וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לטוטו תמוז, שמעדיף להישאר ברומניה

הצהובים ניסו לבצע עוד העברה גדולה כשהתעניינו בחלוץ שכבש העונה 10 שערים במדי פטרולול, אבל הוא מעדיף להמשיך ברומניה, לאחר שדחה גם שתי הצעות מסין ואחת מקוניאספור הטורקית

one

מכבי תל אביב פנתה היום (שלישי) לחלוץ פטרולול טוטו תמוז ורצתה לצרפו לשורותיה, אך הוא מעדיף להישאר בליגה הרומנית. לתמוז חוזה לעונה וחצי נוספות בקבוצה מרומניה, שמבקשת תמורתו סכום של 700 אלף יורו.

בשל המצוקה הכספית בה נמצאת פטרולול הצהובים קיוו שהיא תתפשר על סכום נמוך יותר, אך תמוז השוהה ברומניה ימריא מחר לאיסטנבול שבטורקיה ויצטרף למחנה האימונים של פטרולול.

תמוז, 26, הבקיע העונה 10 שערי ליגה (ו-13 בכל המסגרות) בליגה הרומנית. יש לציין שהחלוץ דחה השבוע שתי הצעות כספיות אטרקטיביות מהליגה הסינית בטענה שהוא רוצה להמשיך לשחק באירופה. כמו כן תמוז דחה את הצעת קוניאספור הטורקית, שלא הייתה גבוהה מספיק.

אם תמוז בכל זאת יגיע ארצה, זו תהיה התחנה הרביעית שלו בישראל. הוא החל את קריירת הבוגרים שלו ב-2005 בהפועל פתח תקוה ואחרי עונה מוצלחת עבר לבית"ר ירושלים. החלוץ ארבע שנים בבירה, במהלכן רשם 95 הופעות והבקיע 33 שערים במדים הצהובים-שחורים. קבוצתו האחרונה בישראל הייתה הפועל תל אביב, בה שיחק מ-2010 עד 2013.

אגב, כשתמוז שיחק בהפועל תל אביב הוא שיתף פעולה עם נוסא איגייבור, טל בן חיים וערן זהבי, וכמובן עם גילי ורמוט שבעצמו נמצא בדרך לקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully