וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין מציע להפחית את עונשה של בית"ר למשחק רדיוס אחד

18.3.2015 / 20:26

בית הדין דורש מבית"ר ותובעי ההתאחדות להסכים לפשרה, אחרת הוא יקבל את ההחלטה. המועדון ספג גם קנס של 10 אלף ש"ח בשל כניסת צוות "עובדה" שליווה את טביב במשחק נגד מכבי תל אביב

one

בית"ר ירושלים הגישה היום (רביעי) ערעור שני לבית הדין העליון של ההתאחדות, בנוגע לעונש שניתן לקבוצה בעקבות אירועי המשחק בו קיללו וירקו אוהדי הקבוצה את שחקנה של עירוני קרית שמונה אחמד עאבד. בית"ר נענשה בשני משחקי רדיוס עם קהל, וכאמור ערערה על כך. בית הדין המליץ כי העונש יופחת משני משחקים למשחק אחד, אך הוא מצפה לקבל את הסכמת תובעי ההתאחדות ובית"ר ירושלים לעניין עד ליום שני הקרוב. אם לא תהיה הסכמה בין הצדדים יתכנס בית הדין שוב לצורך מתן החלטה. נציגי המחלקה המשפטית של ההתאחדות יתכנסו ביום ראשון כדי לגבש החלטה בעניין. אם העונש יופחת למשחק אחד בית"ר תרצה את העונש במחזור ה-29 במשחק הביתי הראשון שלה בפלייאוף נגד מכבי פתח תקוה.

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ספג קנס. טביב/ברני ארדוב

בנוסף, בית"ר נקנסה ב-10 אלף ש"ח, לאחר שעברה על תקנוני ההתאחדות לכדורגל. במהלך המשחק של הקבוצה מול מכבי תל אביב, צוות של "עובדה" ליווה את הבעלים אלי טביב. ההתאחדות החליטה גם על קנס של 20 אלף ש"ח על תנאי עד ה-31 ביולי. בנוסף, נשיאות בית הדין קיבלה את בקשתה של בית"ר ירושלים בנוגע לסידור משחקי הרדיוס, בעקבות היריקות והקללות שספג אחמד עאבד מאוהדי הקבוצה במשחקה בקרית שמונה.

מ.ס אשדוד נקנסה ב-5,000 ש"ח לאחר שאוהדיה זרקו חפצים על עוזר השופט, משה בוחבוט, במהלך ההפסד למכבי נתניה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
עלו לג'קי בן זקן. אוהדי מ.ס אשדוד/ברני ארדוב

עדכון ראשון: 17:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully