וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ההחלטה לגבי מדו קמארה נדחתה בעקבות הביקורות

22.4.2015 / 12:10

יעקב שחר ימתין למאמן הבא, הקשר לא יישאר אם יציב תנאים. במועדון בונים על ידין ומויאל, אך אם הירוקים יעפילו לאירופה, האחרון לא יפתח את העונה ועשוי לחזור רק במחזורים הראשונים

one

במכבי חיפה יקבלו בשבועות הקרובים החלטה סופית לגבי עתידו של מוחמד קמארה. ההחלטה תתקבל מיד לאחר מינוי המאמן הבא, כשבמועדון לא פסלו אפשרות שהקשר מסיירה לאון ששייך לבולטון, וספג ביקורת בעקבות יכולתו במחזורים האחרונים, לא ימשיך. אם קמארה לא יהיה חלק מהסגל בעונה הבאה (תלוי גם בתנאים שיציב) חיפה תחתים קשר זר במקומו, אבל אם יוחלט שימשיך הקבוצה לא תביא קשר נוסף מתוך הערכה לסגל הקיים - אביחי ידין שנמצא בכושר טוב מאז שחזר לסגל וגם קובי מויאל שאמור להיות חלק ממנו.

השבוע התברר כי אם מכבי חיפה תעפיל לאירופה מויאל לא ישותף בתחילת המשחקים וספק אם יפתח את העונה עם הקבוצה. ההערכה כרגע מדברת על אפשרות שיחזור במחזורים הראשונים ובחיפה מתכוונים לחכות לקשר שיחלים. מויאל, כזכור, נפצע בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב ביום האחרון של השנה האזרחית, לפני כמעט ארבעה חודשים. במהלך התקופה הזאת הוא עבר שיקום באיטליה כתוצאה מקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס.

קובי מויאל שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יחזור בתחילת העונה הבאה. קובי מויאל/יוסי ציפקיס

ג'אבר עטאא צפוי לחזור לסגל מעונת השאלה, כשגוסטבו בוקולי אינו חלק מהתוכניות. במועדון לוחצים על הקשר לפרוש, ובמקרה כזה ייערך לו משחק פרידה בתום העונה. בוקולי לוחץ על ראשי המעודון להמשיך עונה נוספת ולהכריז כבר עתה, בתום העונה הנוכחית, שזאת תהיה עונת הפרישה שלו. כך או כך, כפי שפורסם בוואלה ספורט, בוקולי יכריז על הפרישה שלו בקרוב. המגן אלעד גבאי סובל מנפיחות בקרסול ולא התאמן.

במועדון החלו במכירת הכרטיסים למשחק מול מכבי תל אביב, שייערך במחזור הבא שיפתח את הסיבוב השני של משחקי הפלייאוף, וכבר עכשיו מעריכים במועדון שהאצטדיון יהיה מלא. מחירי הכרטיסים: החל מ-95 שקלים למבוגר ליציע הדרומי, הצפוני או ליציע המשפחות (50 שקלים לשאר הסקטורים). כרטיס ליציע המזרחי יעלה 105 שקלים, וליציע הכסף 125.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully