וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במאור בוזגלו חוגג ושר: "איך זה לקבל שלוש?"

30.9.2014 / 14:15

חגיגה גדולה בהפועל באר שבע אחרי ה-2:3 על מכבי תל אביב, בוזגלו הקניט את קבוצתו לשעבר. דובב גבאי: "ברדה ווינר בנשמה, התחושות מדהימות". ביטון: "הייתה אווירה מטורפת". גבאי: "הכי כיף בעולם. אליפות? הלוואי"

ברני ארדוב

הווידאו באדיבות האתר "אדום מהדרום"

שמחה גדולה נרשמה אתמול (שני) בבאר שבע אחרי הניצחון 2:3 על מכבי תל אביב. השחקנים חגגו במשך דקות ארוכות עם האוהדים על הדשא, ולאחר מכו גם בחדר ההלבשה. בסרטון שעלה בדף הפייסבוק "אדום מהדרום" נראה מאור בוזגלו שר בחדר ההלבשה "איך זה לקבל שלוש" כהקנטה למכבי תל אביב, קבוצתו לשעבר. גם הקשר ג'ון אוגו נכנס לחדר ההלבשה ובקריאת שמחה אמר "איזה כיף לנצח ככה. אנחנו צריכים לעשות את זה יותר". אגב, אוגו והובאן זכו למחמאות על היכולת אתמול ובצוות המקצועי מרגישים כי הקישור האחורי מתייצב בזכות השניים.

אליניב ברדה: ”זה משחק שיכול לתת לנו פוש מטורף”

אלישע לוי: "גם כשמכבי חזרה, לא נבהלנו"

אליניב ברדה הוכיח שהוא סופרסטאר שמסוגל לפרק את ההגנה של מכבי תל אביב

שלושער ענק לברדה מול מכבי ת"א. צפו בתקציר

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע (ימין) עם שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
"אלה 3 נקודות יקרות שירימו אותנו". ברדה חוגג/ברני ארדוב

אחרי הניצחון על אלופת השנתיים האחרונות, במועדון הודו כי השתחרר המון לחץ ואמרו: "לא התחלנו טוב את העונה. היכולת הדאיגה יותר מהתוצאות וראו על השחקנים שהיום התוצאה הייתה הדבר היחיד שעניין אותם, גם אם ויתרנו בחלקים גדולים על שליטה בקצב. אלה 3 נקודות יקרות שירימו אותנו. לא השתמשנו בתירוצים אך החזרה של מליקסון וארבייטמן יחד עם אוגו והובאן שנכנסים לקצב תשדרג אותנו ליכולת שכולם רוצים לראות".

המגן בן ביטון אמר בסיום: "אני יודע מה אני יכול לתת ושמח שהדברים התחברו. היה לי משחק טוב בו עזרתי לקבוצה לנצח ומקווה להמשיך כך. פתחתי את העונה בצורה טובה ואני עובד קשה בשביל לשמור על הכושר הטוב ומקווה להשתפר".

ביטון הוסיף: "הייתה אווירה מטורפת והקהל נתן לנו אדרנלין ודרייב מטורף להצליח. אנחנו קבוצה חזקה מאוד אבל פתחנו את העונה לא בדיוק כמו שרצינו והשתפרנו. המטרה היא לרוץ חזק בצמרת עד סוף העונה ואז השמים הם הגבול". ביטון נשאל האם הייתה אמונה אמיתית לפני המשחק ואמר: "ידענו כל השבוע שאנחנו מסוגלים לתת להם פייט, ובאנו עם הרבה אנרגיות וחזקים מההתחלה ואני שמח שעשינו את זה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
המבחן יהיה מול רעננה. אלישע לוי/ברני ארדוב

גם דובב גבאי היה בטירוף בסיום ואמר: "התחושות מדהימות וקשה לתאר אותן במילים כי היה משחק מטורף עם שער אחרי שער, וזה הכי כיף בעולם לנצח, אבל זה בסך הכול שלוש נקודות. אליפות? לא רלוונטי כרגע. הלוואי שבסוף העונה נגיד שלקחנו אבל נלך צעד אחרי צעד".

גבאי התייחס לשלושער של אליניב ברדה ואמר: "אין לי בעיה שהוא יכבוש אם ננצח כל משחק. הוא ווינר בנשמה ולוקח את כל הקבוצה עליו. הייתי שמח אם היה מחזור כבר היום אבל ניקח את ההפסקה הזאת ונגיע הכי מוכנים שאפשר למשחק הבא. אני מעדיף שנפסיד בגביע הטוטו ונצליח בליגה כי זה הרבה יותר חשוב ואני מאמין שניראה יותר טוב ממשחק למשחק. הובאן ואוגו שחקנים מצוינים וגם אראל וגורדנה מצוינים ויש תחרות בריאה על ההרכב. ומה שאלישע יחליט יהיה מקובל על כולנו".

בבאר שבע ייצאו לפגרה ויפגשו לאחריה את הפועל רעננה בחוץ. לבאר שבע זיכרונות לא טובים מהמפגש האחרון ברעננה, שבו נוצחו ולמעשה סיימו דרכם במאבק האליפות בעונה שעברה: "יש לנו זיכרון רע משם. בלי קשר הם קבוצה חזקה והתקפית ואם לא נבוא מוכנים נקבל בראש. הפערים בין הקבוצות לא גדולים ומנצחת מי שרוצה יותר ובאה מוכנה יותר. זה יהיה הסיפור של כל העונה הזאת".

לעמוד הפייסבוק "כרטיסים למכירה"

עדכון ראשון: 8:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully