וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן חתם עד סוף העונה כמאמן בני סכנין

המאמן החדש, שעבד בשנה שעברה בבית"ר ירושלים, צפה במשחק מול הפועל רעננה (1:1), קיבל את התפקיד עד סיום העונה ויחליף את גיא לוי אחרי שאת המשחק בנתניה ניהל מאמן הכושר חואן קרלוס. סילבס: "משהו בחלק הקדמי לא מחוספס מספיק"

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
דצמבר 2013 בבית"ר, דצמבר 2014 בסכנין. אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן מונה הערב (שבת) למאמנה החדש של בני סכנין. המאמן החדש הגיע לאצטדיון נתניה כדי לצפות במשחקה של בני סכנין נגד הפועל רעננה (1:1) לאחר שהוזמן על ידי ראשי המועדון. לאחר מכן חתם על חוזה עד סיום העונה.

מי שניהל הערב את המשחק היה מאמן הכושר חואן קרלוס. למרות הסיכום שהתגבש עם כהן, היו גורמים בסכנין שניסו ביממה האחרונה להביא לכך שקרלוס, שמחזיק בתעודת פרו בעקבות קורס שעבר לפני שנתיים, ישמש כמאמן הקבוע.

כזכור, ביום שישי סיים גיא לוי את תפקידו לאחר שבקבוצה היו מודאגים מאוד מקצב צבירת הנקודות, ומיד לאחר פיטוריו הפך כהן, מאמן בית"ר ירושלים בעונה שעברה, למועמד המוביל, עד שחתם.

אלי כהן בן ה-53, בלם מכבי חיפה בשתי האליפויות הראשונות, החל את הקריירה כמאמן בהפועל רמת גן והעפיל איתה לליגה הלאומית. בהמשך הדריך לתקופה קצרה את מכבי הרצליה ושב לרמת גן כדי להציל אותה מירידה לליגה השלישית. הוא הוביל את האורדונים לזכייה ההיסטורית בגביע המדינה ב-2003, לפני שפוטר מתפקידו. אחרי תקופה לא מוצלחת בצפרירים חולון, נחת כהן בהפועל רעננה, הציל אותה מירידה ובעונת 2008/9 הוביל אותה לליגת העל.

המאמן הדריך את רעננה גם בליגה הבכירה, אך פוטר לקראת תום העונה על ידי הבעלים אשר אלון. בקיץ 2010 מונה למאמן הפועל עכו והעביר עם הקבוצה שנתיים מוצלחות שלוו במערכת יחסים בעייתית עם היו"ר ציון ויצמן. בנובמבר 2012 שב כהן לקדנציה שלישית ברמת גן, בסיומה נשרה הקבוצה לליגה הלאומית וזכתה בפעם השנייה בתולדותיה בגביע המדינה. את העונה הקודמת החל בבית"ר ירושלים, אך פוטר לפני קצת יותר משנה, במחזור ה-11.

(עדכון ראשון: 19:03)

חיים סילבס מאמן הפועל רעננה. מגד גוזני
"לצערי לא הצלחנו לייצר גולים מהמצבים שהגענו אליהם וקיבלנו גול מכלום". חיים סילבס/מגד גוזני

ובינתיים סכנין סיימה ב-1:1 נגד הפועל רעננה אחרי שני הפסדים. פיראס מוגרבי הוכשל ברחבה והבקיע בפנדל (דקה 41), אבל ממאדו צ'אם איזן (64). רעננה עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון.

מאמן הכושר קרלוס שניהל את המשחק אמר עוד לפני שהתבשר על החתמתו של כהן: "אני פה רק בשביל לעזור לקבוצה עד שהמאמן החדש יגיע, מי יודע אם זה יהיה בעוד שבוע או אולי כבר מחר. השחקנים שלנו עשו היום מאמץ גדול כדי להשיג את הנקודה, במיוחד בהגנה כשהשחקנים עזרו אחד לשני. הסיטואציה היא קשה בגלל שאין מאמן בינתיים לקבוצה".

חיים סילבס, מאמן הפועל רעננה: "אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, אבל מרוצה מהדרך שבה אנחנו משחקים. היום אפשר להתנחם בעובדה שחזרנו למרות תקופה לא קלה. הקבוצה מאוחדת מאוד והיום לחצנו על כל המגרש ושלטנו במשחק במרבית הדקות. לצערי לא הצלחנו לייצר גולים מהמצבים שהגענו אליהם וקיבלנו גול מכלום. יש תקופות שהולך קשה והתקופה הזו קצת מתארכת עבורנו אבל אני מרוצה מאוד מהדרך ומאוכזב מהתוצאה, כרגיל בזמן האחרון. משהו בחלק הקדמי של ההתקפה שלנו לא מחוספס מספיק ולא אגרסיבי".

על ווקאמה אמר המאמן: הכל הולך קשה אז גם לו זה קשה. אנחנו כקבוצה מתקשים להכניס את הכדור לרשת ואני מקווה שהגול היום ישבור את הבצורת. אנחנו משחקים עם ביטחון עצמי גבוה ותוקפים ומגנים עם הרבה שחקנים והגולים והניצחונות כבר יגיעו". על הקרבה לקו האדום: "כל הליגה היא נקודה מעל הקו האדום. קבוצות שהן ברמה שלנו מבקיעות יותר מאיתנו וזה עושה את ההבדל. בכלים שיש לנו אנחנו נשתדל לתת את הטון במשחקים, להיות מאוחדים ולהיות מגוונים בהתקפה ואני בטוח שהניצחונות יבואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully