וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' הבהיר: "אני נשאר". יוסי בניון עודד את המאמן

22.11.2014 / 21:29

מאמן מכבי חיפה כבר לא יכול להסביר את הכישלונות של קבוצתו: "לא יודע מה קורה". במועדון עוקבים אחר מצבם של בירם כיאל ואלירן עטר. עזרא: "לא משחקים כמו קבוצה גדולה". קלינגר: "הדרך שלנו הוכיחה את עצמה, שיחקנו אותה"

צילום: ניב אהרונסון

גם פגרת הנבחרות לא בישרה על שינוי מבחינת מכבי חיפה, שחזרה לסורה הערב (שבת) עם הפסד 1:0 בחוץ למ.ס. אשדוד. היה זה הפסד חמישי העונה של הירוקים בחוץ, שנותרו היחידים בליגה שלא לקחו נקודה מחוץ למגרש הביתי ולא כבשו שם שער שדה. אשדוד חגגה ניצחון שני בלבד העונה ונמלטה מהקו האדום.

לאחר המשחק ניגש הקפטן יוסי בניון שלא שותף היום בגלל פציעה למאמן אלכסנדר סטנוייביץ' והשניים שוחחו ארוכות על המצב. בין היתר אמר בניון למאמן כי הוא לא אשם במצב, וניסה לעודד אותו. המאמן נשמע מיואש בשיחה, אך מאוחר יותר הבהיר: "אני מתכוון להישאר. המצב קשה, אנסה להוציא את הקבוצה מהמצב". בשלב זה, בגלל ההערכה שבמועדון לא מתכוונים לפטר את סטנוייביץ', הוא אמור להמשיך עד המשחק מול הפועל תל אביב.

בחיפה מתכוונים לבצע מהפכה גדולה בחודש ינואר ולוטשים עיניים לעבר השוק הישראלי. שני שמות שהוזכרו כמועמדים לחזור לישראל הם בירם כיאל ואלירן עטר. אם כיאל יסכים לחזור לישראל, חיפה תפנה אליו. סוכנו של השחקן נמצא כרגע בישראל, וממתין גם להצעות מאירופה. "כרגע כל האופציות פתוחות", אמרו במועדון.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
שום דבר לא עובד. אלכסנדר סטנוייביץ'/ניב אהרונסון

אלכסנדר סטנוייביץ' סיכם עוד ערב עגום של מכבי חיפה: "היום שלטנו במשחק אבל לא היינו קשוחים בהתקפה, יש לנו בעיה בסיומת. היה להם מצב אחד, והם כבשו ממנו. זה הכול. החמצנו ממצב טוב של מאה אחוז, אני לא יודע מה קורה. היום דברים לא עבדו. מה שראינו היום זו המציאות, יש לנו בעיות. שלטנו במשחק, אבל לא היינו מסוכנים. אם אנחנו לא מבקיעים אחרי שניים או שלושה מצבים, אנחנו הרבה פחות מסוכנים. אנחנו עובדים קשה כדי לעשות שינוי, אבל כשמתחיל המשחק הכל משתנה. זה לא הזמן להגיד מה צריך לעשות, בשורה התחתונה לא כבשנו, ואי אפשר לנצח בלי לכבוש".

חן עזרא, שהחל את המשחק כקפטן של מכבי חיפה, אמר: "לא יודע להסביר מה קורה לנו. אנחנו לא משחקים טוב, אנחנו רוצים אבל לא נראים טוב. זה כואב מאוד לכולנו. האווירה בקבוצה היא בסדר, כולנו מאוחדים, אבל אנחנו לא משחקים כמו קבוצה גדולה. חבל, זה כואב לנו מאוד. אני לא חושב שאנחנו צריכים לשנות את סגנון המשחק שלנו, צריכים לשחק התקפי. אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו לוקחים שלוש נקודות מכל משחק. היום לא שיחקנו מספיק טוב, אבל היו לנו מצבים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את מכבי חיפה המאכזבת

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
לא מייצרים לחץ, וזה עובד. ניר קלינגר/ניב אהרונסון

ניר קלינגר חגג את ניצחונה של אשדוד: "זה ניצחון חשוב מאוד. אמרתי בשבוע שעבר שאנחנו לא מייצרים לחץ בקבוצה הזאת, וזה מתחיל בבעלים, שגם אחרי ארבעה הפסדים רוצה שניהנה. אנחנו קבוצה צעירה, לפרקים עשינו היום דברים יפים מאוד. לא היה משחק גדול, אבל באנו אחרי ארבעה הפסדים וסיפקנו את הסחורה. אם הקבוצה לא הייתה משחקת טוב במשחקים האחרונים, אז הייתי אומר שאנחנו במשבר עמוק. אבל לא שמעתם את זה ממני, כי ראיתי את הקבוצה באימונים. דברים לא הלכו לנו, אבל הדרך שלנו הוכיחה את עצמה היום. יש לנו הרכב צעיר מאוד ושיחקנו אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully