וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ביקורת על מדו. שחר איים: "אלך הביתה באמצע"

21.4.2015 / 8:22

בנוסף לכעס שהפגין במחצית, הנשיא הודיע לשחקנים: אם לא תתעוררו, אעזוב את האצטדיון. שחקנים: "אפשר להבין אותו". הקשר ספג אש ושכטר הודה: "אלה לא היכולות שלי". בלבול לדין?

one

למכבי חיפה הייתה אתמול הזדמנות נהדרת לחלוף על פני בית"ר ירושלים בדרך למקום הרביעי שכנראה יוביל לאירופה, אבל משחק רע מאוד של כל שחקני הקבוצה במחצית הראשונה ושל שחקני החלק הקדמי בשניה, ישאיר את האוהדים במתח לפחות עד המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי בעוד שלושה מחזורים. עד אז, לחיפה מצפה משוכה לא קלה בקרית שמונה ומול מכבי תל אביב ללא הקשר מדו, שספג צהוב חמישי וייעדר. הביקורת המקצועית הופנתה בסיום המשחק אתמול בעיקר כלפי שני שחקנים: הקשר מסיירה לאון, עליו נאמר: "אחרי 50 דקות הוא התעייף כאילו שיחק פעמיים השבוע. זה לא קמארה שהגיע לכאן, הוא נמצא בירידה במחזורים האחרונים". כרגע לא ברור האם הקשר ימשיך גם בעונה הבאה.

השחקן השני הוא איתי שכטר, שלא מצליח למצוא את הרשת מאז הופעת הבכורה בהרכב מול אשדוד. "איתי עוד יתרום הרבה למכבי חיפה, אבל הוא חייב להתחיל לשפר את הריכוז מול השער. לא תמיד אפשר למצוא אותו באחד על אחד, הוא צריך לעשות יותר פעולות אישיות עם הפנים לשער, ולא עם הגב". בניגוד לשניים, היחידים שדווקא זכו למחמאות הם רביעיית שחקני ההגנה ורובן ראיוס.

מי שביקר בחריפות את השחקנים היה נשיא המועדון יעקב שחר. כפי שפורסם אתמול, שחר נכנס במחצית לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "ככה אתם רוצים לעלות לאירופה?". אלא שאמש התברר כי שחר לא סיים בביקורת הישירה כלפי השחקנים. לפני שיצא מהחדר הוא פנה לשחקני ההרכב, שטענו כי איים: "אם לא תתעוררו, אלך הביתה באמצע המשחק" ויצא מחדר ההלבשה כשהוא כועס. "שחר נכנס בדרך כלל לפני או אחרי המשחק, כך שזה מעשה חריג, אבל אפשר להבין אותו, שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה. פתח תקוה הייתה טובה יותר", הגיבו השחקנים. "לא יכול להיות שלא נכבוש שער בשלושה משחקים נגד קבוצה פחות טובה מאיתנו. הוא לקחו שבע נקודות נגדנו. אם נמשיך ככה, גם לא נגיע לאירופה".

אשר עלמני זוכה לכבוד/אדריאן הרבשטיין

החשיבות של הגעה למפעלים האירופאים קשורה בין היתר להשלכות המקצועית ולא רק הכלכליות. כזכור, חיפה תאבד העונה את הניקוד שצברה בעונת 2009/10 (שלב הבתים בצ'מפיונס עם אלישע לוי), ולא בטוח שתוכל להיות מדורגת בכל השלבים בעתיד אם לא תעפיל לשם. בדוח השיפוט שהוגש אתמול נכתב כי מרקו בלבול הורחק עוד במחצית הראשונה, אבל לא נשמע להוראות ובמחצית המשחק הובהר לו כי עליו לשבת ביציע. אם יוזמן לוועדת משמעת בהתאחדות, ייתכן שיורחק ממשחק נוסף. ומה לגבי עניין המאמן? שחר משהה בינתיים את ההחלטה, אבל כפי שפרסמנו עוד לאחר מועד ההעברות בינואר רוני לוי היה ונשאר המועמד המוביל של הבעלים לתפקיד. הסיכויים של בלבול להישאר בקבוצה נמוכים, אבל קיימים רק במידה ויחול שינוי קיצוני בקבוצה. כרגע, נראה כי שחר יעדיף להחזיר את מאמן מכבי נתניה, שזכה העונה להצלחה אדירה ובעבר הוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות רצופות, הישג שאף מאמן לא רשם לפניו. בשלב זה, שחר לא בוחן חלופה של מאמן זר ונראה כי מלבד אלישע לוי, שעשוי להישאר בבאר שבע, אין לו מועמדים נוספים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0 בסמי עופר

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. אדריאן הרבשטיין
סופג ביקורת. איתי שכטר/אדריאן הרבשטיין

שכטר: "ברוב הקריירה שיחקתי עם עוד חלוץ לידי"

שכטר התייחס ליכולת הקבוצתית וגם ליכולת האישית שלו בתוף הקבוצה. "הכדור לא נכנס כי כנראה שלא היינו חדים בפעולה האחרונה. מכבי פתח תקוה עשו לנו חיים קשים עם שלושה בלמים. שחקנים עם יכולות כמו שלנו היו צריכים להגיע למצב ולתת גול. בגלל זה אננחו מכבי חיפה. אבל יש ימים שהכדור לא נכנס. אני באופן אישי אחזיר לקבוצה. נכון שבהתחלה לא נכנסתי לעניינים כמו שצריך, אבל ממשחק למשחק אני נראה הרבה יותר טוב. אלה לא היכולות האמיתיות שלי, אבל יש מאמן והוא מחליט באיזו עמדה להציב אותי. ברוב הקריירה שלי שיחקתי 4:4:2, עם עוד חלוץ לידי, וברחתי לשטחים. אבל זאת לא הנקודה. זה נכון שהדברים צריכים לבוא יותר, הדריבל והאחד על אחד שלי, אבל אני מאמין שזה יגיע. מה שחשוב כרגע זה שמכבי חיפה תשיג מקום באירופה. לא הגעתי לכמה משחקים, אלא לתקופה ארוכה. אני מודה לקהל ולמעודון שתומכים בי".

שכטר נשאל האם הקבוצה הייתה צריכה לעלות במערך אחר וענה: "חיפה, עם חלוץ אחד ושלשוה קשרים, צריכה להיות יותר מסוכנת. אין מה לתרץ. אנחנו צריכים להיות יותר חדים ומסוכנים בפעולה האחרונה. זה היה ערב מאכזב". בלבול נשאל האם נכון יותר עבור מכבי חיפה לא להגיע לאירופה העונה וסיכם בקצרה: "יש לי פה תשע אליפויות וחמישה גביעים. זה טבוע בי ללכת כמה שיותר רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully