וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תבחר בין חלוץ זר לשהר, אברהם פאס: "אני חוזר לסכנין"

5.7.2015 / 11:13

במועדון לא יחרגו מהתכנית הכלכלית והמאמן רוני לוי יוכל להביא רק חלוץ אחד. הבלם הספרדי, שלא נמצא בתכניות, נחת בישראל. גוסטבו בוקולי עשוי להתמנות גם לאחראי הקשר עם השחקנים הזרים

וידאו: מכבי חיפה TV

הבלם אברהם פאס נחת אתמול (שבת) בישראל ויצטרף לאימוני בני סכנין, זאת לאחר שהבין כי הוא אינו בתכניות של רוני לוי ומכבי חיפה, במדיה שיחק בחצי העונה החולפת. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, פאס קיבל הודעה כי לוי מחפש בלם אחר, בעוד הוא נמצא בעדיפות משנית אצל המאמן מאז תחילת הקיץ. לאחר הנחיתה בארץ התייחס הספרדי לעובדה שחיפה מחפשת בלם: "יש לי חוזה בבני סכנין ולשם אני חוזר. אני מתחיל את האימונים בקבוצה".

בחיפה הודו כי פאס לא נמצא בתכניות כרגע ויחזור רק במקרה בו לוי לא יצליח למצוא בלם אחר עד סוף חלון ההעברות, שיינעל בעוד כחודשיים. מי שכן יצטרף היום לאימוני חיפה הוא השוער ולדימיר סטויקוביץ', כאשר אוהד לויטה טרם סיכם סופית, אבל ההערכה היא שיחתום על חוזה לשלוש שנים בימים הקרובים.

אברהם פאס מכבי חיפה. ברני ארדוב
חזרה לסכנין. פאס/ברני ארדוב

אחרי שניקולה דרינצ'יץ' ומארק ואליינטה חתמו, יכול רוני לוי לצרף שני זרים נוספים כדי למלא את המכסה. המאמן מתמקד כרגע בהחתמת חלוץ ורק לאחר מכן יחליט כנראה אם להחתים בלם וינסה לצרף עוד קשר ישראלי, כאשר אופיר קריאף ופיראס מוגרבי נמצאים על הכוונת. בחיפה טוענים כי לפחות כרגע פיראס מוגרבי מקבל עדיפות אם יישאר פנוי לאחר שיחתום חלוץ.

לוי מקווה שיוכל להחתים גם את בן שהר, שכפי שפרסמנו בסוף השבוע, קיבל הצעה גבוהה יותר בכשליש מהפועל באר שבע לעומת זו של הירוקים. הצדדים לא נכנסו למשא ומתן אינטנסיבי ושהר הבטיח שישיב השבוע סופית האם בכוונתו לחזור. אם זה יקרה, הוא ישוחח עם נשיא המועדון יעקב שחר.

אם שהר לא יחזיר תשובה השבוע, שחר עשוי לרדת מהשחקן, משום שהמטרה היא לצרפו למחנה האימונים באוסטריה או להחליט סופית על החתמת זר בעמדה זו. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שרוני לוי לא יוכל להביא, לפחות על פי התכנית הכלכלית כעת, גם את שהר וגם חלוץ זר. בחיפה מאשרים למאמן להביא אחד מהשניים ולא מתכוונים לחרוג מהתקציב.

לפני מספר שבועות נערכה שיחה עם הקשר ישראל זגורי, שגדל במועדון, בניסיון לברר האם הוא שוחרר מהפועל תל אביב. גוסטבו בוקולי ייפגש השבוע עם הנהלת הקבוצה וכפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, הוא צפוי להפוך לסקאוט במועדון. בוקולי עשוי לקבל את תפקיד האחראי על הקשר בין השחקנים הזרים לקבוצה וכבר נשאל על דעתו בעניין.

ביום שלישי תארח הקבוצה את הפועל נצרת עילית ובחמישי את הפועל קטמון, במשחק שיהיה סגור לתקשורת. ביום ראשון היא תערוך את ההכנה האחרונה שלה לפני המחנה, כשתארח בכפר גלים את הפועל עכו. במהלך המשחקים מתכוון רוני לוי לצמצם את הסגל שלו. במועדון מעריכים שהמאמן לא ישחרר שחקנים רבים מהסגל עד שלא יחתמו שחקנים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully