וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד הנדריקס חתם רשמית במאלגה, סטראטוס פרפרוגלו בברצלונה

האמריקאי שהיה מועמד למכבי תל אביב יפגוש אותה בשלב הבתים הראשון של היורוליג. הפורוורד היווני מצטרף לקטלאנים אחרי שנה באפס, גם פאו ריבאס חתם בבארסה. קיי סי ריברס שוחרר מריאל

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של רכש נוסף של ברצלונה, סמארדו סמואלס

אחרי מספר ימים של משא ומתן, כעת זה רשמי: ריצ'רד הנדריקס (28, 2.03 מ') יהיה שחקן מלאגה בעונה הבאה. הפורוורד האמריקאי שהיה מבוקש על ידי מכבי תל אביב העדיף את האנדלוסים, לאחר שהעמיד אשתקד ממוצעים של 9.8 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק בליגת ה-VTB במדי קובאן. הנדריקס שיחק בשורות הצהובים למשך שתי עונות, ועזב את יד אליהו בקיץ 2012 למילאנו. הוא ישוב לתל אביב במהלך שלב הבתים הראשון של היורוליג, הפעם, כאמור, במדי מלאגה.

* אנאדולו אפס ממשיכה את הקיץ הפעיל שלה, ולאחר שכבר החתימה את בריאנט דנסטון, אלכס טיוס, דרק בראון וג'ייסון גריינג'ר, הודיעה היום הקבוצה הטורקית על צירופו של ג'ון דיבלר. הגארד האמריקאי (27, 1.98 מ') שנבחר במקום ה-51 של דראפט 51 של ה-NBA שיחק בשלוש השנים האחרונות בקרשיאקה, לה עזר לזכות באליפות אשתקד. דיבלר העמיד ממוצעים של 14.5 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ בעונה שעברה.

* ברצלונה הודיעה על החתמתו של סטראטוס פרפורגלו. הפורוורד היווני (30, 2.03 מ') שזכה בשלוש אליפויות אירופה מגיע אחרי עונה אחת באנאדולו אפס, במהלכה קלע 9.8 נקודות למשחק והוריד 3.7 ריבאונדים במסגרת היורוליג. מחר אמורה להודיעה הקבוצה הקטלאנית גם על צירופו של קרלוס ארויו.

פאו ריבאס חתם לשלוש עונות בברצלונה. הגארד בן ה-28 (1.96 מטר), ששיחק בשלוש העונות החולפות בוולנסיה, העמיד ממוצעים של 9.4 נקודות ב-42.2% מהשלוש ו-3.4 אסיסטים ב-10 משחקי יורוקאפ בעונה החולפת ו-10.4 נקודות ו-4 אסיסטים למשחק בליגה. ריבאס היה חלק משמעותי בזכייה של ולנסיה ביורוקאפ ב-2014.

* צסק"א האריכה את חוזהו של הקפטן ויקטור חריאפה בעונה נוספת. בעונה שעברה מיעט הפורוורד הוותיק לשחק, וקלע 1.3 נקודות בממוצע בלבד.

* קיי סי ריברס שוחרר מריאל מדריד, ומי שאמור להחליפו הוא ג'פרי טיילור.

* טיי מקי, שעזר להפועל ירושלים לזכות באליפות הראשונה בתולדותיה, חתם בלה מאן.

ריצ'רד הנדריקס לוקומוטיב קובאן. GettyImages
ישוב ליד אליהו כאורח. הנדריקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully