וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: פ.ס.ז' - ברצלונה 2:3, מנצ'סטר סיטי - רומא 1:1

דויד לואיז, וראטי ומטוידי הביכו את הקטלאנים שספגו לראשונה העונה, מסי וניימאר צימקו. אגוארו כבש לסיטיזנס, אבל טוטי השווה והפך לכובש הכי מבוגר בליגת האלופות. ספורטינג ליסבון - צ'לסי 1:0, צסק"א - באיירן 1:0 (66 דקות חלשות לנאתכו)

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא. GettyImages
הפך לכובש הכי מבוגר בליגת האלופות. טוטי/GettyImages

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם שמונה משחקים מסקרנים במיוחד. במשחק המוקדם ניצחה באיירן מינכן 0:1 בחוץ את צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו, ששיחק 66 דקות ולא הרשים. במשחק הנוסף שנערך באותו הבית נפרדו מנצ'סטר סיטי ורומא ב-1:1. אגוארו העלה את האנגלים ליתרון אבל טוטי השווה והפך לכובש הכי מבוגר בליגת האלופות. בבית ו' נערך המשחק המרכזי ובו הביכה פריס סן ז'רמן את ברצלונה עם 2:3 מרתק והנחילה לקטלאנים הפסד בכורה העונה. צ'לסי ניצחה 0:1 בחוץ ספורטינג ליסבון, כשבאותו בית נפרדו שאלקה ומאריבור ב-1:1. בבית ח' שחטאר דונייצק ופורטו נפרדו ב-2:2 דרמטי אחרי שני שערים של ג'קסון מרטינס בדקות האחרונות. באטה בוריסוב התאוששה מהתבוסה במחזור הפתיחה עם 1:2 על בילבאו. אפואל ניקוסיה ואייאקס נפרדו ב-1:1 בקפריסין.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. AP
שער בזק שלא הספיק לניצחון. אגוארו/AP

בית ה'

צסק"א מוסקבה - באיירן מינכן 1:0

יש רק מילה אחת שמגדירה בצורה טובה את המשחק הזה: מוזר. באיירן מינכן שלטה, תקפה בלי סוף וביטלה את צסק"א מוסקבה בצורה מוחלטת, הרוסים רק התגוננו ובקושי סיכנו את הגרמנים. כשהם כבר כן ניסו לסכן, זה היה מסוכן מאוד, אבל מעט מדי. בסופו של דבר, זה נגמר עם 0:1 לקבוצה של פפ גווארדיולה, ששיפרה את מאזן הנקודות שלה לשש נקודות אחרי שני משחקים בבית ה' של ליגת האלופות, והשיגה את ניצחונה המאה בצ'מפיונס. צסק"א עם 0 נקודות. ביברס נאתכו פתח בהרכב, היה חלש מאוד והוחלף בדקה ה-66.

דקה 11: רובן פרץ מאגף שמאל ימינה ושחרר פצצה, אקינפייב הדף לקרן. משחק במעמד צד אחד עד כה.

דקה 15: גאורגי מילאנוב קיבל מסירת ממריו פרננדש ובעט מ-16 מטר, נוייר קלט.

דקה 22: גול! מריו גצה פרץ לרחבה וספק הוכשל על ידי מריו פרננדש. תומאס מולר בעט את הפנדל חזק ולמרכז וקבע 0:1.

דקה 35: מולר השתחרר משני שומרים, פרץ קדימה ושחרר כדור חזק מ-30 מטר, אקינפייב הדף.

דקה 37: צסק"א יצאה למתפרצת מהירה, מוסא עבר את בנעטיה, אבל נעצר אצל נוייר. החמצה גדולה.

דקה 41: רומן ירמנקו בעט מ-15 מטר זווית אלכסונית וזה שפשף את המשקוף והלך החוצה.

דקה 45: רובן פרץ ונותר חופשי ברחבה, אבל מסר ללבנדובסקי במקום לבעוט והחלוץ הפולני נבלם אצל אקינפייב. איזו החמצה.

דקה 66: ביברס נאתכו, שהיה מהחלשים במגרש, יוצא, סיידו דומביה נכנס.

דקה 86: כדור נהדר של גצה מצא את שאקירי לבד מול אקינפייב, אבל השוויצרי לא היה מספיק חד ובאיירן רשמה עוד החמצה איומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תומאס מולר שחקן באיירן מינכן. AP
לא מפסיק להבקיע. מולר חוגג מול צסק"א/AP

מנצ'סטר סיטי - רומא 1:1

הקבוצה של מנואל פלגריני ספגה הפסד כואב במיוחד במחזור הפתיחה והייתה חייבת ניצחון, אבל לרומאים היו תוכניות משלהם והשיגו תיקו חשוב מאוד מבחינתם. הפתיחה הייתה שייכת לאנגלים ולאגוארו שהוכשל ברחבה וכבש בעצמו בפנדל כבר אחרי 4 דקות, אבל טוטי האגדי הקפיץ מעל הארט בדקה ה-23 ועקף את גיגס ככובש הכי מבוגר בתולדות המפעל. התיקו הזה מסבך מאוד את הקבוצה של פלגריני שאחרי שני מחזורים היא עם נקודה בלבד. רומא נצמדה לבאיירן במקום השני ויכולה להיות מרוצה.

דקה 4: גול! מייקון הברזילאי תפס ברחבה את אגוארו וראה רק צהוב. השופט הורה בצדק על הנקודה הלבנה והארגנטינאי דייק. 0:1 מהיר לסיטי.

דקה 23: גול! רומא משווה ומי כבש? פרנצ'סקו טוטי. הפנומן בן ה-38 הפך לכובש הכי מבוגר בליגת האלופות אחרי שקיבל עומק מראג'ה נאינגולן, הקדים את הארט שלא יצא והקפיץ מעליו לרשת. 1:1.

דקה 44: כמעט המהפך של רומא. ז'רביניו נשלח בצד ימין ובעט כדור חזק מאוד שנהדף בקושי לקרן על ידי הארט.

דויד לואיז שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
כבש מול הקבוצה שרצתה אותו. דויד לואיז/רויטרס

בית ו'

פריס סן ז'רמן - ברצלונה 2:3

המשחק בבירת צרפת הבטיח רבות וגם קיים בגדול. ברצלונה הגיעה לפריס עם הרבה ביטחון ואחרי רצף של שבעה משחקים ללא הפסד וללא ספיגה, אבל חטפה בראש בפארק דה פראנס. דויד לואיז, מרקו וראטי ומטוידי חיפו על חסרונו של זלאטן והוכיחו שאלופת צרפת לא תלויה רק במשחק אחד. מסי (בשער קבוצתי נפלא) וניימאר רק צימקו לקטלאנים, שבמבחן האמיתי הראשון שלהם העונה נכשלו בגדול.

דקה 10: גול! איזו פתיחה לפריס. לוקאס הרים כדור חופשי, דויד לואיז השתלט עליו ומול השמירה של מסצ'ראנו בעט לרשת. 0:1 לפריס.

דקה 12: גול! בארסה משווה מיד עם שער קבוצתי נפלא. פדרו מצא את מסי שהחליף מסירות עם אינייסטה ומול סיריגו לא התבלבל ובעט לרשת. 1:1, איזו פתיחה.

דקה 27: גול! פריס שוב מובילה. טיאגו מוטה הרים כדור קרן, טר סטגן נותר תקוע בשער ומרקו וראטי ניצל את זה כדי לנגוח מקרוב לרשת. 1:2 לפריס.

דקה 54: גול! פריס עם השלישי. ואן דר ויל שלח כדור מצד ימין, מטוידי נותר בלתי מכוסה ומקרוב בעט פנימה.

דקה 56: גול! בארסה שוב חוזרת. דני אלבס הרים כדור מצד ימין, מסי משך את כל ההגנה אבל ניימאר נותר בלתי מכוסה ובעט מתוך הרחבה לפינה ופנימה. 2:3 מרתק לפריס.

דקה 73: בארסה ניסתה להשוות והפעילה לחץ כבד. דויד לואיז הדף כדור לא טוב, אנדרס אינייסטה השתלט ובעט מחוץ לרחבה אבל גבוה והחוצה.

דקה 85: כמעט השוויון של ברצלונה. מוניר אל חדאדי המחליף קיבל כדור על סף הרחבה ובעט שטוח וחזק לפינה, אבל הקורה הצילה את סיריגו.

סטאטיס אלונפטיס שחקן אפואל ניקוסיה (שמאל) מול ריקרדו ואן רין שחקן אייאקס. AP
נפרדו ללא הכרעה./AP

אפואל ניקוסיה - אייאקס 1:1

הקבוצה הקפריסאית פתחה את העונה לא רע באלופות, כשהפסידה רק 1:0 לברצלונה בקאמפ נואו, אבל לא השכילה לנצל את הביתיות מול ההולנדים. אייאקס, שהפתיעה עם תיקו מול פ.ס.ז' במחזור הפתיחה עלתה ליתרון מוקדם משער של אנדרסן, אבל גוסטבו מנדוקה עשה צדק בפנדל והשאיר את הקבוצה שלו בחיים.

דקה 28: גול! לוקאס אנדרסן העלה את האורחים ליתרון. לאסה שונה בעט ראשון, פארדו הדף היישר לרגליו של הדני שאת הריבאונד בעט לרשת. 0:1 לאייאקס.

דקה 32: גול! אפואל השוותה מהר מאוד. ואן ריין נגע בכדור בידו בתוך הרחבה. השופט הורה לפנדל אותו בעט גוסטבו מנדוקה פנימה. 1:1.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי מול מאוריסיו שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
החמיץ מצב אדיר בפתיחה. דייגו קוסטה/רויטרס

בית ז'

ספורטינג ליסבון - צ'לסי 1:0

אחרי שהבלוז אכזבו במחזור הפתיחה עם 1:1 ביתי מול שאלקה, הם חזרו לנצח כמו שמוריניו אוהב - עם 0:1 קטן. דייגו קוסטה שוב פתח בחוד והיה מסוכן מאוד אבל מי שעשה את הנזק לפורטוגלים היה דווקא נמניה מאטיץ' שניצל כדור חופשי של פברגאס כדי לנגוח פנימה בדקה ה-34. הבלוז התמקמו להם בראשות הבית עם 4 נקודות משני משחקים, ספורטינג עם נקודה בלבד וכנראה תיאבק על המקום השני עם שאלקה.

דקה 3: מצב נהדר לצ'לסי. דייגו קוסטה נשלח לכדור עומק ומצא את עצמו לבד מול רוי פטריסיו אבל השוער הפורטוגלי הדף ברגע האחרון.

דקה 34: גול! צ'לסי עולה ליתרון. ססק פברגאס הרים כדור חופשי, נמניה מאטיץ' נותר בלתי מכוסה ונגח פנימה. 0:1 לצ'לסי.

שאלקה - מאריבור 1:1

הקבוצה של יינס קלר הגיעה למשחק הזה במומנטום מצוין אחרי ניצחון גדול על דורטמונד בליגה ואחרי התיקו שלהם מול צ'לסי במחזור הפתיחה, אבל דווקא מול יריבה חלשה על הנייר איבדו שתי נקודות חשובות מאוד לקראת ההמשך. דמיאן בוהר, הסיוט של מכבי תל אביב, שוב כבש לקבוצתו והדהים את הקהל המקומי אבל הונטלאר לפחות הציל נקודה ושמר את קבוצתו בלתי מנוצחת. סינטיהאו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-83.

דקה 37: גול! הסלובנים עולים ליתרון מפתיע מאוד. מתייה וילר פרץ מצד שמאל ומצא את דמיאן בוהר שנותר חופשי לגמרי ברחבה ובעט לרשת. 0:1 למאריבור.

דקה 56: גול! קלאס יאן הונטלאר ניצל טעות בהגנה ומקצב הרחבה בעט שטוח לפינה ופנימה. 1:1.

שחקני צ'לסי ססק פברגאס, נמניה מאטיץ' חוגגים. GettyImages
יש להם סיבה לחגוג. פברגאס מברך את מאטיץ'/GettyImages

בית ח'

באטה בוריסוב - אתלטיק בילבאו 1:2

מה עובר על אתלטיק בילבאו? הבאסקים, שפתחו בצורה איומה את הליגה המקומית נחלו עוד אכזבה במפעל עליו פנטזו כל כך הרבה שנים. בוריסוב הושפלה במחזור הפתיחה, אבל ניצלה את המשבר של האורחים והשיגה שלוש נקודות יקרות מפז בזכות שערים של פוליאקוב וקרניצקי. אדוריץ הצליח רק לצמק.

דקה 19: גול! בוריסוב עולה ליתרון. ולודקוב הרים כדור קרן מצד ימין, פוליאקוב נותר בלתי מכוסה ומשני מטר בעט לרשת הגבוהה. 0:1 לבוריסוב.

דקה 41: גול! קרניצקי קיבל כדור מצד שמאל ובעט כדור חלש מאוד שאיכשהוא חדר לרשת איראיסוס. 0:2 לבלארוסים.

דקה 45: בילבאו צימקה לפני המחצית. אדוריץ קיבל כדור ממוניאין בתוך הרחבה ותחת הלחץ הצליח לבעוט תוך כדי סיבוב לפינה ופנימה. 1:2.

שחטאר דונייצק - פורטו 2:2

ללא ספק המשחק הכי דרמטי של הערב. פורטו הייתה פייבוריטית אחרי שקרעה את בוריסוב במחזור הפתיחה, אבל ברהימי החמיץ פנדל וראה את אלכס ולואיס אדריאנו (85) מעלים את האוקראינים ליתרון מבטיח. אולם, איש המשחק הזה היה ג'קסון מרטינס, החלוץ הקולומביאני הנפלא שעם צמד בזק (88 בפנדל ו-90) הציל את קבוצתו מהפסד בצורה דרמטית שאפשר והשאיר את האוקראינים המומים.

דקה 34: החמצת פנדל לפורטו. קוצ'ר הכשיל ברחבה את ברהימי, שבעט בעצמו מהנקודה הלבנה, אבל פיאטוב זינק והציל את קבוצתו.

דקה 52: גול! שחטאר עלתה ליתרון. קוצ'ר חטף כדור ומצא את אלכס טשיירה שמקרוב בעט לרשת. 0:1 שחטאר.

דקה 85: גול! שחטאר חגגה את השני עם שער נוסף של לואיז אדריאנו. ברנארד ספק ניסה לבעוט אבל מצא את חברו הברזילאי בלתי מכוסה ומשני מטרים גלגל לרשת החשופה. 0:2 לשחטאר.

דקה 88: גול! פורטו קיבלה פנדל שני אחרי נגיעת יד של ראקיצקיב. הפעם ג'קסון מרטינס הקולומביאני בעט חזק לפינה ופנימה. 1:2 לשחטאר.

דקה 90: גול! איזו דרמה, פורטו משווה ומי כבש? שוב ג'קסון מרטינס הציל את קבוצתו אחרי שקיבל כדור רוחב מטייו מצד שמאל, הקדים את ההגנה ומקרוב דחק לרשת. 2:2 דרמטי בסיום.

דניס פוליאקוב שחקן באטה בוריסוב. רויטרס
שער מהיר לבוריסוב. פלויאקוב/רויטרס
מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן מול ברצלונה. רויטרס
איזה קונצרט. וראטי חוגג את השני/רויטרס
דייגו קוסטה שחקן צ'לסי מול מאוריסיו שחקן ספורטינג ליסבון. רויטרס
אורח כבוד בפארק דה פראנס. דייויד בקהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully