyImages
הדרישות גבוהות. חביב חביבו/GettyImages

שחקן נוסף שנמצא ברשימות הוא חלוץ קון הצרפתית, מתיו דוהמל (31), שכבש לא פחות מ-34 שערים בשתי הליגות הראשונות בשנתיים האחרונות. לפני שנתיים הוא עשה זאת במדי קון, כשנבחר לחלוץ המצטיין בליגה השנייה בצרפת עם 24 כיבושים באותה עונה. בעונה שעברה הוא כבש עשרה שערים במדי שתי קבוצות שונות בליגה הראשונה – קון ואביאן. כזכור, בשבוע שעבר הוצע לרוני לוי החלוץ חמדי סליחי, שכבש אתמול צמד במדי סקנדרבג בה חתם למספר שבועות כדי לסייע לה להתקדם במוקדמות ליגת האלופות. ניצחון החוץ 0:2 על מילסאמי מקרב את קבוצתו לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. אם חיפה תחליט לפנות אליו, היא תוכל לקבל אותו כשחקן חופשי עם שכר נמוך (כ-200 אלף יורו) בהשוואה למועמדים האחרים. סליחי כבר הביע את נכונותו לשוב לישראל.

באיחור של מספר שבועות, היום (16:00, סמי עופר, שידור חי בוואלה ספורט) תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה, ובמהלכה ידברו נשיא המועדון יעקב שחר, המאמן רוני לוי והמנכ"ל איתמר צ'יזיק על העונה הבאה. היום תקיים הקבוצה משחק אימון מול נצרת עילית, שיהיה סגור לתקשורת ולקהל, ויהווה הכנה לקראת משחק הדרבי בסוף השבוע. במשחק אמור להיבחן הקשר הגמבי חמזה בארי, שאם ירשים את לוי יחתום ויושאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully