וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בן שהר דורש 400 אלף יורו לעונה, במועדון אמרו: "הוא יקר מדי"

6.7.2015 / 10:05

הירוקים ויתרו על חלוץ נבחרת ישראל, שדרש 400 אלף יורו. עדיין ישנם פערים בנוגע לעסקת אופיר קריאף. במועדון הגישו הצעה לסנדאסה לפני שסיכם בטוקיו. 9,000 מנויים כבר נמכרו

וידאו: מכבי חיפה TV

מכבי חיפה מגבירה את המאמצים שלה לצרף חלוץ ומנסים לסכם עם שחקן נוסף עד היציאה למחנה האימונים בשבוע הבא. רוני לוי עדיין מחפש חלוץ זר ולפני מספר ימים הייתה קרובה חיפה להחתים את החלוץ הספרדי פרנסיסקו סנדאסה, שחקנה של ג'ירונה בעונה החולפת, שסיכם בסופו של דבר בטוקיו. על פי דיווחים שונים השחקן היה מועמד למכבי תל אביב, אולם עוד קודם לכן במועדון היו קרובים לסכם את תנאיו לעונה הקרובה. סנדאסה בן ה-30 שיחק בעבר בדנדי יונייטד ובגלזגו ריינג'רס, וכבש בעונה החולפת 16 שערים בליגת המשנה בספרד.

כזכור, במועדון כבר הבהירו כי המאמן יוכל להחתים שחקן אחד בעמדה קדמית: חלוץ זר או בן שהר. שהר הודיע לשחר בימים האחרונים כי הוא דורש 400 אלף יורו לעונה, בחוזה ארוך טווח, ובחיפה סירבו להצעה. "הוא יקר מדי", אמרו. מאוחר יותר, בשיחה שנערכה בין הצדדים התברר שהפערים עדיין גדולים, ולכן בחיפה נותנים לשחקן להתפנות ולבדוק הצעות אחרות. "האפשרות היחידה שבן ישחק במכבי חיפה, היא אם הוא יפחית בדרישות הכספיות שלו ויוחלט לא לצרף חלוץ זר", אמרו בחיפה. בנוגע לאופיר קריאף עדיין לא נרשמה התקדמות משמעותית. שכרו של השחקן לא יהווה בעיה, אבל חיפה חייבת להגיע לסיכום עם אלי טביב, שבינתיים דורש הרבה כסף תמורת העברתו ולכלול במסגרת העסקת את אלון תורג'מן או שחר הירש. לא כולם במועדון סבורים שקריאף הוא החתמה נכונה. גורם במועדון אף טען הבוקר: "שחקנים כמו עטאא צריכים לקבל את המושכות לפניו. יהיה לו קשה לבוא לידי ביטוי כאן".

בן שהר שחקן ווילם II. GettyImages
דרישות גבוהות. בן שהר/GettyImages

הבלם הספרדי חסוס רואדה לא נמצא בעדיפות גבוהה אצל רוני לוי ובשלב זה לא יגיע לקבוצה. כזכור, מאז תחילת הקיץ מחפש המאמן בלם זר במקום אברהם פאס, שחקן בסגנון של אוראל דגני, מה שיכול ליצור בעיה לא קטנה עבור שחקן הנבחרת. הבלם הישראלי יתחרה על שתי עמדות: בלם ומגן ימני. שחקנים דגני סיפר לשחקנים במכבי חיפה כי הוא מעדיף שלא לשחק בצד ימין, ולא ברור כיצד ההחלטה של לוי תשפיע עליו.

פאס החל אתמול להתאמן בסכנין, והודה כי הובהר לו שאינו בתוכנית המקצועית של הירוקים כרגע. חיפה תיפגש בימים הקרובים עם סוכנם של פיראס מוגרבי ואוהד לויטה, גלעד קצב. קשר סכנין, על מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, עשוי לחזק את הירוקים ובהחלט מעניין את רוני לוי, אולם במועדון העריכו שעסקה כזאת עשויה לצאת לפועל בשלב מאוחר יותר, לאחר החתמת חלוץ. לגבי לויטה, הצדדים אמורים לסכם על חוזה ארוך טווח לאחר שקיבלו אור ירוק ממכבי נתניה, שם הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת. לויטה אמור לסכם לשלוש שנים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוטפים את המנויים גם העונה. מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

חיפה, שעורכת היום אימון כפול, מכרה אתמול אלף מנויים ובכך הגדילה את מספר המנויים שלה ל-9,000 בסך הכל. במועדון מרוצים מקצב המכירה שגדל כנראה בעקבות החתמת הזר השני הקיץ, מארק ואליינטה, שינחת בימים הקרובים ויצטרף לאימונים. "בקרוב נחתים את שני הזרים שנותרו, וברור כי עוד אלפי מנויים יצטרפו", אמרו. ביום שישי בצהריים יסתיים השלב הראשון, בו יוכלו המנויים הקיימים לחדש את המנויים שלהם. בשלב השני תיפתח המכירה למנויים שרוצים לשדרג את הכסא שלהם, ובשלישי לקהל הרחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully