וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי וקוסטה ממשיכים לדהור, מנצ'סטר סיטי ניצחה בשיניים

הכחולים הלוהטים גברו 0:2 על ווסט ברומיץ', קוסטה שוב כבש (11 העונה), פברגאס שוב בישל. סיטי ניצחה 1:2 את סוונסי משער של טורה, ניוקאסל עם ניצחון חמישי רצוף

one

צ'לסי המשיכה גם היום (שבת) את הדהירה המרשימה שלה בפתיחת הליגה האנגלית, כשגברה 0:2 על ווסט ברומיץ' במסגרת המחזור ה-12 בפרמיירליג. הכחולים רשמו את ניצחונם העשירי ב-12 מחזורים, וממשיכים להיראות בטוחים ויציבים בפסגה. מנצ'סטר סיטי גברה 1:2 על סוונסי ושמרה על הפער מהפסגה, ניוקאסל רשמה ניצחון חמישי רצוף.

seperator

צ'לסי - ווסט ברומיץ' 0:2

עוד ניצחון לצ'לסי, עוד שלוש נקודות קלילות למוריניו, עוד שער לקוסטה ועוד בישול לפברגאס, המכונה פשוט לא עוצרת. בדקה ה-11 דייגו קוסטה סיפק עוד פיניש קלאסי, כשעצר על החזה הקפצה אלגנטית של קוסטה, ומהאוויר שלח טיל לרשת. יופי של שער לספרדי, ה-11 שלו העונה. בדקה ה-25 ססק פברגאס הוסיף עוד בישול, העשירי שלו העונה, כשבכדור קרן מצא את אדן הזאר חופשי, והבלגי בעט מקרוב לרשת. 0:2 לצ'לסי. קלאודיו יאקוב הורחק (28) אחרי שקפץ עם שתי רגליים לעבר קוסטה, והותיר את האורחים בעשרה שחקנים, וללא סיכוי. לאחר מכן צ'לסי הורידה הילוך, התחילה לחשוב על ליגת האלופות, החמיצה גם מספר מצבים, אבל השלימה את המשימה ושמרה על היתרון הבטוח בפסגה. צ'לסי לא הפסידה לווסט ברומיץ' בבית מאז ספטמבר 1978, ובכושר הנוכחי, אף אחד לא הופתע שזה לא קרה גם הפעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חלוץ מנצ'סטר סיטי סטבן יובטיץ' חוגג. GettyImages
האלופה גירדה ניצחון. יובטיץ' ואגוארו/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - סוונסי 1:2

אחרי ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, במנצ'סטר סיטי כבר התחילו להילחץ ולדבר על העידן שאחרי פלגריני, אולי הניצחון הערב ירגיע קצת את העניינים. ווילפריד בוני הפתיע עם שער נהדר בדקה ה-9, כשמסירה יפה של נתן דאייר מצאה אותו חופשי בהגנה, ומקרוב הוא גלגל פנימה בפיניש מצוין, 0:1 לסוונסי. בדקה ה-19 סיטי השוותה משער מצוין של סטבן יובטיץ', בסיומה של התקפה מצוינת שכללה חילופי מסירות ללא מענה של ההגנה האורחת, עד שבישול של חסוס נבאס מצא את יובטיץ' חופשי. בדקה ה-62 יאיא טורה סיפק פיניש יפהפה, אחרי שקיבל עקב ברחבה מפרננדיניו וכבש לסיטיזנס. שער נהדר לאלופה, שיכולה לנשום קצת.

משחקים נוספים:

אברטון - ווסטהאם 1:2
לאברטון: רומלו לוקאקו (26), לאון אוסמן (73). לווסטהאם: מאורו סראטה (56)

לסטר - סנדרלנד 0:0

ניוקאסל - קווינס פארק ריינג'רס 0:1
לניוקאסל: מוסא סיסוקו (78)

סטוק סיטי - ברנלי 2:1
לסטוק: ג'ונתן וולטרס (32). לברנלי: דני אינגס (12, 13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully