וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי נבחר לשחקן חודש דצמבר בליגת ווינר

שחקן החודש של מנהלת הליגה בשיתוף גולשי וואלה! ספורט הוא קשר מכבי ת"א שגבר על גדיר, בוזגלו, ורד ומזרחי ויקבל את הפרס לפני המשחק בשני בבלומפילד. זהבי: "מרגש הרבה יותר להיבחר ע"י האוהדים"

ברני ארדוב

צפו בביצועים של חמשת המועמדים

ערן זהבי הוא שחקן החודש של מנהלת הליגה, שנבחר בשיתוף גולשי וואלה! ספורט. הגולשים בחרו בקשר מכבי תל אביב כשחקן הטוב ביותר וזהבי יזכה לקבל את התואר לפני שריקת הפתיחה של המשחק הביתי של מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע ביום שני, וזאת משני אוהדים שהצביעו עבורו. זהבי הקדים את מוחמד גדיר, מאור בוזגלו, עידן ורד ואופיר מזרחי שדורגו בסדר הזה בהצבעה.

זהבי, מלך שערי ליגת העל, כבש בחודש שעבר חמישה שערים והוסיף ארבעה בישולים בחמישה משחקים. באותם משחקים מכבי תל אביב השיגה ארבעה ניצחונות ותיקו ובסך הכול 87 אחוזי הצלחה. אם זה לא מספיק, לזהבי הייתה 75 אחוז מעורבות ישירה (גולים, בישולים) בשערי הקבוצה. למי ששכח, זהבי הבקיע 17 משחקים רצופים עם כיבוש, אך הרצף שלו נעצר נגד הפועל רעננה וביום שני הוא יחפש לחדש אותו שוב.

לדף הפייסבוק של מנהלת הליגה

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
תעשו כבוד לשחקן הנבחר/ברני ארדוב

זהבי אמר בעקבות הבחירה: "להיבחר לתואר שחקן החודש זה מרגש, אבל להיבחר על ידי האוהדים זה מרגש הרבה יותר, מה עוד שמדובר בפעם הראשונה. אני רוצה להודות לחברי לקבוצה, לצוות המקצועי, הרפואי והלוגיסטי שבלעדיהם כל זה לא היה אפשרי, ולאוהדי מכבי תל אביב שגורמים לי בכל פעם מחדש לעבוד קשה ולחייך הרבה. אחרי שנאלצנו לשחק בנתניה, אנחנו סוף סוף חוזרים הביתה, אז ניפגש בבלומפילד ביום שני".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully