וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים שרווד: "תחמנו את ליברפול, ננצח גם את ארסנל בגמר". הרשת לועגת לג'רארד

מאמן אסטון וילה היה נלהב מההעפלה לגמר הגביע, והוסיף: "הלחץ כולו על ארסנל בגמר. לא הרבה אנשים נתנו לנו סיכוי". רוג'רס: "היינו משום מה לחוצים". דויד סילבה שנפצע נגד ווסטהאם שוחרר לביתו, והודיע: "כל הבדיקות היו תקינות"

one

בתקציר: הניצחון של מנצ'סטר סיטי על ווסטהאם

אסטון וילה העפילה אתמול (ראשון) לגמר הגביע האנגלי אחרי 1:2 מפתיע בגמר בוומבלי מול ליברפול. סטיבן ג'רארד, שחלם להיפרד מהמועדון בו גדל עם גביע, ראה את קבוצת התחתית חוגגת העפלה כאשר וילה תפגוש את ארסנל ב-30 במאי. פיליפה קוטיניו כבש ראשון (30), אבל כריסטיאן בנטקה איזן (36) ופביאן דלף השלים מהפך (54).

"היינו משום מה לחוצים", הסביר ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. "אולי כשאתה רוצה לזכות במשהו, זה יושב לך בראש. ההתמודדות עם המקרה הזה היא משהו שנצטרך לשפר. היו משחקים גדולים שהתמודדנו עם זה טוב, אבל היו אחרים שלא. היינו קרובים בשני מפעלים, אבל לא הצלחנו לעשות את הצעדים הללו. אני מקווה שבעתיד נלמד מזה".

מנצ'סטר סיטי גברה 0:2 על ווסטהאם, סילבה פונה לבית חולים

אסטון וילה עלתה לגמר הגביע האנגלי אחרי 1:2 על ליברפול

אסטון וילה חוגגת עם כריסטיאן בנטקה. Ian Walton, GettyImages
ניצחון מפתיע. שחקני וילה חוגגים/GettyImages, Ian Walton

מקצועית רוג'רס ניתח את ההפסד, ואמר: "אני חושב שהאנרגיה שלנו הייתה נמוכה היום. אסטון וילה פתחה טוב והרגשתי שהיינו יותר מדי פאסיביים במשחק. הייתי צריך לשנות את המערך, ואז התחלנו לשלוט במשחק יותרוהובלנו, אבל לא שמרנו על היתרון מספיק זמן. פביאן דלף הגיע להזדמנויות יותר מדי בקלות והם חזרו למשחק. במחצית השנייה קיווינו לשחק טוב יותר, אבל לא עשינו מספיק".

מאמן וילה, טים שרווד, היה נלהב בסיום: "ליברפול ציפתה מאיתנו ללכת ישר, אבל שיחקנו נחמד וקצר ואם להיות כנים אז תחמנו אותם. בגמר אנחנו נהיה אנדרדוג. הלחץ כולו על ארסנל בגמר. אנחנו ניקח לארסנל את המשחק. האמנו שאנחנו מסוגלים לנצח, וגם האוהדים האמינו וזה אומר הרבה. זה אירוע נהדר עבור מועדון כדורגל. לא הרבה אנשים נתנו לנו סיכוי".

סטיבן ג'רארד, ליברפול. רויטרס
כואב. ג'רארד/רויטרס

כמו כן, אין ספק שהדמות הטרגית מבחינת ליברפול הוא סטיבן ג'רארד, שקיווה לעזוב את הקבוצה עם תואר. גמר הגביע נערך על יום ההולדת של ג'רארד, ואוהדי ליברפול קיוו למתנת פרידה ביום דרמטי, אבל ג'רארד שוב הציג יכולת מאכזבת ברגע החשוב שלו ושל קבוצתו, וירד מאוכזב. כצפוי, התגובות הציניות לא איחרו להגיע ברשת.

בליגה, מנצ'סטר סיטי התאוששה מההפסד בדרבי אחרי 0:2 על ווסטהאם, וזאת בזכות שער עצמי של קולינס (18) ושער ה-20 בליגה של סרחיו אגוארו (36). הרגע המצער של המשחק היה פינויו של דויד סילבה לבית החולים, אך אחרי הבדיקות שעבר הקשר התברר שהוסר החשש לשבר בעצם הלחי. "תודות רבות על כל הודעות התמיכה", כתב סילבה בחשבון הטוויטר שלו. "כל הבדיקות שעברתי היו טובות, ואני כבר בבית. שלוש הנקודות זה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully