וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הזהירה את בית"ר: תהיה אפס סובלנות כלפי גילוי גזענות

9.7.2015 / 13:05

רגע לפני המפגש מול אורדאבסי (20:00, ספורט 1 ו-HD) הנהלת בית"ר נפגשה עם משקיף המשחק שהזהיר מעונשים כבדים. 15 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם. דראפיץ' מתלבט אם לפתוח עם שני חלוצים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (20:00, ספורט 1 ו-HD) את אורדאבסי הקזחית למשחק הגומלין בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, לאחר שהמשחק הקודם בין השתיים, שנערך בקזחסטן והתנהל תחת חום כבד, נגמר ב-0:0.

נכון לצהריים הבטיחו את מקומם בטדי כבר כ-15 אלף איש כאשר בבית"ר מעריכים כי לפחות 18 אלף איש יהיה בטדי הערב. גם היציע הצפון מערבי והיציע הצפון מרכזי נפתחו לקהל וההערכה היא שהם יהיו מלאים. היציע הדרומי לא צפוי להיפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היה חשש לקרע, אך סוף טוב, הכול טוב. פאבלו דה לוקאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר ירושלים עושים מאמצים להסדיר עד מחר בלילה את השחרור הבינלאומי של פאבלו דה לוקאס, ולאד מוראר וניסו קפילוטו על מנת שיעמדו לרשות הצוות המקצועי אם הקבוצה תעפיל לשלב הבא. קפילוטו הגיע היום לאימון הקבוצה לאחר שהסדיר את ענייניו בשוויץ.

ולאד מוראר עדיין סובל מכאבים בשריר בבטנו לאחר שלא התאמן תקופה ארוכה ובשלב זה הוא במנוחה. פאבלו דה לוקאס עבר היום בדיקות רפואיות מקיפות לפני החתימה. באיזשהו שלב בבדיקות היה חשש שהשחקן סובל מקרע בשריר, אך בדיקות מדוקדקות יותר שנעשו לאחר מכן בבית החולים שערי צדק, העלו שמדובר בפציעה ישנה והשחקן בריא לחלוטין.

הקשר הניגרי סמואל אורוולו ינחת להתרשמות בשבוע הבא. בבית"ר נתקלות במעט בעיות עם הויזה של השחקן, אבל היום סודרו כל הפרוצדורות והוא ינחת בשבוע הבא. אם ירשים, בבית"ר ישקלו להחתים את אורוולו לטווח ארוך ולהשאילו, אך גם אמרו שישנה אפשרות שהוא יישאר והאופציה של החתמת בלם זר תרד מהפרק.

במקרה כזה יחזור אופיר קריאף שוב לתמונה באופן מיידי. על אלי טביב מופעלים לחצים גדולים מצד הקהל להשאיר את הבלם-קשר במועדון וההערכה היא כי בשבוע הבא יהיו התפתחויות בעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני בית"ר ירושלים, איציק כהן, אבישי כהן. קובי אליהו
עשוי לפתוח. איציק כהן/קובי אליהו

הנהלת בית"ר ערכה ישיבה עם משקיף המשחק מטעם אופ"א ובה הובהר למועדון כי תתקיים מדיניות של אפס סובלנות כלפי גילויי גזענות או אלימות. המועדון הוזהר כי הוא צפוי לעונשים כבדים עד כדי הרחקה מהמפעלים האירופאים וקנסות כבדים.

בהרכב הקבוצה צפויים מספר שינויים לעומת ה-11 שפתחו בשימקנט. אלי דסה שערך הערב אימון מלא צפוי לפתוח כשינוי היחיד בהגנה. הצוות המקצועי מתלבט אם להתחיל עם חלוץ אחד או שניים. אם יפתח חלוץ אחד, יהיה זה דובב גבאי. את הקישור צפויים להרכיב שלושה שחקנים בחלק האחורי - קלאודמיר וקצת לפניו תורגלו לירוי צעירי ודני פרדה. מקדימה תורגלו עומר אצילי, עומר נחמני ודובב גבאי.

הרכב משוער: בוריס קליימן, אלי דסה, טל כחילה, דניאל אסקלינג, דושאן מאטוביץ', קלאודמיר, לירוי צעירי, עומר אצילי, עומר נחמני, איציק כהן (דני פרדה).

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
לא נלחץ. סלובודאן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

"אמרנו שאנחנו לא בכושר עוד לפני המשחק הראשון", אמר דראפיץ'. "עמדנו כמו שצריך, הופתעתי מאיך שנראינו. כשחזרנו לארץ היו לנו ארבעה אימונים אותם ניצלנו לשיפור הכושר הגופני. אני מקווה שגם נעבור את המשחק בהצלחה ושגם נציג משחק טוב. בכל מקרה, גם אם נשחק פחות טוב ונעבור, אני קונה. במשחק הקודם הנענו כדור אחורה יותר מאשר קדימה. הקבוצה הקזחית משחקת על כדורים ארוכים, ובעקבות זאת יש לה מצבים נייחים רבים. יש לה בסביבות 50 תרגילים למצבים נייחים. אנחנו מבחינתנו רוצים להחזיק כדור בחלק הקדמי של היריב, ושם לשחק כמה שיותר מהר".

המאמן הוסיף: "מדברים על הכדורגל הקזחי כאילו שאנחנו באים למשחק כדי לטייל. יש לקבוצה סגל עמוק ושחקנים טובים. אנחנו לא צריכים לזלזל בה. אין ספק שבבית, עם הדחיפה של הקהל שלנו, אנחנו יכולים לעשות דברים טובים. עדיין לא קנינו כרטיס לבלגיה, אך אני מקווה שנוכל לעשות את זה אחרי המשחק. כל השחקנים רוצים לשחק, כולם רוצים לקבל דקות באירופה, אפילו אלו שקצת פצועים. להגיע למועדון כמו בית"ר ירושלים זו הרגשה נפלאה. אני נהנה מאוד מהמעמד הזה, ואני מקווה שאהנה יותר ויותר. אלי דסה ושלומי אזולי יהיו בבית"ר ירושלים".

"אני מאמין שהכול יתנהל כמו שצריך מבחינת האוהדים שלנו", אמר דובב גבאי. "יש לנו קהל מדהים. אני קורא לכולם לבוא ולתמוך בקבוצה, בטח בשלב כל כך ראשוני. לא מפחידות אותי הציפיות. אני אוהב שהן בשמיים. אני מתפקד טוב יותר תחת לחץ. אני יודע לאן הגעתי ויודע מה התקפיד שלי. נותנים לי ביטחון ולי נשאר להחזיר על המגרש".

שחקן בית"ר ירושלים, אלי דסה. קובי אליהו
סלובודאן דראפיץ' טוען שהוא יישאר. אלי דסה/קובי אליהו

אורדבאסי שימקנט תנסה להפתיע בטדי והקזחים יעשו הכול כדי לכבוש שער חוץ מוקדם שיעניק להם מקדמה גדולה. האורחים הגיעו לירושלים מעודדים אחרי ניצחון ליגה 0:2 על טובול, שקטע רצף של ארבעה משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון. האורחים מאוד התלהבו מאצטדיון טדי וממשטח הדשא היום באימון המסכם.

המאמן הרוסי ויקטור קומיקוב אמר היום: "אני מכיר את הקבוצות הישראלית. אימנתי את שחטאר קרגאנדי ופגשתי איתה את מכבי חיפה. הייתי בירושלים עם משפחתי ואני אוהב את המקום הזה. מדובר בפעם השנייה שהמועדון לוקח חלק במפעל האירופי הזה. זה חשוב מאוד. אנחנו רוצים לרכוש ניסיון, ומעבר לכך נעשה הכול כדי להישאר בליגה האירופית".

בשדה התעופה בקזחסטן התעוררה בעיה עם הדרכון הטורקי של שחקן ההגנה מוכתר מוכתרוב והוא לא הגיע לישראל. מוכתרוב בכל מקרה לא היה אמור לפתוח, אבל מי שצפוי לשחק הוא הבלם ברניסלב טראיקוביץ', שסיים עונש הרחקה ולא שיחק במשחק הראשון. החלוץ הקרואטי אדין יונוזביץ' חתם בקבוצה לפני יומיים, אבל כמובן שלא יוכל לשחק נגד בית"ר ירושלים.

הרכב משוער, אורדבאסי: אנדריי סידלניקוב, אלכסנדר סימצ'ביץ', ברניסלב טראיקוביץ', סרגיי מאלי, גפורז'אן סויומבייב, ארטם קאיסנוב, טלגאט אדירבקוב, אזאט נורגלייב, קאיראט אשירבקוב, אלכסנדר גיינריך (קירילו פטרוב), איבן בוז'יץ'.

(עדכון ראשון: 16:05)

שחקן בית"ר ירושלים דובב גבאי. יוסי ציפקיס
מרוצה מהלחץ. גבאי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully