וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "אכזבנו, אבל למזלנו יש לנו אפשרות לתקן"

19.7.2015 / 12:30

רגע לפני הגומלין מול היברניאנס, קשר מכבי תל אביב, שלקח חלק בהשקת החנות החדשה של הקבוצה, דיבר על היריבה: "יכול להיות שהיא הפתיעה אותנו קצת". על בית"ר ירושלים: "זה היה מביך". קרלוס: "ברור שחיזוק יעזור. יודע מה אני שווה". ברק לוי כשיר ויפתח בשלישי

אתר רשמי

רגע לפני משחק הגומלין מול היברניאנס ביום שלישי בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות, האלופה מכבי תל אביב השיקה היום (ראשון) חנות חדשה במתחם האימונים של הקבוצה בקרית שלום, בהשתתפותם של הקשר גל אלברמן והבלם קרלוס גרסיה.

לאחר מכן ערכו הצהובים אימון, בו השתתפו באופן מלא חואן פאבלו ועדן בן בסט. השוער, שלא התאמן אתמול בגלל כאבים בגב התחתון, כשיר ויפתח מחרתיים.

החנות הרשמית של מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
עכשיו גם בקרית שלום. החנות החדשה של מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

"ההפסד להיברניאנס לא היה פשוט עבורנו", אמר גל אלברמן. "אנחנו מודעים להשלכות של תוצאת המשחק. לצערנו אכזבנו, אבל למזלנו יש אפשרות לתקן. מרגע שהסתיים המשחק הבנו שאנחנו צריכים להתרכז רק במשחק הבא. יש ימים שהכול הולך הפוך. התוצאה הייתה צריכה להיות אחרת. לא חשבנו שיהיה קל מדי. יכול להיות שהם קצת הפתיעו אותנו ברמה שלהם ויכול להיות ששם טעינו".

הקשר התייחס למערך של המאמן סלבישה יוקאנוביץ': "אנחנו בתחילת העונה. למערך לא הייתה השפעה ישירה. בדקות הטובות שלנו לא הצלחנו לגמור את המשחק. גילינו הרבה מאוד גמישות במערכים בשנים שלי במכבי תל אביב וזה לא תירוץ עבורנו. אני לא חושב שיש בעיה עם הרעב בקבוצה. אם נראה שכל השנה אנחנו לא מגיעים לתוצאות הרצויות, נבין שזה נכון. לא כדאי להסיק מסקנות ממשחק אחד".

אלברמן התייחס לאירועים שבהם הייתה מעורבת בית"ר ירושלים: "זה היה מביך. כל מי שיש לו חלק בכדורגל הישראלי היה מובך באותם רגעים. אנחנו מתעסקים בדברים אחרים ומקווים שהקהל שלנו לא יתנהג ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב, גל אלברמן, קרלוס גרסיה. יניב טוכמן,
מתרשמים. קרלוס גרסיה וגל אלברמן בחנות/יניב טוכמן

קרלוס גרסיה הוסיף: "הרבה דברים קרו במשחק, אבל קשה להסביר את זה. כולנו התאכזבנו מהמשחק הזה, אבל אסור לנו לחשוב על זה יותר מדי. כבר במשחק הקרוב אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. זאת לא הרמה האמיתית שלנו".

על הסיבות להפסד להיברניאנס: "כיבדנו אותה, אבל הגיע לה לנצח. במשחק הראשון היא הייתה יותר טובה. לא הגענו למשחק במחשבה שכבר עברנו שלב. לא באנו שחצנים למשחק. לא ביצענו את ההוראות של המאמן, אבל זה לא הזמן לתירוצים".

על הציפיות מהקבוצה: "זה לא הזמן לדבר, אלא לתת את הטון על המגרש. אני מאמין שמכבי תל אביב יכולה להגיע לליגת האלופות. הקבוצה יכולה להצליח כמו שהיא. ברור שחיזוק יעזור לנו, אבל אפשר להצליח גם ככה".

עוד הוסיף גרסיה: "אני יודע מה המאמנים חושבים עליי ומה החברים לקבוצה חושבים עליי. אני יודע מה אני שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully