וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי, אלברמן, גרסיה או בן חיים: מי יהיה קפטן מכבי תל אביב?

29.6.2015 / 12:36

יוקאנוביץ' וקרויף עדיין מתלבטים למי מבין ארבעת המועמדים לתת את סרט הקפטן של האלופה אחרי עזיבתו של ייני. הצהובים יערכו מחר משחק אימון ראשון במחנה באוסטריה מול ווז'דובאץ הסרבית. צפו בסרטון מתוך מחנה האימון, כולל הכישרון המפתיע של איתן טיבי

קובי אליהו

במכבי תל אביב סיימו לפני הצהריים את האימון הראשון שלהם במחנה האימונים של הקבוצה בעיירה לאובן שבאוסטריה. אמש נחתה הקבוצה בוינה והמשיכה באוטובוס מרחק של שעתיים נסיעה לעיירה האוסטרית, בה יערך המחנה בשבוע וחצי הקרובים. כבר מחר תקיים מכבי תל אביב את משחק האימון הראשון שלה מול ווז'דובאץ בלגרד הסרבית, אותה מכיר המאמן החדש סלאבישה יוקאנוביץ'.

בהמשך המחנה תשחק מכבי תל אביב גם נגד דיוגיורי ההונגרית ואנז'י מחאצ'קלה שעלתה לליגה הראשונה ברוסיה. סוגיית קפטן הקבוצה טרם הוכרעה ובמכבי תל אביב העריכו הבוקר כי רק בתום המחנה יחליט יוקאנוביץ' בצוותא עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף למי לתת את הסרט אחרי עזיבתו של שרן ייני. המועמדים לתפקיד הם ערן זהבי, גל אלברמן, קרלוס גרסיה וטל בן חיים הבלם שמשמש גם כקפטן נבחרת ישראל. יחד עם זאת, כבר מחר במשחק האימון הראשון מול הסרבים יהיה מעניין לראות למי יוקאנוביץ' ייתן את הסרט וזה אולי ירמז על מי שאמור להיות הקפטן גם בהמשך.

למחנה הבוגרים יצאו ארבעה שוערים וכן דן גלזר וסוהיל ארמלי שסיימו את התקופה שלהם בקבוצת הנוער ומנסים לפלס לעצמם דרך לסגל הקבוצה הבוגרת. כזכור, מי שנשאר בארץ הם בן רייכרט, דן איינבינדר וגאל מרגוליס, כל אחד מהסיבות שלו.

מכבי תל אביב מתאמנת באוסטריה ופרסמה סרטון, כולל יכולת מפתיעה מצד איתן טיבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully