וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.6: וידאל סיכם בארסנל, פ.ס.ז' רוצה את ניימאר

קשר יובנטוס ונבחרת צ'ילה יעבור לאמירויות תמורת 21 מיליון ליש"ט, אלופת צרפת תנסה להחתים את הברזילאי כמחליף לזלאטן. התעניינות רחבה בקונאטה, ואן חאל נוקם בריאל, שירדה מפוגבה. דמבה בה עבר לסין תמורת 14 מיליון יורו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* דמבה בה עזב את אירופה לטובת הכסף הגדול של מזרח אסיה. החלוץ הסנגלי נמכר מבשיקטאש לשנגחאיי הסינית תמורת 14 מיליון יורו.

* פיל נוויל מונה לתפקיד עוזר מאמן ולנסיה, לצד נונו אספיריטו סנטו.

* סטפן אמביה (29) הקמרוני חתם בגזיאנטפספור אחרי שסיים את חוזהו בסביליה. הקשר האחורי היה על הכוונת של לא מעט קבוצות באירופה, אבל בחר בהצעה הטורקית.

* גאזלק אז'קסיו הקטנטונת, שעלתה לראשונה לליגה הבכירה בצרפת, צירפה את המגן הימני אלסאן טורה. הצרפתי בן ה-26 הגיע מטור מליגת המשנה.

* מגן נבחרת אוסטרליה, ג'ייסון דייוידסון, הצטרף להאדרספילד מליגת המשנה באנגליה, אחרי ששוחרר מווסט ברומיץ'. דייוידסון חתם לשלוש שנים.

* הבלם הפורטוגלי פדרו מנדס, ויתר על הצעה מטורינו וחתם בראן הצרפתית. מנדס בן ה-24 הגיע בהעברה חופשית אחרי שחוזהו בפארמה הותר בגלל פשיטת הרגל של הקבוצה.

* הבלם הקטור רודאס חתם לשנתיים בקורדובה, אחרי ששיחק בחצי העונה האחרונה בבטיס. הספרדי בן ה-27 שיחק בעבר גם באלצ'ה ולבנטה.

* חיזוק כפול ללוקומוטיב מוסקבה: השוער אנטון קוצ'נקוב (28) שהגיע מממורדוביה סראנסק והקשר אלכסנדר קולומייצב (26) שהצטרף מאמקאר פרם. שניהם חתמו ללא תמורה.

שחקן מארסיי, ג'יאנלי אימבולה. AP
יעבור דווקא לפורטו? ג'יאנלי אימבולה/AP

שמועות

* "הגאזטה" האיטלקי מדווח שריאל מדריד הציעה 22 מיליון יורו עבור לוקאס ביגלייה, קשרה של לאציו ונבחרת ארגנטינה. הקבוצה מרומא דורשת לא פחות מ-30 מיליון יורו עבור השחקן.

* באיטליה מדווחים שרומא סגנית האלופה עוקבת אחרי אלכסנדר מיטרוביץ', חלוצה הסרבי המצוין של אנדרלכט. הבלגים רוצים 16 מיליון יורו עבור החלוץ, אבל הקבוצה של רודי גרסיה מקווה שתצליח להחתימו תמורת 11 מיליון יורו.

* על פי דיווח בלא מעט כלי תקשורת באנגליה, ארסנל הגיעה לסיכום עם יובנטוס על רכישתו של ארתורו וידאל תמורת 21 מיליון ליש"ט. כל התנאים בין הקבוצות כבר סוכמו והשחקן צפוי לחתום רשמית בקרוב.

* ב"לה פריזיאן" הצרפתי יוצאים בדיווח מעניין מאוד לפיו פריס סן ז'רמן תנסה להחתים בקיץ הבא את כוכבה של ברצלונה ניימאר. על פי הדיווח אלופת צרפת תנסה להביא את הברזילאי כמחליף לזלאן איברהימוביץ' שצפוי לעזוב ויפנה מקום בתקציב השכר. לניימאר חוזה בברצלונה עד 2018, אך הצרפתים ינסו לפתות את השחקן עם משכורת עתק.

* ארדה טוראן קשרה של אתלטיקו מדריד התייחס לשמועות סביב עתידו וצייץ היום: "השמועות לגביי לא לגמרי נכונות. הסוכן שלי נמצא כעת בקשר עם 3-4 קבוצות. אעדכן עם העסקה תצא לדרך". ברצלונה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו כמועמדות להחתים את הקשר הטורקי המצוין.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מספרים שליברפול החליטה לרדת מקשר אינטר מתאו קובאצ'יץ', אבל מתעניינת כעת בחברו לקבוצה, הרנאנס. ברזילאי רביעי בקבוצה ממרסיסייד?

* חרף הדיווחים על כך שרדאמל פלקאו סיכם בצ'לסי, הקולומביאני עדיין לא עבר, בעיקר בגלל שהמו"מ בין מונאקו לאלופת אנגליה עדיין לא הושלם. הקבוצה מהנסיכות מבקשת שהעסקה תכלול את השאלתם של רובן לופטוס-צ'יק, נייתן אקה ואנדראס כריסטנסן.

* אתלטיקו מדריד מביעה עניין גדול בבלם ההולנדי קרים רקיק, ששייך למנצ'סטר סיטי ושיחק בשנתיים האחרונות כמושאל בפ.ס.וו איינדהובן. רקיק בן ה-20 כבר הספיק לערוך הופעת בכורה בנבחרת הולנד.

* ג'יאנלי אימבולה ממארסיי הולך והופך לאחד מהמלפפונים הלוהטים של הקיץ. אינטר מנהלת מגעים לצירופו מזה זמן רב, אבל כעת פורטו עשויה "לגנוב" לה אותו עם הצעה בגובה של 25 מיליון יורו.

* אקס מכבי תל אביב, מוסא קונאטה, נמצא על הכוונת של לא מעט קבוצות ביניהן וולפסבורג, ורדר ברמן, שאלקה ו-ווטפורד. הסנגלי של סיון השוויצרית אמור לעלות כ-2.5 מיליון יורו בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לואי ואן חאל, מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
נוקם בריאל? ואן חאל/GettyImages

* 'מארקה': לואי ואן חאל לא שכח לריאל מדריד את המו"מ העיקש ותג המחיר הגבוה שהציבה בעסקת אנחל די מריה, ולכן לא ממהר לשחרר את דויד דה חאה. מאמן יונייטד לא מעוניין לשחררו מבלי שיימצא לשוער מחליף ראוי.

* 'מארקה': ריאל מדריד ירדה סופית מפול פוגבה. קשר יובנטוס צפוי להצטרף לברצלונה או מנצ'סטר סיטי.

* 'דיילי סטאר': מנצ'סטר יונייטד מוכנה לכלול את אנחל די מריה בעסקה שתנחית את אדינסון קבאני באנגליה.

* סוכנו של איקר קסיאס על ההתעניינות של רומא בשוער: "רומא היא קבוצה בכירה, וההתעניינות בו מחמיאה".

* יובנטוס כבר בונה על תחליפים לוידאל וטבס? המאמן מסימליאנו אגלרי מודה שאלופת איטליה מעונינת באוסקר (צ'לסי) ואיסקו (ריאל מדריד): "הם יוכלו להיות הוויילד-קארד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully