וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגיש הצעה משופרת לשהר. מוגרבי מועמד

1.7.2015 / 7:58

במועדון החליטו להמתין עד תחילת השבוע לחלוץ, שייתן עדיפות לירוקים במקרה שיחזור לישראל. קשר סכנין עשוי להגיע אם ימתין עד שיוחתם בלם

וידאו: מכבי חיפה TV

מכבי חיפה תגביר את המאמצים להחתים את בן שהר, אם זה לא יחתום עד תחילת השבוע בקבוצה אחרת באירופה. החלוץ, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם בוואלה ספורט, הבהיר לאנשי חיפה כי ינסה למצות את האפשרויות בחו"ל עד סוף השבוע, אחרת ייפגש עימם. בחיפה לא מתכוונים לוותר על שהר אלא אם יודיע סופית שלא ישחק בארץ. "זה השחקן המרכזי שרוני לוי רוני בקבוצה", הבהירו אתמול במועדון. הבעיה המרכזית בנוגע להחתמת השחקן נובעת מענייני מיסוי. בקרב השחקנים הודו אתמול כי החתמת זרים איכותיים ללא ישראלים בכירים לא תספיק כדי לרוץ לכל התארים.

שחקן נוסף שנמצא ברשימות הוא פיראס מוגרבי. הוא מחזיק בהצעה טובה מהפועל חיפה, אך הירוקים יפנו אליו אם ימתין עד שיחתימו בלם וינסו לקדם גם את נושא החלוץ. במהלך השבוע אף נערכה בעניין עם סוכנו, גלעד קצב. לא ברור כמה זמן זה ייקח, אבל המטרה של רוני לוי היא להחתים בלם וחלוץ עד המחנה שייפתח בעוד כשבועיים. לגבי הבלם, מארק ואליינטה, במועדון מתכוונים להגיש הצעה כספית גבוהה יותר במטרה להגיע לסיכום עוד השבוע. אם ויאדוליד או השחקן יתגמשו מעט, ניתן יהיה להגיע להסכם כבר בימים הקרובים. בחיפה מאמינים שניתן יהיה להגיע לפשרה כזאת, אבל אם עד השבוע הבא לא תושג התקדמות משמעותית, לוי ינסה להחתים בלם אחר.נושא אופיר קריאף לא ירד לגמרי מהפרק, אם כי לוי מתמקד כרגע בהחתמת שחקנים משמעותיים יותר.

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מחזיק בהצעה גם מהפועל חיפה. פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

אחרי שהצליחה להיפטר מהחוזה של רובן ראיוס, שעזב לליגה השניה בצרפת, במועדון לא פוסלים אפשרות שאלעד גבאי ייצא למחנה האימונים בעוד שבועיים. על פי התכנית של רוני לוי כרגע, אייל משומר הוא המגן הראשון ואוראל דגני יהיה מחליפו. העניין הזה עשוי להשתנות בהמשך אם גבאי, שמבוקש במכבי נתניה, לא ימצא קבוצה.

ההחלטה של מכבי חיפה להקטין את התקציב העונה, עליה פרסמנו בתחילת השבוע שעבר, נובעת בין היתר מהחוזים של ראיוס ושמעון אבוחצירא שלא נמצאים בתכניות. בשלב זה אבוחצירא עדיין לא עזב, ומושבת לחודש, ולכן הקבוצה עשויה לשחרר שחקנים אחרים אם יפתח את העונה ביציע. שובל גוזלן מבוקש ברעננה, והכוונה היא לשחרר לפחות אחד משחקני ההתקפה. קובי מויאל עשוי לעזוב בהשאלה אך ההחלטה לגביו תתקבל רק לאחר השיקום.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully