וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "האלימות והגזענות של אוהדי בית"ר לא מעניינות את ניר ברקת"

בעלי המועדון מהבירה במתקפה על ראש העירייה: "הוא אולי טוב לפסטיבלים ולאירוח של נשיאים, אבל בית"ר ירושלים ממש לא מעניינת אותו". על הקהל: "בא לי להקיא מההתנהגות שלהם"

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

שבוע סוער במיוחד עבר על בית"ר ירושלים. זה התחיל עם התבוסה 5:1 לשרלרואה בחמישי שעבר בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית ונמשך עם האירועים סביב המשחק. כזכור, בתחילת אותה התמודדות נזרקו עשרות אבוקות אל עבר הדשא ובסיומה נזרק חפץ אל עבר שוער הבלגים מיציע אוהדי בית"ר ופצע אותו. עם הנחיתה בישראל, הודיע בעלי בית"ר אלי טביב כי החליט לעזוב את המועדון מהבירה. הערב (רביעי) הוא התראיין ל"חדשות 2" ודיבר לראשונה מאז אותו משחק. הריאיון המלא ישודר ב"אולפן שישי".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
טביב עם נחיתתו בישראל/מגד גוזני

אלי טביב פתח ודיבר על הרגע שגרם לו להחליט לעזוב: "איך שראיתי את האבוקות, אמרתי 'זהו, פה אני לא ממשיך יותר'. עוד לפני שהסתיים המשחק בכלל. זה דבר שבא לי להקיא ממנו, נגעלתי מההתנהגות שלהם. אי אפשר לנהל כך קבוצה כדורגל". בהמשך, תקף טביב את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ואמר: "ראש העירייה ניר ברקת ראה את כל מה שהיה כבר לפני ארבעה חודשים, את הקריאות הגזעניות, את האלימות. כל זה לא מעניין אותו. הוא יכול לעשות הרבה מאוד נגד זה. הוא יכול לפנות למשטרה בירושלים, לעצור אותם. כמה מתפרעים כאלה יש? 100? 200? ברקת אולי טוב לפסטיבלים, לארח נשיאים, ראשי ממשלות, שחקני קולנוע, השקות, בית"ר ירושלים לא מעניינת אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully