וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס: "רונאלדו הוא השחקן הטוב בעולם, היחסים שלי איתו תקינים"

מאמן ריאל מדריד התייחס לתקרית באימון עם הכוכב הפורטוגלי שלו וניסה לקרר את היחסים: "אחרי שעבדתי איתו הבנתי כמה הוא תחרותי". על סרחיו ראמוס: "הכדורגל הוא כמו החיים, בלתי צפוי"

אימג'בנק GettyImages

רפא בניטס עוד לא העביר משחק רשמי אחד כמאמן ריאל מדריד והתקשורת בספרד כבר חוגגת על תקרית לא נעימה שהייתה לו אתמול עם כריסטיאנו רונאלדו כוכבו הגדול, שלא אהב החלטה של המאמן לפסול לו גול באימון פנימי וצעק לעברו "רק נגד הפורטוגלים אתה רואה עבירות".

היום, המאמן הספרדי ערך מסיבת עיתונאים וניסה בעיקר להפשיר את היחסים עם הפורטוגלי. "אחרי שעבדתי איתו הבנתי עד כמה הוא תחרותי ואוהב לנצח, כמה איכות יש לנו ומדוע הוא השחקן הטוב בעולם", אמר בניטס והוסיף, "הלוואי שלכולם הייתה את התשוקה והתחרותיות שלו".

מאמן ריאל מדריד, רפא בניטס. Robert Cianflone, GettyImages
כבר תחת לחץ. בניטס/GettyImages, Robert Cianflone

על היחסים שלו עם רונאלדו, אמר בניטס: "היחסים שלי עם רונאלדו הם כמו עם כל שחקן אחד. אני מדבר הרבה עם כולם. שום דבר מיוחד. יש אנשים שמדברים אבל היחסים תקינים לגמרי".

על הדיבורים על כך שסרחיו ראמוס רוצה לעזוב, אמר המאמן: "ראמוס הוא שחקן מפתח שלנו ואני מקווה מאוד לראות אותו כאן בתחילת העונה משום שאני חושב שהוא קריטי עבורנו. הכדורגל הוא כמו החיים, בלתי צפוי, אבל אני חושב שהוא יישאר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו ברונאלדו חוטף עצבים על בניטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully