וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארויו רשמית לשתי עונות בברצלונה, ירוויח כ-900 אלף יורו לעונה

אקס מכבי תל אביב חוזר לאירופה אחרי חצי עונה בפורטו ריקו. ג'פרי טיילור, שנסוג מההסכמות עם מכבי תל אביב ברגע האחרון, צפוי להצטרף לריאל מדריד לעונה. בספרד מדווחים: טיירוס תומאס במו"מ עם מלאגה

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: ריאל מדריד זוכה ביורוליג

אחרי שנסוג מההסכמות עם מכבי תל אביב, ג'פרי טיילור מצא קבוצה חדשה. אתר RealGM מדווח כי האמריקאי-שבדי חתם אמש (חמישי) לעונה בריאל מדריד וירוויח כ-900 אלף דולר לעונה, סכום גבוה משמעותית מכפי שהציעו לו הצהובים. טיילור יצטרף לאלופת אירופה ויחליף את קיי סי ריברס, שעזב בעקבות שינוי בחוקי הזרים בליגה הספרדית. בניגוד לריברס, שתחת החוקים החדשים היה תופס משבצת של זר, טיילור בעל האזרחות השבדית לא ייחשב ככזה.

בשלוש עונותיו ב-NBA העמיד טיילור ממוצעים של 6.1 נקודות, 2 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים למשחק. ביורובאסקט 2013 היה אחד השחקנים הטובים בטורניר, כשקלע 21.2 נקודות במדי נבחרת שבדיה.

שחקן שארלוט, ג'פרי טיילור. AP
חוזה שמן. טיילור/AP

* קרלוס ארויו חתם רשמית לשתי עונות בברצלונה, במהלכן הוא אמור להרוויח כ-1.8 מיליון יורו. אקס מכבי תל אביב בן ה-35 מגיע לקטאלוניה אחרי חצי עונה בפורטו ריקו.

* באמברג, יריבת מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, מצאה מחליף לטרבור אמבקווה: גייב אולאסני, סנטר בריטי ממוצא ניגרי, שמגיע לראשונה לאירופה אחרי קריירת מכללות באיווה סטייט. בעונתו האחרונה העמיד אולאסני שורה סטטיסטית של 8.1 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-1.8 חסימות למשחק.

* בספרד מדווחים שטיירוס תומאס, ששקל פרישה מכדורסל בעקבות אינספור פציעות, מנהל משא ומתן עם מלאגה, עוד יריבה של מכבי תל אביב בשלב הבתים. תומאס עורך בימים האחרונים אימונים אישיים אצל מספר קבוצות ב-NBA ועל פי דיווחים הוא "נראה בכושר טוב". גם פנרבחצ'ה אולקר מתעניינת בו, בעוד שדאלאס מתלבטת אם להחתימו.

* מנוצ'אר מרקוישווילי עזב את צסק"א מוסקבה אחרי עונה אחת בלבד, במהלכה סבל מפציעות רבות

* אדריאן יוטר אישר כי ישחק בעונה הבאה במונאקו, העולה החדשה והמסקרנת לליגה הצרפתית הראשונה, שמתכננת להעמיד תקציב גבוה ביחס ליריבותיה.

* החלה הנהירה החוצה מהיורוקאפ: אוסטנד הבלגית הודיעה כי תשתתף במפעל המקביל של פיב"א החל מהעונה הקרובה, למרות שקיבלה כרטיס חופשי ליורוקאפ ושובצה לבית ב' יחד עם אלבה ברלין, ברינדיזי, רג'ו אמיליה, גראן קנאריה ולה מאן. עדיין לא ברור מי תחליף את אוסטנד ביורוקאפ.

צפו בביצועיו של הסנטר החדש של באמברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully