וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ויקטוריה פלזן: "מזג האוויר בהחלט יהיה אתגר עבורנו"

מירוסלב קובק התחיל להכין את שחקניו למכבי תל אביב (שלישי, 20:30): "הטמפרטורות הגבוהות ישתלבו עם 85 אחוזי לחות וזה יקשה עלינו". השוער קוזאצ'יק: "נפגוש יריבה מאוד טכנית"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: השער השני של ויקטוריה פלזן בניצחון ביום שישי

שחקני ויקטוריה פלזן יערכו היום (ראשון) אימון טקטי בצ'כיה ומחר בבוקר ימריאו לישראל, לקראת המשחק הראשון שלהם נגד מכבי תל אביב בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות (שלישי, 20:30, ספורט1 וספורט1 HD).

ביום שישי אלופת צ'כיה ניצחה את סלביה פראג 1:2 במחזור הפתיחה של הליגה, אבל המאמן מירוסלב קובק לא היה שבע רצון ואמר לאחר מכן ש"ביום נהיה צריכים להיות הרבה יותר טובים מאשר במשחק נגד סלביה. היכולת מיום שישי לא תספיק לנו נגד מכבי תל אביב, היא פשוט לא תספיק".

מעבר לכך. בשורות היריבה של מכבי תל אביב עסוקים מאוד במזג האוויר. סוף השבוע האחרון היה חם בצ'כיה, אבל השוער הסלובקי מאתוש קוזאצ'יק אמר: "מזג האוויר בתל אביב אולי יהיה דומה לזה במשחק ביום שישי, למרות שאני חושב שאולי הוא יהיה יותר גרוע. מבחינת היריבה, זה יהיה משחק שונה. מכבי תל אביב קבוצה מאוד טכנית וצריך לזכור שזה יהיה אצלה בבית. יהיה קשה".

המאמן קובק הוסיף: "אמרתי לשחקנים להתכונן לחום הכבד. בתל אביב תהיה לחות יותר גבוהה, בערך 85 אחוזים. השילוב בין הטמפרטורה הגבוהה לאחוזי הלחות יקשה עלינו - מבחינת מזג האוויר בהחלט מצפה לנו אתגר. בנוסף, נשחק באצטדיון מאוד רועש".

מירוסלב קובק, מאמן כדורגל צ'כי. GettyImages
מודאג מהיכולת. קובק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully