וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אריק בנאדו צפה באימון, השחקנים מתוסכלים מהמצב

22.4.2015 / 15:36

אורח מיוחד הגיע לאימון הצהובים, בקבוצה אמרו: "אריק בנאדו ורוני לוי חברים טובים ויש ביניהם הערכה עצומה, כך שהביקור היה רק לשם התרשמות מאופן האימון". השחקנים שוב פגועים מהמצב הכלכלי

one

אורח מיוחד הגיע היום (רביעי) לאימון מכבי נתניה, עוזר מאמן נבחרת ישראל, אריק בנאדו, שצפה בו מתחילתו עד סופו. בנתניה הסבירו כי לא מדובר במעקב אחר שחקנים שמועמדים לסגל הנבחרת, אלא בביקור לצורך הפרייה מקצועית. "אריק בנאדו ורוני לוי חברים טובים ויש ביניהם הערכה עצומה, כך שהביקור היה רק לשם התרשמות מאופן האימון", הסבירו במועדון. למרות שהשחקנים מתפקדים בבגרות על כר הדשא במשחקים, המצב הכלכלי שוב מציק מאוד מאחר ששוב נמצאים השחקנים בפיגור של שתי משכורות. "אנחנו תיכף בחודש מאי ועוד לא קיבלנו את משכורת פברואר", אמר אחד השחקנים. "איך שכולם מתפקדים כאן עם המצב הזה, זו תעודת כבוד לשחקנים".

בקבוצה ציינו את יום הזיכרון במפגש עם אוהד של הקבוצה שבצעירותו נפצע בצורה קשה מאוד. היום כשהוא כבר בן 40, הוא סיפר לשחקנים על מה שעבר בשנות השיקום שלו ועל המשמעות העמוקה של יום הזיכרון. "תזכרו תמיד איזו זכות ניתנה לכם לשמח אנשים", אמר לשחקנים. "עם כל מה שעברתי, השמחות הקטנות שלי מגיעות בזכותכם ולכל מקום שתלכו ועם כל הקשיים בהם תיתקלו, תזכרו תמיד שזה רק ספורט ושלכם יש את היכולת להסב שמחה להרבה אנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully