וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מפעילה לחץ על קהת. ורד, עמאשה ותורג'מן ממתינים להודעה

26.5.2015 / 6:40

אחרי הפגישה עם רוני לוי, הירוקים מקווים להשיג יתרון במרדף אחר קשר קרית שמונה. המאמן החדש יקבל החלטות בנוגע לכמה שחקנים. אכזבה גדולה בחיפה מפספוס המקום הרביעי, שיימן: "זה כואב"

one

במכבי חיפה יצאו מאוכזבים מאוד מההפסד אמש (שני) למכבי פתח תקוה במושבה - הפסד שלמעשה קבע שהירוקים לא ישחקו באירופה גם בעונה הבאה, שנה שנייה ברציפות. בחיפה קיוו מאוד לנצח את המשחק ולהשיג את הכרטיס המיוחל לאירופה, אך הקבוצה שוב נראתה רע והבעלים יעקב שחר שהיה עצבני מאוד בסיום יאיץ כעת עם המאמן החדש רוני לוי את ההכנות לעונה הבאה.

מכבי חיפה שוב הפסידה למכבי פתח תקוה ולא תהיה באירופה

רוני לוי נפגש עם רועי קהת במטרה לשכנעו להצטרף לירוקים

עידן ורד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מחכה לשמוע מרוני לוי. עידן ורד/ברני ארדוב

המאמן הבא כבר החל לעבוד ונפגש אתמול עם רועי קהת, כשבשיחה הוא הסביר לשחקן שהוא מעריך אותו מאוד ובונה עליו. קהת הגיע לשיחה כפי שעשה עם ג'ורדי קרויף, כדי לקבל תמונה מלאה מכל אחת מהקבוצות. מכבי חיפה, שרוצה מאוד את קשר עירוני קרית שמונה, תקווה שההחלטה שיקבל קהת תהיה לטובתה.

אגב, אם קהת יסגור בחיפה או בכל קבוצה אחרת בארץ, אותה קבוצה תצטרך להגיע להסכם גם עם איזי שרצקי. במקרה של חיפה, שרצקי מעוניין לראות את שחר הירש מגיעי לקבוצתו כחלק מהעסקה, ואילו במקרה של מכבי תל אביב הבעלים של קרית שמונה מעוניין לקבל את שון גולדברג.

מלבד קהת, בחיפה מתוכננים לא מעט שינויים. לוי צפוי לקבל החלטות בקרוב, כשבין היתר שחקנים כמו עידן ורד, ויאם עמאשה ואלון תורג'מן יקבלו הודעה באשר להמשך דרכם בקבוצה. גם מוחמד גדיר צפוי להיפגש עם רוני לוי כדי להבין מה התוכניות של המאמן לגביו, ואם יבין שלוי מתכוון להשתמש בו השחקן עשוי לחזור לחיפה בעונה הבאה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שמואל שיימן מכבי חיפה מול חגי גולדנברג מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
לא מסכים שלא הייתה מלחמה מצד השחקנים. שמואל שיימן/ברני ארדוב

"לא ציפיתי שזה מה שיהיה, וחבל", אמר המגן השמאלי שמואל שיימן על ההפסד, ולמעשה על העונה כולה. "בשנה הבאה תהיה פה קבוצה חזקה שתילחם על האליפות. לא השגנו את המטרות שלנו שנה שנייה ברצף". לטענה שנראה היה שהשחקנים לא באמת נלחמים, הגיב שיימן: "אני לא מסכים עם זה. אני לא יודע איך זה נראה מבחוץ, אבל במגרש נלחמנו ונתנו את הלב. זה לא היה מספיק".

שיימן, שצפוי להצטרף בסיום העונה להפועל תל אביב, לא הסכים לנדב פרטים לגבי עתידו האישי: "את זה תדעו אחרי הליגה, אני עונה רק לשאלות על המשחק. יש לנו עוד משחק אחד על הכבוד שלנו ואנחנו רוצים לסיים יפה".

כשנשאל האם העונה הזו היא כישלון, אמר המגן: "אני לא רוצה להגיד מילים כאלה, אבל זה באמת כואב. קשה להסתכל במראה. לא עשינו מספיק. השנה לא הצלחנו להשיג את המטרות שלנו, אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully